X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הגרנד קניון בחיפה
▪  ▪  ▪

הגרנד קניון בחיפה יוצא בימים אלה ביוזמה חדשה וראשונית מסוגה בישראל, המקובלת כמודל שיווקי בקרב קניונים בחו"ל: מתן הדרכות, סדנאות והרצאות מקיפות עבור 500 מנהלי החנויות ואנשי המכירה בקניון, לצורך שיפור השירות, המכירות ושימור הלקוחות.
במסגרת המיזם תקיים הנהלת הגרנד קניון סדנאות שירות הכוללות: מגוון הרצאות והדרכות אינטראקטיביות שמטרתן הגברת איכות השירות ללקוחות הקניון. הסדנאות יונחו על-ידי מיטב המומחים בתחום בארץ ובעולם, ויתמקדו בתהליכי שיפור תוצאות המכירה ושימור הלקוחות, זיהוי מאפייני הלקוחות וצורכיהם, הקניית תהליך מכירה מובנה, טיפול בסיסי בהתנגדויות ועוד.
בנוסף, על-מנת לשפר את זמן שהותו של המבקר בגרנד קניון, עורכת בימים אלו הנהלת הגרנד קניון סקר מקיף בקרב מבקרי הקניון שיבחן את אפשרויות שיפור זמן האיכות של המבקרים בקניון.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "הנהלת הגרנד קניון רואה בשירות ללקוח כערך חשוב ביותר. קיומן של הדרכות מקצועיות לאנשי המכירות הפועלים בקניון, הן חלק מתוך המאמץ הכולל של הקניון לשפר את מיומנויות המכירה ושירות, על-מנת לשדרג את זמן האיכות של המבקרים בקניון, לצד הגדלת הפדיונות של החנויות".
עוד אמר סביון, כי: "על-מנת ללמוד מתהליך השיפור אנו עורכים סקר מקיף בין לקוחות הקניון כדי לזהות את המאפיינים של הלקוחות, העדפותיהם וצורכיהם. באופן זה נוכל להגדיל את מידת שביעות רצונם של הלקוחות מהגרנד קניון כמקום בילוי וכמרכז קניות".
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי וריט ישראל נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ- 200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ- 3,000 מקומות חניה מקורה.

תאריך:  06/12/2005   |   עודכן:  06/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il