X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם orange
▪  ▪  ▪

orange עולה לאוויר בקמפיין חדש, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, לשיחות וידאו מטלפון לטלפון בדור השלישי, תחת המסר של "לראות זה להרגיש".
הקמפיין, בהשקעה של כמיליון דולר, כולל סרט שישודר בערוצים המסחריים, עיתונות ארצית ופעילות בנקודות המכירה.
הקמפיין שם דגש על היתרון המרכזי של orange בזירת הדור השלישי כרשת היחידה המאפשרת שיחות וידאו מטלפון לטלפון בכל רחבי הארץ ובמספר רב של מדינות בחו"ל. כבר היום נהנים למעלה מ-73,000 מנויי הדור השלישי של orange מהיכולת לקיים שיחת וידיאו גם ב-21 מדינות בעולם.
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב - צור גולן, ארט - גלית עטיה, קופי - יניב אביטל, סופרוויזר - שירלי אושיה, תקציבאית - אלין בלו, מנהלת מח' פלנינג: טלי קשטן, פלנרית: הילה טמיר, הפקה: פראדיסו, במאי: גיל לבנברג, צלם: מנו קדוש, עורך: דדן עוזיאל, ייעוץ מוסיקלי: קובי בן-עטר, מוזיקה: ג'ינגל קואלישן, מפיקת משרד: שירה רובס
מדיה: יונייטד

תאריך:  16/11/2005   |   עודכן:  16/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il