X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהבוקר (יום ב') יקיימו עצרת מחאה של ראשי הרשויות הערביות בירושלים יו"ר ועד ראשי הרשויות הערביות""אם לא יעמדו משרדי הפנים והאוצר בהבטחותיהם להעברת התקציבים הדרושים להצלת הרשויות הערביות, יחריפו ראשי הרשויות הערביות את צעדי המחאה"
▪  ▪  ▪

ראשי הרשויות המקומיות הערביות וסגניהם יקיימו (ב', 12.12.05), החל מהשעה 11:00, עצרת מחאה מול משרדי הפנים, האוצר ומשרד ראש הממשלה בירושלים. במקביל, תושבתנה כל הרשויות הערביות שביתה כללית למשך יום אחד.
ההחלטה על פתיחת המאבק, התקבלה בסוף השבוע על-ידי ועד ראשי הרשויות הערביות וזאת בעקבות, אי עמידתם של משרדי הפנים, האוצר ורה"מ בסיכומים עם ראשי הרשויות הערביות להעברת התקציבים הדרושים לטיפול במשבר הקשה והמתמשך של הרשויות הערביות.
במכתב דחוף, לראש הממשלה ושר הפנים, אריאל שרון ולשר האוצר, אהוד אולמרט, קראו היום (א'. 11.12.05) יו"ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר ויו"ר ועד הרשויות הערביות בישראל, שאוקי ח'טיב לעמוד בהתחייבויות ובסיכומים אליהם הגיעו ראשי הרשויות הערביות עם משרדי הממשלה, לשדרוג תוכניות ההבראה לרשויות המקומיות הערביות, תוך קביעת פרמטרים חדשים שיאפשרו את יישומן, ואת העברת מענקי ההבראה הכרוכים בהם לרשויות.
כמו-כן, דורשים השניים את מימוש הסיכומים לתקציב שנתי לרשויות המקומיות הערביות, בשיעור של 1.2 מיליארד ש"ח, כל שנה, למשך 3 שנים, החל מ- 2006.
בתוך כך, מתכננים כבר ראשי הרשויות הערביות, אשר מחציתן אינן משלמות שכר לעובדיהן מזה מספר חודשים, את צעדי המחאה הבאים, באם לא יענו משרדי הממשלה לתביעותיהם.
ביום ג', 13.12.05, יקיימו ראשי הרשויות הערביות אוהל מחאה מול משרד רה"מ בירושלים ויפתחו בשביתת שבת. בתחילת השבוע הבא, יפתחו ראשי הרשויות הערביות בשביתת רעב לתקופת זמן בלתי מוגבלת, יסגרו לחלוטין את היישובים הערבים ויעלו בראש אלפי עובדי ותושבי הרשויות הערביות להפגנה המונית בירושלים.
לדברי יו"ר ועד ראשי הרשויות הערביות, שאוקי ח'טיב, ראשי המגזר הערבי, איבדו את האמון במשרדי הממשלה, ובכוונתם להחריף את צעדיהם עד שממשלת ישראל תעמוד בהבטחותיה להעביר לאלתר את התקציבים לכיסוי גירעונות הרשויות הערביות לטיפול במשבר המתמשך.
בשבוע שעבר הודיעו במשרד ראש הממשלה על חתימה על הסכם על סיום המשבר ברשויות הדרוזיות והצרקסיות. ביום ה' נפגש מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אילן כהן עם נציגי הרשויות הדרוזיות והצרקסיות. בסיום הפגישה דווח, כי הושגו הבנות בין הצדדים.
על-פי ההסכם שהושג, יועברו לרשות הרשויות הדרוזיות והצרקסיות 30 מיליון ש"ח בהלוואות ובמענקים, וכן 15 מיליון ש"ח מתוך התקציב שהובטח לרשויות מול התקדמות בתוכנית ההבראה. בנוסף, תוכנית רב שנתית לפיתוח רשויות אלו תוצג לממשלה בשבועות הקרובים בהתאם להנחיית ראש הממשלה מאמצע 2005.

תאריך:  11/12/2005   |   עודכן:  11/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
עו"ד נבות תל-צור פנה לראש לשכת עורכי הדין על-מנת לפעול לזימונה של לשכת עורכי הדין כצד בעתירה שהגישה המדינה לבג"צ בה מתבקש בית המשפט לבטל את הלכת קינזי
כתבי טלספורט
על-פי התרגול אתמול של גדי ברומר, אייל ברקוביץ′ לא היה מתוכנן לפתוח בהרכב    אופיר חיים זומן במקומו    תמיר כהן מחוץ לסגל
נוה יוסף
הקוסמטיקאית הציעה להסיר את הקעקוע בחומר בלתי מוכר לשימוש בישראל    בית המשפט קורא למחוקק להסדיר את תחום ביצוע הקעקועים
יואב יצחק
מאשים את שרון בסחר בפוליטיקאים    טוען: "הניסיונות להציג את הליכוד כמפלגה ימנית-קיצונית הם מגוחכים"    בכנס פעילים הצביע על הישגיו הכלכליים
אלעזר לוין
ראשי ערים וקיבוצים: נעתור לבג"צ    שרון נעדר מההצבעה בשל חשש לניגודי ענינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il