X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נס טכנולוגיות
▪  ▪  ▪

מיקרוסופט תעניק שני פרסים לחברת נס טכנולוגיות במסגרת התחרות השנתית לשותפים עסקיים. הפרס יוענק המהלך כנס השותפים השנתי שיערך ב- 26 באוקטובר, בו ישתתף יו"ר מיקרוסופט העולמית - ביל גייטס.
נס זכתה בשני הפרסים של חברת מיקרוסופט בתחרות הפתרונות מבוססי מיקרוסופט לשותפי Enterprise- שנת 2004. זוהי השנה השנייה ברציפות בה נס טכנולוגיות זוכה בפרס בתחרות זו. כמו כן, נס היא החברה היחידה שזכתה השנה בשני פרסים שונים ובשני הפתרונות, אשר הגישה להשתתפות.
חברת נס זכתה כאמור בשתי קטגוריות שונות במסגרת התחרות השנתית: הקטגוריה הראשונה הנה ביישום של מערכת DESK לניהול מידע ותהליכים ארגוניים במגזרים השונים בלקוחות דוגמת אוניברסיטת חיפה ומשרד התיירות. הפתרון השני הוא בפרויקט משותף של נס בשיתוף עם יבמ וטלדור עבור הנהלת בתי המשפט,
במסגרת קטגוריית -Best Enterprise Mission Critical System.
לדברי רביב צולר, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות "אנו גאים מאוד על זכייה זו של נס בפרסים של חברת מיקרוסופט. שיתוף הפעולה בין החברות הוא פורה וארוך טווח בישראל, כמו גם במסגרת הפעילות של נס בחו"ל. אנו משתמשים בכלים של מיקרוסופט על מנת לפתח וליישם פתרונות מחשוב מתקדמים ללקוחותינו".
בקטגוריית Best Enterprise Information Worker Solution הוענק הפרס לנס, ביישום של מערכת - DESK המספקת 'מעטפת פתרונות' לניהול וטיפול בתהליכי עבודה ומידע ארגוניים מבוססי תוכן. העובדה כי המערכת מבוססת על תשתיות מוצרי מיקרוסופט, מאפשרת למשתמש, עבודה עם כלים ויישומים המוכרים לו ומעניקה לו עבודה נוחה וקלה, בשילוב סביבות עבודה מוכרות כגון: שולחן העבודה של ה-Outlook, סרגלי פעולה ייחודיים של המערכת ביישומי ה-Office, שילוב משלים עם הפורטל הארגוני ועוד.
המערכת מהווה את 'שולחן העבודה' האישי של העובד והודות לפישוט מטלות העבודה, שיפור בשיתוף הידע ומענה יעיל לדרישות ארגוניות- קל יותר מעתה בעזרת המערכת, ליצור, להפיץ, להנחות ולעקוב, אחר מידע ותהליכים בארגון. השימוש במערכת זו מיושם באוניברסיטת חיפה וכן במשרדי ממשלה בינהם במשרד התיירות, בנציגויות בארץ ובעולם.
בקטגוריית Best Enterprise Mission Critical System הוענק הפרס לפתרון של נס, יבמ וטלדור שיושם בבתי המשפט. בפרויקט זה יישמה נס יחד עם טלדור ויבמ מערכת מקוונת כלל ארצית, ללא ניירת, לבתי המשפט בלמעלה מ-40 אתרים שונים וללמעלה מ-4000 עובדי המערכת המשפטית בכל רחבי המדינה, כולל 500 שופטים. ממשק נוסף של המערכת הוא ממשק אינטרנט למשתמשים חיצוניים - עורכי דין וקהל. המערכת כוללת מנוע חוקים ותהליכים חכם יחד עם חתימה אלקטרונית.
מערכת מחשוב בתי משפט היא המערכת היחידה בעולם מסוג זה, המפותחת End To End בסביבת מיקרוסופט. זהו אחד הפרוייקטים הגדולים והחדשניים ביותר בקנה מידה עולמי, בתחום המחשוב של מערכות משפטיות, המבוסס על טכנולוגיה של מיקרוסופט. המערכת פועלת על גבי פלטפורמת מיקרוסופט בסביבת .NET על בסיס נתונים שלSQLServer יישומה של המערכת בבתי המשפט נעשה על ידי נס טכנולוגיות בשיתוף IBM וחברת טלדור.
אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות (NASDAQ: NSTC) הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב המיועדים לסייע ללקוחות להשיג ולשמר יתרון תחרותי. נס מתמחה במיקור חוץ וב-offshore, אינטגרציה של מערכות ופיתוח יישומים, תוכנה ויעוץ, אבטחת איכות והדרכה. נס משרתת למעלה מ-500 לקוחות איכותיים במגזר הציבורי והפרטי ומעסיקה מעל 5,500 איש ב-15 מדינות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק. לנס למעלה מ-100 שותפים עסקיים ברחבי העולם, בתחומי החומרה והתוכנה. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com

תאריך:  26/10/2005   |   עודכן:  26/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il