X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "תשלובת בקר תנובה"
▪  ▪  ▪

"תשלובת בקר תנובה" החלה בפריסת מוצרי בשר הבקר הטרי "אדום אדום" ברשת שופרסל, בהשקעה כספית של 10 מ' ש"ח. החברה מרחיבה את פריסת מוצרי "אדום אדום" ברשתות השיווק על פי תוכניותיה הנגזרות מהשקת המפעל והגדלה הדרגתית של כושר הייצור ומאסטרטגיית כתם הדיו. מוצרי "אדום אדום" פרוסים עד כה בהצלחה גדולה בריבוע הכחול בשני תתי הרשת "מגה" ו"סופרסנטר" - בלמעלה מ-50 נקודות ברחבי הארץ.
החברה צופה כי בעקבות כניסתה לרשת שופרסל יחול גידול כולל של כ - 1,600 טון במכירות החברה בשנה הקרובה, ויורחב סך צריכת הבשר הטרי ברשת שופרסל בעשרות אחוזים אשר יגדילו את נתח השוק של שופרסל בשוק הבשר הטרי בישראל ב-30%.
כנקודת המכירה הראשונה של מוצרי "אדום אדום" ברשת שופרסל נבחרה קוסמוס אשקלון. החברה צופה הרחבת אחיזתה ברשת שופרסל לכ-100 סניפים ברחבי הארץ.
"פריסת מוצרי "אדום אדום" ברשת שופרסל מהווה יישום שלב נוסף בתוכנית פריסת המוצרים ברשתות, ועמידת החברה במתווה הפעולה שתוכנן מראש עם השקת המותג "אדום אדום", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק תשלובת בקר תנובה. "הצלחת השקת "אדום אדום" בנקודות המכירה היא מעבר למשוער והביקוש למוצרים גבוה בהרבה מן התחזיות: בכל נקודה בה הושקו המוצרים על-פי תוכניתה האסטרטגית של בקר תנובה בוצע מהפך ויחס המכירות בין טרי למופשר התהפך: ממצב של יחס 25% מכירות טרי - 75% מופשר היחס כיום הינו 15% מופשר - 85% טרי. הביקושים וההצלחה הגדולה מחייבים הערכות שונה ושינוי התוכניות כדי להתאים את הפריסה לכמות חומר הגלם ותוכניות העבודה במפעל".
במקביל לפריסת המוצרים בשופרסל מתכננת "תשלובת בקר תנובה" קיום פעילות שיווקית ענפה ברשת לחשיפת המותג, לעידוד צריכת בשר בקר טרי והעברת ידע לצרכן.

תאריך:  14/11/2005   |   עודכן:  14/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il