X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
נשיא האיחוד האירופי: מודאגים מההסלמה עקב הקסאמים

שטייניץ: נדרש מבצע נוסח חומת מגן

בכירים במערכת הפוליטית דורשים לצאת למבצע קרקעי נרחב כנגד תשתית הטרור ברצועה יוסי ביילין שב להאשים: "הימין אחראי להתחזקות החמאס"
▪  ▪  ▪
וילנאי. תוקף את שרון.

יוסי עבדי
"האנרכיה בשטחים - תחזק את החמאס"

מחלקה ראשונה
החמאס: "גידלנו דור של רודפי מוות"

דורשים מעשה: יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ יובל שטייניץ, אמר במסגרת "שבת תרבות" בבאר שבע, כי במוקדם או במאוחר ישראל תצטרך לצאת למבצע צבאי מקיף בעזה, כדי לטפל במו-ידיה בתשתיות הטרור ובתעשיות הקסאמים ברצועה. "יש להקדים תרופה למכה לפני שקסאם יפגע בבית ספר ויגרום לנפגעים רבים, או במתקנים אסטרטגיים", אמר שטייניץ בשבת תרבות בבאר שבע.
מה הפתרון שמציע ח"כ שטייניץ לירי הפלשתיני? "יש פתרון אחד", הוא אומר. "לא להפציץ עם תותחים אלא לערוך מבצע קרקעי מקיף, כפי שנעשה לאחר הפיגוע במלון פארק בנתניה, כמו חומת מגן שתיים". לדבריו, "יש לעקור את תשתיות הטרור מהשורש".
ח"כ מתן וילנאי (העבודה), אשר השתתף בפורום, קרא לממשלה להכניס כוחות לשטחים בצפון הרצועה כדי למנוע את המשך ירי הקסאמים. בגלי צה"ל דווח כי וילנאי אמר שהמציאות הנוכחית הינה "בלתי נסבלת" וכי "חייבת להיות פעולה קרקעית מיידית ונחרצת ולא רק פעולות אוויריות".
ביילין: "התעוררנו מאוחר מדי"
יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין, שב להאשים את ממשלת ישראל בהתחזקות החמאס. "הממשלה התעוררה מאוחר מדי בניסיון למנוע את השתתפות החמאס בבחירות הפלשתיניות... הרמזים שנשמעים היום הקוראים למנוע את הבחירות במזרח ירושלים, נאמרו מאחור מדי". לדבריו, "גורמים בימין הישראלי שהעדיפו את החמאס על פני אש"ף אחראים במידה רבה להתחזקות החמאס, וכולנו משלמים היום את מחיר הטעות הזאת". לצד דברי הביקרות, אמר ביילין, כי הוא אינו שולל השתתפות מפלגתו בממשלה שתכהן בראשותו של אריאל שרון ומפלגת קדימה.
ביליין האשים כבר לפני שבוע את שרון, בהתחזקות הזרמים הקיצוניים בשטחים. בתגובה לתוצאות הבחירות בשטחים אמר ביילין, כי התחזקות החמאס היא תוצר של מדיניות ממשלת שרון, "אשר דאגה להרוס ולרסק את תשתית הרשות הפלשתינית בחמש השנים האחרונות".
לביקורת שהשמיע ביילין הצטרף גם ראש השב"כ לשעבר, עמי איילון. זה האחרון האשים את שרון בהתחזקות החמאס ואמר בראיון לעיתון הצרפתי "לה-פיגרו" כי "רוב הציבור הפלשתיני משוכנע כי הפת"ח נכשל". הסיבה, לטענתו: מדיניותו הכושלת של שרון. "רוב הפלשתינים משוכנעים כי נסיגת ישראל משטחי עזה באה בעקבות לחץ הטרור והאלימות מצד ארגון החמאס", אמר איילון.
שגריר בריטניה בישראל, סיימון מקדולנלד, המכהן גם כנשיא האיחוד האירופי, הבהיר לח"כ יצחק הרצוג בפגישתו עימו, כי באיחוד האירופי מודאגים מאוד מההסלמה במצב עקב ירי הקאסמים וכי ראשי האיחוד מפעילים לחץ על הפלשתינים לפרוס כוחות בשטחי הירי.
ח"כ הרצוג, המקיים קשר רציף עם גורמים בינלאומיים ומדיניים הפועלים באזור, העביר לשגריר מסר חד-משמעי מטעם מפלגת העבודה, הקורא למערכת הבינלאומית לנקוט בצעדים אקטיביים למניעת החרפת המצב מחד, לצד תביעה מהרשות לפעול בנחישות להפסקה מוחלטת של הירי מאידך.

תאריך:  24/12/2005   |   עודכן:  24/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
בפגישה שקיימו בכירי הארגונים נקבע כי אין לתת לקהילה הבינלאומית להתערב בנעשה במזרח התיכון    הדגישו: פלשתין, לבנון וסוריה - לא עניין שלהם"    החמאס: "השקט היחסי" פוגע במאמץ לשחרור לאומי
יוסי עבדי
איימאן נור, מנהיג האופוזיציה המצרית, נידון לחמש שנות מאסר לאחר שהואשם ב"זיוף" מסמכי רישום מפלגתו    מאות מפגינים ברחובות    הטענה: "המשפט נועד לחסל פוליטית את מתנגדו של מובארק"
יוסי עבדי
הקונגרס האמריקני אישר: יש להעביר 600 מיליון דולר לצורך פרויקטים של התעשיה הביטחונית בישראל; 150 מיליון דולר יותר מאשר ביקש הממשל האמריקני
מחלקה ראשונה
החורף הגיע: שלג בגובה 70 ס"מ נערם באזור הרכבל בחרמון    צירי תנועה חסומים בצפון    הצפות בצפון ובנגב    רמזור קרס בפינת הרחובות הירקון וגורדון בתל אביב    ברעננה הוצף בית אבות    שיא הגשמים: הלילה
יואב יצחק
מנמק זאת בפרישת השניים למעשה מתנועת העבודה, והצטרפותם לתנועת קדימה    טוען, כי סיעת קדימה הינה סיעה המיוצגת על-ידי סיעה בכנסת היוצאת, ועל כן היא אינה זכאית למימון מפלגות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il