X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מרכז הליכוד אישר שיריון לשלום ודחיית הפריימריז

"נראה לכולם את הדרך בניקוי השחיתות"

את הדברים אמר בנימין נתניהו בפני חברי המרכז אשר התכנסו בגני התערוכה חברי המרכז מצביעים על שיריון המקום השני לשלום וכן על דחיית הפריימריז
▪  ▪  ▪

"הליכוד היום יוצא לדרך של התחדשות. היום כולנו יחד יוצאים לדרך שתייטיב עם התנועה ועם העם והמדינה. אני מודה לכם מעומק ליבי על שבחרתם בי להנהיג את התנועה. שבחרתם בי להוביל אותה להתחדשות". את הדברים אמר יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, בכינוס המרכז גני התערוכה בתל אביב.
נתניהו קרא לכל המועמדים להופיע עימו בשורה של עימותים פוליטיים. "אני קורא לאריאל שרון ולעמיר פרץ להשתתף בסידרה של עימותים פומביים", אמר נתניהו. הוא הדגיש, כי ישראל הלכה לקראתם של הפלשתינים ונתנה להם "עד גרגר החול האחרון", אך זכתה בתמורה לירי רקטות קסאם.
מרכז הליכוד התכנס בשעות אחר-הצהריים (ב', 26.12.05) בהפגנת כוח בה משתתפים כל חברי הכנסת של המפלגה. הכינוס נועד כדי לדון בשורה של נושאים, כשהעיקריים שבהם: שריון המקום השני ברשימה לשר סילבן שלום ודחיית הפריימריז לתאריך ה- 12.1.06. בסיום ההצבעות אישרו חברי המרכז ברוב גדול את שתי ההצעות.
לאחר הדלקת נרות מסורתית החל נאומו של יו"ר התנועה, בנימין נתניהו. הוא פתח את דבריו ושאל האם המיקרופון פועל - בקריצה ברורה לכינוס הקודם בו נותק המיקרופון של ראש הממשלה, אריאל שרון. "ליכוד השורות. איחוד. אין סיעות. אנחנו הולכים כאיש אחד, כמשפחה אחת כמחנה אחד. אני מבקש ממכם להענות לקריאתי ולבחון בחברי סילבן שלום למקום השני", אמר נתניהו לחברי המרכז ואלה הגיבו לדברים בקריאות תמיכה ועידוד.
יש להוקיע מהליכוד את המושחתים
"הדבר השני שאני קורא לו זה ניקיון כפיים. בשנים האחרונות, רק בשנים האחרונות, הוכתם שם הליכוד על-ידי אנשים בעלי עבר פלילי. והם הכתימו את שמנו. אנחנו חייבים להראות לגורמים אלו את הדרך החוצה, כשאנחנו יוצאים לדרך חדשה. הם יכולים ללכת לכל מפלגה אחרת. לכן אני אבקש מכם עוד שישה ימים לאשר את הצעתי להוציאם מהרשימה ושלא יוכלו להיבחר לכל תפקיד", אמר נתניהו.
"אנחנו מנקים את שורותינו לא רק מאנשים אלה גם מנורמות פסולות. אני רוצה להבהיר שבתיקון זה לחוקה אנחנו לא מבקשים להכריע בשאלות של אמונות או תפיסות - אלו מוכרעים בקלפי. המטרה כולה זה לנקות את הליכוד. נקודה" - הסביר נתניהו את המהלך אשר מעורר ביקורת רבה.
"אנחנו נראה לכולם את הדרך בניקוי השחיתות. ב-3 שנותי כשר האוצר עשיתי כך. קיבלנו רק את ההחלטות המקצועיות", נתניהו המשיך להציג את השיגיו בתחום הכלכלה ואמר: "אנחנו הצלנו את כלכלת ישראל גם בגלל מלחמת הטרור שניחתה עליה. הורדנו מיסים והגדלנו את ההכנסות ממיסים".
נתניהו פיזר גם שלל הבטחות לבוחרים. לדבריו במידה וייבחר והליכוד ינצח בבחירות יפעל לטובת החיילים המשוחררים, העניים והמובטלים. הוא ציין כי בעקבות הצעדים הכלכליים שנקט יש עתה כסף כדי לסייע להם.
בשעה 17:00 נפתחו שערי גני התערוכה ועשרות חברי מרכז הגיעו למקום כדי לקיים הפגנת אחדות השורות. על הבמה הוצבו כיסאות לחברי הכנסת ועל כרזה גדולה נכתב "הליכוד מתחדש". הקהל הגדול קיבל את פניו של נתניהו בקריאות "היידה ביבי", "הו אה מי זה בא- ראש הממשלה הבא" ו"ביבי מלך ישראל". לפני נאומו של נתניהו הושמע ג'ינג'ל הבחירות המוכר של המפלגה.
לאחר שחברי המרכז הצביעו ואישרו את שיריון המקום השני לשר שלום אמר השר כי יש לפעול לאחדות השורות וללכת כאיש אחד אחרי נתניהו. "יש להתייצב כגוף אחד מאחורי יושב הראש הנבחר ולצעוד לניצחון. אין יותר מחנות. לליכוד יש מנהיגות שאינה נשענת על אדם אחד".
ביום 1.1.06 יתקיים בגני התערוכה כינוס מרכז בנושא שינוי חוקה, בו יתבקשו החברים להצביע על תוכנית נתניהו למנוע גורמים בעלי עבר פלילי להתמודד במסגרת הליכוד. התוכנית מיועדת להוצאת משה פייגלין אל מחוץ למפלגה.

תאריך:  26/12/2005   |   עודכן:  26/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
עלייה תלולה בהיקף הגניבות    נזק של מאות אלפי שקלים למגדלים
שלומי דיאז
השר עזרא הודיע כי היחידה למאבק בפשיעת גניבות הרכב הכרחית    לפני שנתיים נסגרה עקב חוסר תקציב וחלה עליה בגניבות הרכב    איגוד חברות הביטוח וחברות ההשכרה יממנו 40 אחוז מפעילותה
שי פאוזנר
מונתה ועדת חריגים לאישור התחייבויות והתקשרויות בראשות נציגי החשכ"ל, אגף תקציבים והייעוץ המשפטי באוצר
שלומי דיאז
תושב רחובות נהג להתקשר למזכירתה ולאיים    היום אותר ונעצר    כעס על כי הבנק גבה ממנו, לטענתו, עמלות גבוהות בעקבות חוב
שי פאוזנר
ריבית ינואר - ללא שינוי מזו של דצמבר בשיעור של 4.5%    מעריך כי האינפלציה תסתכם ב-2006 ב-2% בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il