"העין השלישית", רשת הקונספט היחידה בישראל לביגוד אתני, מתכוננת לעונת החורף עם סניפים חדשים וקמפיין אופנה. במהלך חודש אוקטובר תפתח הרשת שתי חנויות חדשות, בבאר שבע ובירושלים. סניפים אלו מתווספים ל-11 סניפי הרשת הפרושים בכל הארץ בפורמט זכייני. "העין השלישית" משקיעה בהרחבת הרשת כ-300,000 שקל.
תכנון החנויות נעשה על-פי סטנדרטים של רשת ה"עין השלישית" השמה דגש על אווירה נינוחה ומזמינה בחנויות ומוכיחה עד כמה הפילוסופיה ההודית הולכת יד ביד עם האני מאמין של החברה. חלוקת החלל התבצעה לפי קטגוריה שיווקית: אופנת נשים, אופנת גברים וקולקציית אביזרים. כמו כן הושם דגש על קריטריונים של אסתטיקה, נוחות ושיווק.
מנכ"ל ה"עין השלישית", אבי אורבך: "השנה אנו מקצים משאבים רבים לפתיחת סניפים חדשים ברחבי הארץ על-מנת להיות נגישים לקהל רחב יותר. היעדים שלנו לעונת הסתיו-חורף כוללים גם השקעה בשיפוץ החנויות הקיימות ויצירת שפה עיצובית ושיווקית לכלל הסניפים. בעקבות הרחבת הרשת והבחירה בלינור אברג'יל כפרזנטורית, אנו צופים הגדלת מכירות של כ-15% כבר בעונה הקרובה".
תקציב יחסי הציבור והפרסום של החברה מנוהל על-ידי זאביק דרור יחסי ציבור, משרד המתמחה באופנה, צעירים וסגנון חיים, המטפל בכ-30 לקוחות, ביניהם: אירוקה, שוקי זיקרי, מנגו, פומה, בייביליס פריז, גיורא שביט, מעצבים ישראלים מובילים ועוד..
רשת "העין השלישית" בבעלות 4 שותפים (ג'יני ורן אושרי, אבי אוקשי ואבי אורבך) נוסדה בשנת 1999 ופועלת בפורמט זכייני. 11 הסניפים של הרשת ממוקמים בפריסה ארצית מאילת ועד עפולה.