X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת גורי
▪  ▪  ▪

חברת גורי ומעצב השיער מישל מרסייה משיקים יחד סדרת מוצרי שיער חדשנית תחת שם המותג "Michel Mercier".
הסדרה תכלול עשרות מוצרי עיצוב וטיפוח לשיער ותופץ בכל רשתות השיווק, בפארמים ובפרפומריות ברחבי הארץ.
החדשנות - המוצרים עשירים בלחות אך ללא שמנוניות ונותנים
מענה לבעיית ה"לכלוך" והשמנוניות של השיער הנגרמת משימוש במוצרי טיפוח שמנוניים שקולטים אבק ולכלוך.
בקרוב יעלה המותג בקמפיין פרסום ארצי בהשקעה של שניים וחצי מיליון שקל על-ידי משרד הפרסום רגב-קויצקי.
חברת גורי נכנסת לשוק מוצרי טיפוח שיער ובשיתוף פעולה עם מעצב השיער ובעל רשת המספרות מישל מרסייה יפיצו סדרה חדשה של מוצרי טיפוח לשיער תחת שם המותג - "Michel Mercier".
חברת גורי עוסקת בהפצת מותגים כגון: רקיט בנקיזר (קולון, סיליט, קליה), מוצרי גרבר (מזון תינוקות, דייסות ומוצרים משלימים), משחות השיניים והמברשות של אקווה פרש ואחרים. החברה אינה פועלת כיום בשוק טיפוח השיער ובכוונתה למנף את העובדה שהיא פועלת במספר רב של נקודות מכירה ברשתות השיווק ובשוק הפרטי, על-מנת להיכנס לשוק זה.
לצורך כך חברה גורי למעצב השיער ובעל רשת המספרות מישל מרסייה, ששמו יהפוך להיות המותג על בסיסו תיכנס גורי לשוק. למרסייה למעלה מ-22 שנה של ניסיון מקצועי בתחום עיצוב השיער בארץ ובחו"ל והנו הבעלים של רשת מספרות יוקרתית ומכללה להכשרת מעצבי שיער. בסדרה מתוכננים כ-20 מוצרים שונים אשר יופצו ברשתות השיווק הגדולות בכל הארץ.
את תקציב הפרסום יוביל משרד הפרסום רגב קויצקי, בתקציב מדווח של שניים וחצי מיליון שקלים. המותג יעלה בקמפיין פרסום בעיתונות ארצית יומית ומוספים שבועיים, מגזיני אופנה, עיתוני נשים ועוד, תחת הסלוגן "המהפכה הצרפתית של מישל מרסייה".
דגש מרכזי בקמפיין יינתן לייחודיות של המוצרים החדשים ומה שמבדיל אותם ממוצרים קיימים בשוק וזה עצם היותם מוצרים נטולי שמנוניות.
עודד גורי, מנכ"ל גורי מסר כי "שיתוף הפעולה עם מישל מרסייה הינו חלק ממגמה של חברת גורי להרחבת הפעילות השיווקית לתחומים נוספים בתחום סגנון החיים והכוונה היא להמשיך לחדש ולהתחדש גם בעתיד בפרויקטים נוספים".
מישל מרסייה, ממעצבי השיער המובילים בארץ מסר כי "לאחר ניסיון רב שנים בתחום עיצוב השיער למדתי כי יש צורך בשוק למוצרים איכותיים ומקצועיים לטיפול וטיפוח השיער הישראלי. פיתוח המותג "Michel Mercier" הינו חלק ממגוון של פעילות מחקר ופיתוח בהן אני מעורב בארבע השנים האחרונות".

תאריך:  06/11/2005   |   עודכן:  06/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il