X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
▪  ▪  ▪

ראש העיריה, איציק רוכברגר, יקבל השבוע, את מגן "עשור הצטיינות" שיוענק לרמת השרון, לאחר עשר שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבי יופי, בתחרות "קריה יפה בישראל יפה". המגן יוענק לראש העיר, בטקס שיתקיים ביום רביעי, 16/11/05 במוזיאון ארץ ישראל בת"א, במעמד שר הפנים אופיר פז-פיס,נשיאת המועצה לישראל יפה אורה הרצוג, יו"ר מרכז השלטון המקומי עדי אלדר ואורחים נוספים.
הקדנציה הנוכחית ברמה"ש, משפרת ומשדרגת את המאמצים שהשקיעו קברניטי הישוב הקודמים ונותנת בשנתיים האחרונות דגש רב בהשקעה חסרת תקדים בפיתוח ובתשתיות והשקעה באיכות הסביבה, במסגרת החזון להפוך את רמה"ש לעיר איכותית היפה בארץ.
בשנה וחצי האחרונות, הספיקה העיריה לסגור את "הפצצה המתקתקת" של חוות הגז והדלק בפי גלילות, וכן פתרה אחת ולתמיד, את בעיית המים הסבוכה של רמת השרון וכיום כל התושבים מחוברים לקו מים חיצוני של "מקורות", זאת לאחר שנים ארוכות של התבססות על מי בארות, על כל ההשלכות הבריאותיות שהיו לה. לאחרונה נפרצה דרך יציאה ממזרח העיר אל כביש גהה, שתקל בצורה משמעותית על עומסי התנועה ועל הפקקים שהיו בעיר במשך שנים וכן הושקעו מיליוני שקלים בפיתוח תשתיות ברחבי היישוב, כפי שלא היה כך זמן רב.
מעבר לכך, העיריה יזמה בשנת 2005, את פרויקט הענק, במסגרתו הוקמו גינות ציבוריות חדישות, הוצבו מתקני שעשועים חדישים, בוצעו עבודות גינון, תאורה וגידור, הוצבו ספסלים ואשפונים חדשים ועוד. הפרויקט שהוא בגדר מהפכה בכל הקשור לחזות פני העיר, מצעיד את רמת השרון לראש הרשימה מבחינת איכות החיים והיופי החזותי והסביבתי.
שופטים מטעם המשרד לאיכות הסביבה, ערכו לאחרונה סיורים ברחבי רמת השרון, בדקו את הגנים הציבוריים המשודרגים, את הגינות החדשות, את תחזוקת המבנים הציבוריים ובתי הספר, אולמות הספורט, צביעת המדרכות ביישוב, מעקות הבטיחות ועוד. לאחר הבדיקה, שבמסגרתה גם הפנו שאלות אל ראש העיריה רוכברגר בנושא איכות הסביבה, הודיעו השופטים על זכייתה של רמת השרון במרב הנקודות- "100", זו השנה העשירית ברציפות.
נציגי המועצה לישראל יפה, העבירו את ברכתם לראש העיריה: "אנו שמחים להודיעכם כי לעיר רמת השרון, מוענק השנה מגן ’עשור הצטיינות’. קבלו את הוקרתנו על התמדתכם בהישגים ואיחולינו להמשך הצלחה בתחרות הבאה".
ראש העיריה, איציק רוכברגר ציין בתגובה: "’באת הביתה -רמת השרון’, הוא לא סתם שלט בכניסה לישוב, זו ההרגשה האמיתית של כל תושב ותושב, שרואה בכל יום ובכל שעה שיש מי שדואג לרמת השרון שלו, לבית שלו. אנו מברכים את קברניטי הישוב הקודמים, שתרמו את חלקם בטיפוח העיר ואנו פועלים כיום במלוא המרץ, כדי לשדרג את הקיים. בשנתיים האחרונות העיר מתחדשת ונמצאת בתנופת פיתוח שלא היה כדוגמתה בהיסטוריה של הישוב במסגרת החזון להפוך את רמה"ש לעיר איכותית היפה בארץ וזו רק ההתחלה".

תאריך:  15/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il