X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קו הרכבת בין בית שמש לתל אביב יפעל בספטמבר 2003; במחצית השניה של שנת 2004 יחנך הקו כולו
▪  ▪  ▪

שר התחבורה, אפרים סנה הורה (יום א', 2.6.02) למנכ"ל הרכבת, יוסי שניר, להאיץ את העבודות לחידוש קו הרכבת ירושלים-תל אביב ולהשלים את רכישת הקרונות עבור הרכבת.
מחר (3.6.02) יבקרו ראש הממשלה, אריאל שרון והשר סנה בתוואי המסילה ליד בית שמש ויעקבו מקרוב אחר התקדמות העבודות בשטח. עלות הקמת הקו נאמדת בכ-400 מיליון ש"ח.
הפרויקט לשדרוג קו הרכבת ירושלים-תל אביב כוללת הנחת מסילת ברזל חדשה לאורך של 56 קילומטרים שבין נען לירושלים וישור תוואי המסילה באזור מפגש מסילת הברזל עם כביש חוצה ישראל.
הפרויקט כולל בניה של שלוש תחנות רכבת חדשות ברמלה, בית שמש ומלחה בירושלים. כמו כן תבנה תחנה נוספת בנחל שורק. לאורך הקו יונחו מערכות תקשורת ואיתות אלקטרוניות חדישות, שיופעלו בשלט רחוק מתחנת הממסר שבלוד. העבודות מתבצעות כיום במקביל, לאורך כל התוואי, באמצעות שישה קבלנים שזכו במכרזים שפרסמה הרכבת.
לדברי שר התחבורה, יחל לפעול קו הרכבת בין בית שמש לתל אביב בספטמבר 2003. הקו יפעל עוד לפני השלמת הקו מירושלים לתל אביב. במחצית השניה של שנת 2004 יחנך הקו כולו. משך הנסיעה מירושלים לתל אביב יהיה 35 דקות, ומתל אביב לירושלים 60 דקות.
בשלב הראשון יופעלו בקו 30 רכבות ביום לשני הכיוונים. על-פי התחזיות צפויים לנסוע בקו זה 1.7 מיליון נוסעים בשנה.
אישור תוכניתו של השר סנה לשדרג את קו הרכבת לירושלים תבוצע במקביל להקמת קו מהיר בין ירושלים לתל אביב שיעבור בתוואי קצר יותר, דרך נתב"ג מודיעין, ושער הגיא ויאפשר להגיע לירושלים בתוך 30 דקות בלבד.

תאריך:  02/06/2002   |   עודכן:  02/06/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Nfc
אליהו פועל למכירת חלקו באגוד לקבוצת לנדאו ולהתמקד ברכישת גרעין השליטה בבנק לאומי
הדר פרבר
ועדת המחירים באוצר חייבה את התחנות לבצע רפורמה בתחום שירות הלקוחות - כתנאי להעלאת המחירים
NFC
זאת במסגרת תוכנית התייעלות שמטרתה לצמצם
את הוצאות החברה ב-100 מיליון ש"ח
הדר פרבר
יועצו של נשיא מצרים: גירושו של ערפאת יסכן את הביטחון האזורי; האמריקנים: ערפאת קיים ויש להתשב בו; שרון מתנגד בתוקף לשיתוף ערפאת ברפורמות שברשות הפלשתינית
יואב יצחק
גם האו"ם מפנה את אנשיו מהודו ומפקיסטן; הממשל האמריקני במאמץ למנוע מלחמה גרעינית; משרד החוץ בישראל פתח חדר מצב; קריאה למשפחות בישראל להודיע למטיילים הישראלים בהודו לשוב הביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il