X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת "ב.ב. יזמות מדיה בע"מ"
▪  ▪  ▪

בימים אלו עלה לאוויר פורטל חדש וראשון מסוגו בתחום הקד"מ, האירועים והתערוכות. הפורטל מספק מענה לכל הנושאים הקשורים להפקת אירוע מקצועי, תערוכה או קמפיין קידום מכירות.
הפורטל מהווה תחנת עבודה מלאה למפיקים ותקציבאים ומאפשר לתכנן קמפיין קד"מ, אירוע או תערוכה ביעילות גבוהה, תוך חסכון בזמן ובמינימום טעויות.
הפורטל הוקם על-ידי חברת "ב.ב. יזמות מדיה בע"מ" בהשקעה כוללת של כ-400,000 ש"ח.
רקע
בשנים האחרונות מושקעים מידי שנה על ידי חברות מסחריות עשרות מיליוני שקלים באירועי קד"מ, בשיווק ישיר ובהפקת אירועים מסחריים.
אם בעבר תקציב השיווק היה כולו מושקע בפרסום מדיה, כיום האסטרטגיה השיווקית כוללת הפקת אירועי קד"מ, תערוכות, כנסים וכו'.
תחום ההפקה כולל עשייה "מעכשיו לעכשיו". החל מהכנת הצעות מחיר להפקת אירועים, חיפוש הספקים הרלוונטיים, בחינת החוקים החלים על הפקת אירוע במקום מסויים ועוד הכנת טבלת הפקה המתאימה לצרכים הספציפיים של האירוע.
תחום ההפקה הנו מקצוע תחרותי הדורש עמידה בלוחות זמנים לוחצים ולעיתים אף לא ריאליים.
לצד כ-200 חברות וכ-450 מפיקים עצמאיים פועלים בשוק הקד"מ והאירועים כיום מעל 40,000 ספקים שונים המתפרנסים מענפים אלו.
פורטל 'מפיק' בא לספק לעוסקים בתחום כליי עבודה חיוניים, אשר מטרתם לספק מענה לבעיות שמציבה מציאות השוק המודרני ולייעל את תהליכי העבודה בצורה משמעותית, לחסוך זמן ועלויות ובעיקר למזער טעויות נפוצות החוזרות על עצמן.
לדברי בני מלמד ובועז שיינהרץ, מקימי האתר: "'מפיק' שם לו למטרה לייעל תהליכי עבודה ולמזער טעויות ,במיוחד לאור הביקוש בשוק למהירות תגובה ולקיצור לוחות הזמנים מרגע הפנייה ועד להפקת האירוע או פעילות הקד"מ".
"להפוך את האינטרנט מערוץ מידע לתחנת עבודה"
הפורטל 'מפיק' משקף גישה חדשה של שימוש באינטרנט - מערוץ מידע לכלי עבודה. הגישה החדשנית מתבטאת בכך שמקימי האתר הפכו את האינטרנט מכלי המספק מידע לכלי עבודה אינטאקטיבי בידי כל מפיק. החל מתכנון האירוע, דרך מכרזים והצעות מחיר "און-ליין" שיחסכו למפיקים שעות עבודה, טלפונים מיותרים וכו'.
הכלים בפורטל
פורטל 'מפיק' חושף לראשונה בארץ, מחירון שוק ממוצע של עשרות מוצרי ושירותי "מדף". הפורטל מציע זירת מכרזים אינטראקטיבית, אשר תאפשר לגולשים לבקש הצעות מחיר מספקים ישירות לתיבות הדוא"ל הפרטיות שלהם או לחפש נותני שירותים ספציפיים באמצעות "אינדקס ספקים" ממוקד.
בין כלי העבודה בפורטל ניתן למצוא "לקסיקון מונחים", הכולל מאות מונחים מקצועיים המהווים את הז'רגון של הענף, "לוח שנה מקצועי", המציג את כל האירועים והבלת"מים האפשריים על-פי פילוחים של קהל מטרה, אופי אירוע ותאריך אירוע, "חוקים ותקנים" - ריכוז תקצירי חוקים ותקנות הקשורים לתחומי הפעילות של הענף, כגון תקנות של מד"א ושל המשטרה, חוקים הקשורים להפקת אירועי חוצות, תקנות וחוקים המתייחסים לפרסום ושיווק מוצרי טבק, אלכוהול ועוד.
חסכון בזמן- מנוע החיפוש המתקדם מאפשר לחפש אחר שירותים, ספקים ומוצרים בכל תחום תוך מספר שניות. בעזרת הפורטל ניתן לקבל כל מידע חיוני להפקת אירוע באמצעות לחיצת כפתור.
חסכון בכסף - טבלת ההפקה מבטלת את הסיכוי לשכוח פריט או שירות כלשהו, ולו השולי ביותר. את הטבלה מלווים מספר פריטים קלאסיים לשיכחה. פריטים אלו מלווים את המפיק לאורך כל הליך ההפקה, בכך ניתן למנוע טעויות בזמן אמת.
מניעת טעויות- לוח השנה המקצועי- כלי אינפורמטיבי מהפכני, המספק רשימה מלאה של כל האירועים המשמעותיים, היכולים לעניין מפיקים ותקציבאים בעת קביעת מועד אירוע או פעילות קד"מ.
לטבלה חיפוש חכם אשר דוגם את האירועים על-פי מספר משתנים חיוניים: תאריכים, קהל יעד, אופי האירוע.
באמצעות הלוח, מנהלי שיווק ומותג, יכולים לתכנן פעילות שנתית ארכות טווח.
לדברי מלמד ושיינהרץ "אין ספק שטעויות עולות כסף ולכן יש לשאוף למזער אותם. המרוויחים העיקריים של האתר הם לא רק המפיקים והספקים העסקיים בתחום, אלא בעיקר מאות החברות העסקיות המזמינות שרותי הפקה לצורך קידום מוצריהם".

תאריך:  09/11/2005   |   עודכן:  09/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il