X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה העבירה את תיק החקירה לפרקליטות לצורך החלטה האם להעמיד את הנגבי לדין החקירה נפתחה בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה
▪  ▪  ▪

המשטרה מאשרת עכשיו רשמית, כי נמצאה תשתית ראייתית לעבירות מצד השר צחי הנגבי, בעת שכיהן כשר לאיכות הסביבה. המשטרה נאלצה לפרסם הודעה זו עכשיו - ביום הודעתו של הנגבי על מעברו מהליכוד לתנועת קדימה - לאחר שדבר קיומן של ראיות לעבירות פורסם בכלי התקשורת.
צוות החקירה המיוחד שעסק בחקירת החשד לביצוע מינויים פוליטיים במשרד לאיכות הסביבה, בתקופת כהונתו של השר הנגבי, סיים את החקירה בימים אלה והשלים את סיכומי החקירה.
הוועדה לביקורת המדינה תקיים ביום ב' הקרוב דיון מיוחד בנושא המינויים הפוליטיים של הנגבי. לדיון הוזמנו להשתתף גם מננכ"ל משרד איכות הסביבה לשעבר, נציב שירות המדינה, מבקר המדינה ונציגים ממשרד המשפטים ומהתנועה לאיכות השלטון.
יו"ר הוועדה, ח"כ מלי פולישוק-בלוך אמרה, כי "מטרת הדיון היא לקבל מהגורמים האחראיים תשובות לעשרות המינויים הפוליטיים שבוצעו בניגוד למנהל תקין ונחשפו בדוח מבקר המדינה".
החקירה החלה על-פי הנחיית היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בעקבות דוח מבקר המדינה, אליעזר גולדברג. החקירה לוותה על-ידי פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל.
השר הנגבי נחקר בחשד לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה, שוחד בחירות, שבועת שקר ועדות שקר, בכל הנוגע למינויים של עובדים במשרד לאיכות הסביבה שמונו בתקופת כהונתו בתקופה מרס 2001 ועד פברואר 2003.
צוות החקירה חקר חשודים נוספים, ובהם המנהל הכללי לשעבר של המשרד לאיכות הסביבה, שמואל הרשקוביץ, וסגן המנהל הכללי למשאבי אנוש, יורם הורוביץ. ככל הידוע, נמצאה תשתית ראייתית לעבירה גם מצד הרשקוביץ.
פרקליט המדינה, ערן שנדר, הנחה את הפרקליטות לנהל תיק זה בזמן הקצר ביותר האפשרי לקראת העברת התיק להכרעתו ולהכרעת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. בהתאם למדיניות עליה הכריזו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, על-אף שמדובר בחקירה שבה מעורב איש ציבור, לא יעוכב הטיפול בתיק וההכרעה בו תתקבל בהקדם האפשרי בהתאם לשיקולים הראייתיים והמקצועיים בלבד, בלא קשר לעיתוי הבחירות.

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מני מזוז / Meni Mazuz
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשקיע כ-50 מיליון דולר    פרויקט ראשון במרכז העסקים והמגורים החדש    ייבנו 117 אלף מ"ר משרדים ו-50 אלף מ"ר למגורים    ראש העיר, אפי שטנצלר: גבעתיים על המפה
שלומי דיאז
שלושה פלשתינים תכננו לחטוף קצין מתחנת המשטרה במגרש הרוסים ואחר כך לרצוח אותו
אסף גדות
Microsoft ישראל השיקה היום את מהדורת העדכון החדשה של Windows Server 2003
יוסי עבדי
בתגובה לפרסומים על פרשיתו הצפויה של מנהל רשות החברות, שיגר אייל גבאי מכתב לעובדי הרשות בו הבהיר: "לצערכם, לא תזכו להיפטר ממני כה מהר"    טוען: "לא נכון יהיה להחליף סוסים באמצע העלייה"
ניר וייס
השייח' נתון במעצר בית    השופט רובינשטיין: "בסופו של יום, ההתייחסות למשאלות תפילה בציבור בגדרי מעצר בית, הן ליהודים, הן למוסלמים והן לבני עדות אחרות, צריכה להיות של מגמה לבדיקה חיובית ככל שהנסיבות מאפשרות, אך תוך שיקול כל מקרה לגופו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il