רשת סטודיו C משיקה בתחילת נובמבר קמפיין טסטמוניאלס (עדויות אישיות) לרגל הכנסת מוצר חדש למגוון מוצרי הרשת בתחום "הריון ולידה".
הקמפיין, שיתפרס על-פני מספר חודשים, בהיקף כספי של 250,000 דולר באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, כולל שילוט חוצות, "ימים פתוחים" בסניפי הרשת ברחבי הארץ, הפצת פליירים ודיוור ישיר ללקוחות הרשת וללקוחות פוטנציאליים.
לדברי סיגל פרוז'נסקי, סמנכ"לית השיווק של סטודיו C, "כרשת המתמחה בנשים, רואה סטודיו C חשיבות רבה במתן מענה מקיף לנשים בכל שלב ושלב בחייהן. הבחירה בקמפיין עדויות אישיות של לקוחות החברה להחדרת המוצר החדש מסתמכת על הצלחת הקמפיין הקודם של הרשת בפורמט זהה ותחת הכותרת "לנשים שרוצות תוצאות", שעלה לפני מספר חודשים והביא בעקבותיו לגידול של 35 אחוזים בכמות הנרשמות".
פרוז'נסקי מוסיפה, כי בעקבות החדירה לתחום ההריון והלידה הרשת צופה גידול נוסף של כ-20 אחוזים בהיקף הפעילות של סטודיו C.
בימים אלה משיקה סטודיו C סל מוצרים ייחודי המותאם לנשים בתקופת ההיריון ולאחריה הכולל חוג הריון "בקרוב אימא" - קורס עיצוב וחיטוב לנשים בהריון שמטרתו הכנת שרירי קרקעית האגן והבטן הרוחבית להריון וללידה, קורס הכנה ללידה רכה -המציג שיטה ייחודית שפותחה במטרה להשיג תוצאה של לידה טובה ומעצימה וכולל ייעוץ תזונתי והכנת הגוף ללידה ולשיקום מהיר אחריה, קורס חזרה לגזרה לאחר הלידה וסדנאות דיאטה ללווי נשים בתקופת ההריון, ההנקה ובדרך ל"חזרה לגזרה".
קרדיטים:
מנהל אשכול לקוחות - כומי כרמון
סופרוויזירית - מאיה צוראל
תקציבאית - ענבל בן הרוש
מנהל קריאטיב אשכולי - מירב קורן
ארט - מיקי תורג'מן
קופריטירית - עינת אקר