X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
יממה לאחר הניצחון על הפועל ירושלים, מאמן מכבי תל אביב יורה לכל הכיוונים "חתכו אותנו שלא בצדק. הבדיחות שארז משתמש בהן עכשיו היו שלי לפני 12 שנה"
▪  ▪  ▪
   אור אריה ואורן קורנפלד
אדלשטיין: אני בטוח שעוד יהיה מעניין פה

במצב רוח טוב אחרי הניצחון הגדול בי-ם אתמול, הגיעו הבוקר שחקני מכבי תל אביב לבית חולים שניידר שם ערכו כמדי שנה ביקור אצל הילדים החולים. השחקנים יחד עם הצוות המקצועי, עברו בין המחלקות, הצטלמו עם הילדים וחילקו ממתקים וצעיפים חתומים של הקבוצה. הביקור עורר התרגשות רבה אצל הילדים ובקרב הצוות הרפואי של בית החולים.
טל בורשטיין, נעדר מהביקור ומאימון הצהריים של הקבוצה בעקבות העובדה שאשתו נכנסה לחדר הלידה וילדה את ביתם הראשונה של הזוג. קירק פני שוחרר מהביקור היות ואמו נחתה לפנות בוקר מניו-זילנד, לאימון פני כבר הגיע.
אנתוני פארקר התייחס לביקור של מכבי אצל הילדים ואמר: "זו ההזדמנות שלנו להחזיר לקהילה. זה נותן לך פרספקטיבה אחרת על החיים ומראה מה באמת חשוב. זה כיף גדול בשבילנו לבוא לפה ולשמח את הילדים האלה. זו מסורת שאני מקווה שתימשך".
אחרי הביקור בבית החולים, הגיעה מכבי לאימון בהדר יוסף, לפני תחילתו החליט מאמן הקבוצה פיני גרשון להעניק תגובות ראשונות לאחר הניצחון אתמול 98-100 על הפועל ירושלים.
גרשון נשמע זועם על הקהל הירושלמי ועל אווירת השנאה במלחה: "אני אוהב משחקים כאלה שהם באמת ברמה גבוהה. הבעיה שלי זה שאני צריך לבוא לאוסישקין ולמלחה עם יס"מ. זה לא נעים לבוא למשחקים האלה עם פחד. מי שרוצה לנצח על המגרש אני מעריך ומכבד אותו. אבל זה שאנחנו צריכים לנסוע משער הגיא עם ניידות, פשוט מוציא את הכיף מהמשחק. אני אוהב לנהל משחקים גדולים וביקשתי מההנהלה שלא תשלם לי על המשחק של אתמול כי באמת נהניתי. הייתי כבר בכל העולם, אבל נמאס לי להגיע לאוסישקין ולמלחה כמו יהודי לארץ מוסלמית. אני רוצה להתעסק בספורט וצריך לדאוג שהתפאורה מסביב תהיה מושלמת. אין לי טענות לראשי הפועל ירושלים, אבל לא יכול להיות שבסוף המשחק יהיו 35 אנשים על תא שרותים אחד. חדר ההלבשה עצמו קטן גם מהמחסן בבית שלי, אבל הכי חשוב זה שהחולצה שלי תהיה בתוך המכנסיים. כשהתנאים האלה ישתפרו אני כבר לא אהיה בסביבה. אני אומר את זה בשביל הצעירים, בשביל אלו שרוצים בטובת הכדורסל".
גרשון ענה למבקרים שטענו כי מכבי העונה לא מספיק טובה, על הביקורות של דיוויד פדרמן על בניית הקבוצה ועל השמחה המוזרה של הפועל ירושלים בסיום המשחק.
גרשון: "אם י-ם אומרים שהם ניצחו, אז אולי הם גם יחלקו צלחות בסוף? אותי לימדו שבספורט תחרותי, יש לוח תוצאות ושעון וכשהזמן נגמר יש על הלוח מנצחת אחת ומפסידה אחת. אני גם לא מבין למה אתם רוצים שאדבר על השופטים. אם הצד השני החליט שלא לדבר על השופטים, אין סיבה שאני אדבר עליהם. למה כשאני מדבר על השופטים זה התבכיינות וכשאחרים מדברים אז זה בסדר והכל מותר?".
"אני לא מבין מה הבעיה. זו אותה קבוצה מהעונה שעברה. אני יודע איפה טעינו. אולי צריך לעשות דברים כדי לתקן זאת. אם יש בעיה כזו, מי יותר טוב מדיוויד פדרמן כדי לטפל בה. יש לירושלים שחקנים טובים. הם שיחקו טוב ונכון, אבל את התוצאה סופרים בסוף ולא על-פי רבעים. אני יודע שאנחנו לא מחוברים עדיין. היו כבר כאלה שפירקו אותנו לחתיכות. אתמול בערב בינוני ניצחנו את ירושלים ביום ענק. אני מכיר את הספין שעושים נגד מכבי. אני מכיר את הבדיחות וההצהרות של ארז אדלשטין, הן היו שלי לפני 12 שנה. צריך לזכור שבסך-הכל הפסדנו שניים או שלושה משחקים מתחילת העונה. זה לא אומר שצריך לחתוך אותנו. השתמשו נגדנו בכותרות מגעילות, במיוחד נגד סולומון. התפקיד שלי זה להגן על השחקנים שלי. אל תנפחו אותנו מצד אחד ואל תפוצצו אותנו מהצד השני".
גרשון המשיך: "בניגוד למה שכולם אומרים, יש לנו חמישה זרים, כי ג′יימי יקבל אזרחות בשלב מסויים. הוא תוספת כוח רצינית, למרות שאתמול שרון ויניב נתנו לנו תרומה יוצאת מגדר הרגיל. יש אילוצי תקציב במכבי וכל השחקנים שהגיעו השנה זולים יותר מאלה שהיו פה בשנה שעברה. מאיר טפירו משחק בי-ם רק בגלל כסף. אם הייתי רוצה אותו בסכומים שהוא ביקש הוא היה פה ב-3 דקות".
גרשון גם התייחס לחלקו הראשון של היום, בבית החולים שניידר: "אם אנחנו יכולים להעלות חיוך על הפנים של הילדים האלה, זה הדבר כי גדול. הם סובלים יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם. אנחנו צריכים להגיד להם תודה על זה שיש לנו את הזכות לבוא ולשמח אותם. אם נקשר את זה לכדורסל, יש במגרשים שלטים כמו "עד המוות" ו- "דם", אז צריך להיכנס לפרופורציות. במגרש אנחנו נלחמים על הניצחון, אבל הילדים האלה נלחמים על החיים שלהם".

תאריך:  27/12/2005   |   עודכן:  27/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
השישה הם בין עשרות קיצונים שהועמדו לדין    המשטרה אמרה, כי כמה מהחשודים הודו בתכנון פיגוע התאבדות נגד הצבא האמריקני
יפעת גדות
ההקרנה נמשכה כעשרים דקות והיא כללה כמה סרטים אילמים באורך של עשרים עד חמישים שניות כל אחד
שי פאוזנר
אולמרט אישר הצעה של ח"כ אלי אפללו, למתן תמריצי מס שבח במעבר מהמרכז    מדובר באופציה לתמוך ביצירת 30 אלף מקומות עבודה
אסף גדות
ממשלת דרום-קוריאה תיישם מערכת חדשה שתשלח לתושביה הודעות משפטיות, ומידע על קנסות ודוחות, בהודעות SMS
שלומי דיאז
הגנב פעל בבית החולים בנהריה    נלכד והועבר למשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il