X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'ון ברייס הדרכה
▪  ▪  ▪

תלמידי ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, הלומדים במסלולי גרפיקה ומולטימדיה, יפיקו בהתנדבות קמפיינים פרסומיים עבור עמותות שונות וארגונים ללא למטרות רווח (מלכ"ר), במסגרת פרויקטי הסיום שלהם.
מג'ון ברייס הדרכה נמסר כי "פרויקט העמותות" הינו פרויקט חדשני מסוגו בארץ בו התלמידים פועלים עבור הקהילה. הפרויקט מאפשר לתלמידים ליזום, להביע עמדה חברתית ופוליטית ולהיות מעורבים. כל אלו תורמים לפיתוח של דור חדש הפועל מתוך מודעות למתרחש בארץ.
התלמידים יוצרים קשר עם עמותות איתן הם מזדהים, מקבלים את החומר הפרסומי והדרישות של העמותות, ויוצרים בהתנדבות מסע פרסום עבור העמותה.
הפרויקט מאפשר לתלמידים להכין תיק עבודות המכיל קמפיינים פרסומיים אמיתיים עוד בשלב הלימודים, וכך התלמידים צוברים ניסיון לקראת חיפוש עבודה בתחום.
מסלולי הגרפיקה והמולטימדיה של ג'ון ברייס הדרכה מקנים ללומדים בהם ידע בעיצוב ובניית אתרי אינטרנט, התנסות בבניית קמפיין פרסומי מלא באינטרנט, הכולל: יצירת באנרים, שיפוץ וחידוש אתרים ברשת, וכן בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט עבור עמותות שעדיין לא פיתחו אתר.
לדברי דפנה נבארו - סוכרי, מנהלת תחום גרפיקה ומולטימדיה בג'ון ברייס הדרכה, פרויקט זה חשוב ביותר שכן הוא מאפשר לתלמידים להראות את היכולות הנרכשות במשך הלימודים ואף מאפשר להם להביע עמדה חברתית ולתרום לקהילה. "ג'ון ברייס הדרכה נוהגת לתרום לקהילה כחלק מפעילותה השוטפת, תוך ניצול הכלים העומדים לרשותה. במסגרת מדיניותה לשמירת הקשר עם הקהילה, אנו תמיד שמחים לעזור לעמותות נוספות המעונינות להעלות קמפיין פרסומי או להקים אתר אינטרנט מושקע".
האתר נבנה על-ידי התלמידה שושנה צמח אשר בחרה לחדש את אתר העמותה "יזמים צעירים". התלמידה נמצאת בקשר שוטף עם מנהל העמותה, ובקרוב יעלה האתר לאוויר תוך מתן קרדיט לתלמידה על עשייתה ותרומתה.
"יזמים צעירים ישראל" הנו ארגון ללא מטרות רווח, העוסק בחשיפתם של צעירים לעולם היזמות והעסקים, מאפשר להם להתנסות בו ומסייע להם בהבנתו. הארגון מפעיל את התוכנית "יזמים צעירים - עושים עסקים", במהלכה בני נוער מתנסים בהקמת מיזם עסקי בליווי של מורים ומנחים מתנדבים מהקהילה העסקית ומהאקדמיה.
יש לציין כי ג'ון ברייס הדרכה מעורבת חברתית ומביעה תמיכה בקהילה לאורך כל שנות פעילותה. פרויקטים נוספים בהם לקחה חלק במסגרת תרומה לקהילה: תמיכה בתוכנית הלימודים "שירותי רשת אינטרנט" של משרד החינוך בבתי ספר תיכוניים על-ידי חלוקת מלגות, תרומה של 30 יחידות מחשוב למרכז שניידר לרפואת ילדים, ועוד.
ג'ון ברייס הדרכה - חטיבת ההדרכה של מטריקס הנה חברת הדרכה המובילה בישראל ובאירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנויות ניהול, שרות ומכירות. ג'ון ברייס הדרכה הנה מרכז הדרכה מורשה של חברות התוכנה והחומרה המובילות בשוק, כדוגמת: Sun Microsoft, Novell ,HP, CA ,Checkpoint BEA, Redhat Business Objects PeopleSoft, BMC Mercury, Verity,, יבמ ועוד.
לג'ון ברייס הדרכה מרכזי הדרכה בכל רחבי אירופה (גרמניה, הונגריה וטורקיה).
ג'ון ברייס הדרכה בע"מ, מכללת הי-טק הדרכה טכנולוגית בע"מ ומכללות הי-טק, מדיאטק (2002) בע"מ, הינן בבעלות מלאה של מטריקס אי.טי בע"מ והן חלק מקבוצת מטריקס.

תאריך:  20/11/2005   |   עודכן:  20/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il