יצרנית העוגיות הותיקה "אחים פפושדו", אשר פעלה עד היום בייצור ביסקוויטים ועוגיות משובחות, מרחיבה את תחומי פעילותה, נכנסת לראשונה לייצור חטיפים מלוחים.
השלימה בימים אלה פיתוח של סדרת חטיפי קרקר, בשם WHEATY - "וויטי", בהשקעה של כ-500,000 שקל.
סדרת החטיפים החדשה כוללת בשלב ראשון חטיפי קרקר ב-3 טעמים - שומשום, בצל וברביקיו.
שלומי פפושדו, מנכ"ל משותף ב"אחים פפושדו", מסר כי החברה החליטה להרחיב את תחומי פעילותה בעקבות דרישה של השוק הישראלי למוצרי קרקרים איכותיים. כמו כן, קניינים אמריקניים להם מייצאת "פפושדו" עוגיות ביקשו להרחיב את סל המוצרים שיש לפפושדו להציע, ולספק גם מוצרים בתחום החטיפים המלוחים.
סדרת חטיפי "וויטי" מיוצרת באיכות גבוהה ביותר - הקרקרים מופחתי שומן ושומן רווי ומועשרים בסידן.
עוד נמסר, כי החברה מתכננת להרחיב בקרוב את סדרת "וויטי" ולהציע קרקרים בטעמים נוספים - כגון - פיצה, קצח ועוד.
סדרת הקרקרים תשווק בכל רשתות השיווק, במחיר מומלץ של 5 שקל לאריזה של 200 גרם.