X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הקמת חברה לטיפול במים ושפכים, במיזם משותף עם חברת טרייטל – הנדסה כימית בע"מ
▪  ▪  ▪

לודן – חב' להנדסה בע"מ דיווחה לרשות ניירות ערך על הקמת חברה לטיפול במים ושפכים, כמיזם משותף עם חברת טרייטל – הנדסה כימית בע"מ. הקמת החברה מהווה חלק ממכלול השירותים של קבוצת האקולוגיה של לודן, תוך מיצוי מוניטין ויתרונות יחסיים של כל אחד מהשותפים.
מועצת המנהלים של לודן הנדסה אישרה את הקמת המיזם החדש כשותפות אסטרטגית ומעשית, שיש בה כדי לקדם את עסקיה של לודן בכלל ובתחום האקולוגי בפרט.
אהרון ארנון – מנכ"ל משותף בלודן, מסר כי לצד פעילות נרחבת של לודן בהנדסה רב-תחומית תשולב היכולת הטכנולוגית והמוניטין שיש לחברת טרייטל, בין הוותיקות והמובילות בארץ בתחום הטיפול במים ובשפכים והשבת נוזלים באיכויות שונות.
טרייטל היא חברה משפחתית שהוקמה לפני כ-38 שנים. היא ממוקמת בקריית מטלון פ"ת. תחומי העיסוק העיקריים: מתקני התפלת מים תעשייתיים בתהליכים ממברנלים; מתקני חילוף יונים וטיפול כימי במים כולל אספקת כימיקלים, טיפול במגדלי קירור ודודי קיטור בתעשייה הכימית וביו-כימית, פטרוכימיה ופרמצבטיקה, מזון וטקסטיל, צבע ופולימרים.
החברה החדשה תעסוק במתן שירותי תכנון וייעוץ, הקמת פרויקטים בתחום תשתית לטיפול במים ובשפכים. החברה שתוקם נועדה לשמש כאחד הגופים המתקדמים ביותר בעלי יכולת טכנולוגיית וכושר ביצוע פרויקטים בתחומי תשתיות המים והשפכים בישראל. החברה מתכוונת לפעול בשווקים בחו"ל ובכוונתה להיעזר בקשרים הבינלאומיים ובחברות-הבת של לודן בחו"ל.
לודן חברה להנדסה פועלת בתחום ההנדסה כחברה רב-תחומית. היא מנוהלת על-ידי יהודה שריד וארנון אהרון, כמנכ"לים משותפים. השירותים הניתנים על-ידי החברה וחברות-הבנות כוללים שירותי ניהול ופיקוח פרויקטים תעשייתיים וציבוריים, שירותי תכנון בתחומי ההנדסה השונים, רכש והתקשרויות וכן ניהול ופיקוח על עבודות הקמה. פעילות הקמת פרויקטים במתכונת של Turn-Key לביצוע כל שלבי הפרויקט מבוצעים על-ידי לודן פרויקטים דרום וחב' לודן הנדסה SRL ברומניה.
קבוצת האקולוגיה בלודן חברה להנדסה בע"מ הרחיבה את פעילותה במטרה לקדם נושאים אקולוגיים-הנדסיים, בהם מטפלת החברה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לטיפול בבעיות סביבתיות. במסגרת זו מונה גיל שגב כמנהל קבוצת האקולוגיה העוסקת בתסקירי איכות סביבה, סקירת זיהומי קרקע, מי-תהום ואויר, בשיתוף עם חברת אנווירון האמריקנית www.environcorp.com. נושא סקירת קרקעות לפני שינוי ייעוד הינו תחום חדש יחסית, והחברה מספקת מידע וייעוץ למשרד איכות הסביבה בנושא זה.

תאריך:  12/06/2002   |   עודכן:  13/06/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il