X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרס עומד להצטרף לקדימה ומנמק: "שרון רוצה שלום"

ועידת ברצלונה: "קוד למלחמה בטרור"

פרס עומד לשוב היום מברצלונה לישראל ולהודיע רשמית את החלטתו "האוויר הצח עוזר לי להיות חכם יותר", אמר לכתבים 30 מדינות השתתפו בוועידת ברצלונה
▪  ▪  ▪

יו"ר העבודה לשעבר, שמעון פרס, מחזק (ג') את ההערכות כי יודיע על פרישתו ממפלגת העבודה. בשיחה עם כתבים בברצלונה מדגיש פרס כי טרם הגיע להחלטה, אך דברי השבח שהרעיף על ראש הממשלה, אריאל שרון, מספרים על נטיית ליבו. פרס אמור למסור החלטתו עד סוף השבוע. פרס חוזר לישראל (יום ד') ועם שובו הוא יקיים התייעצויות. בערב או ביום חמישי הוא יימסור את הודעתו הסופית בנושא.
"השינוי האמיתי אינו במפלגת העבודה", אמר פרס. "השינוי האמיתי הוא במפלגת הליכוד. שרון פנה לכיוון חדש הקורא להקמתה של מדינה פלשתינית, והוא רוצה להמשיך את תהליך השלום", הדגיש. פרס שוחח עם הכתבים באצטדיון הכדורגל בברצלונה, במסגרתו נערך משחק ידידות בחסות "מרכז פרס לשלום", בין הקבוצה הישראלית-פלשתינית, ובין "קבוצת הכוכבים" של ברצלונה.
בעוד פרס ממשיך את ביקורו בספרד, מוצפת התקשורת המקומית בפרסומים על 'הודעתו הוודאית' של פרס כי יפרוש ממפלגת העבודה. אמצעי התקשורת מצטטים מדברי ליאור חורב, יוצעו האסטרטגי של ראש הממשלה, לפיהם "מחר עתיד פרס להודיע על פרישתו במסגרת מסיבת עיתונאים". על-פי הדברים המיוחסים לחורב, "פרס החליט לעזוב את מפלגת העבודה, ועתיד להתאחד עם דרכו של שרון". חורב הוסיף כי "על-פי הסיכומים יקבל פרס את תיק פיתוח הנגב והגליל". דוברו של פרס, טרם הגיב לפרסומים.
הישגי ועידת ברצלונה: "קוד למלחמה בטרור"
ועידת ברצלונה, במסגרתה התארח שמעון פרס, הניבה גינוי בינלאומי לפעולות הטרור. בכירים באיחוד האירופי אימצו יחד עם נציגי ישראל ושכנותיה הערביות "תוכנית למאבק בטרור", ובמסגרת זו ניסחו "קוד התנהגות ומאבק", תוך שהם מגנים באופן מוחלט את פעולות הטרור לגרורותיו.
ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, שכיהן בתפקיד יו"ר הוועידה הבינלאומית, הדגיש בסיום הכינוס כי הוא "הביא את מדינות העולם לצאת בתקיפות נגד פעולות הטרור – הגינוי החריף ביותר שניתן עד כה".
ראש ממשלת ספרד, אמר בהמשך לחתימת הקוד, כי שיתוף הפעולה הערבי-ישראלי הוכיח את אומץ ליבם של מנהיגי הצדדים. "זהו הישג חסר תקדים, במסגרתו 30 מדינות שונות במזרח התיכון מגנות באופן ברור ושאינו משתמע לשתי פנים את תופעת הטרור וגרורותיו", הבהיר ספאטרו.

תאריך:  29/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לטענתם כוללת העסקה נשק המכיל רכיבים וטכנולוגיה אמריקנית    ספרד מכחישה    ונצואלה טוענת כי מדובר במטוסי תובלה ובנשק שמטרתו להילחם בסוחרי סמים
יוסי עבדי
תופעות האלימות והאנרכיה גברו על ראשי הפת"ח    יממה לאחר שהושבתו הבחירות המקדימות ברצועת עזה - המשכן כבר מוטל בספק    ראש וועדת הבחירות בתנועה, אומר היום כי אבו-מאזן שוקל לבטל את הבחירות, ומדגיש כי "טרם הוחלט תוקפן של התוצאות בגדה"
גלית יצחק
החברות יתחברו ל-2 מוסדות מחקר: אוני' וירג'יניה והטכניון של וירג'יניה    הן ייהנו מהשקעות של 100 אלף דולר ובשירותים נלווים לטובת הקמת בסיס פעילות בווירג'יניה
אסף גדות
מערכת חדשנית של "אקסטק" יוצרת בזמן אפס קישוריות בין רשתות תקשורת שונות של כוחות חילוץ והצלה
ברוך לוי
עדי אלדר: השיפור בפרמטרים הכלכליים הושג במאמצים רבים, למרות מדיניות הממשלה ולא בזכותה. הדרך ליציאת כלל הרשויות מהמשבר שכפתה עליהן הממשלה עדיין ארוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il