X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אימון ראשון למאמן טון קאנן במכבי ת"א כ- 200 אוהדים עם שלטי תמיכה הגיעו לאימון הבכורה של ההולנדי
▪  ▪  ▪

טון קאנן נחת בצהריים בנתב"ג ומשם נסע היישר למגרש האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום שם העביר אימון ראשון לקראת המשחק בשבת נגד הפועל נצרת עילית בחוץ. כ-200 מאוהדי הקבוצה הגיעו למתחם קרית שלום לאימון הבכורה של המאמן ההולנדי. האוהדים עודדו אותו ותלו שלטי תמיכה במאמן החדש.
שני אוהדים פרצו במהלך האימון פנימה וניסו להלביש על קאנן דגל של מכבי. מאמן השוערים בעט כדורים לעבר האוהדים וגירש אותם מהמקום. בסוף האימון התפרצו האוהדים לכר הדשא, הקיפו את המאמן החדש, נתנו לו זר פרחים ולימדו אותו איך הוגים את המילה "מכבי".
לוני הרציקוביץ′, הבעלים של מכבי ת"א, סיכם את האימון הראשון תחת שרביטו של המאמן ההולנדי: "לקאנן ינתן חופש פעולה בדיוק כמו שניתן לקלינגר, לגרנט ולניר לוין". הוא התלוצץ על השמועות שמתפרסמות לגבי מכירת הקבוצה ואמר: "הקבוצה כבר נמכרה מלוני להרציקוביץ′ בחמישה שקלים".
לוני נשאל האם הבאתו של קאנן היא לא כניעה נוספת לרצון האוהדים וענה: "אנחנו יוצאים עכשיו לדרך חדשה, הבאנו מאמן שאנחנו מאמינים בו ואם האוהדים גם מרוצים אז זוהי שמחה כפולה". בסך הכל סיכם לוני כי "הרצון הכללי הוא להחזיר את השימחה לאוהדים ולמועדון וצריך לזכור כי מדובר בהצגה והאוהדים צריכים לבוא למשחק במטרה להנות. כמובן שהניצחונות יביאו את ההנאה ואי אפשר לנצח את כל המשחקים אבל אני מעוניין לראות משחק עם הקרבה ונחישות שיהיה יפה לעין".
קאנן נראה רגוע מאוד במהלך האימון ואחריו. הוא גם לא נלחץ כשהתאגדו סביבו האוהדים. לשאלה אם הוא מתחיל לזהות את הדינמיקה בינו לבין השחקנים הוא ענה: "צריך להיות סופרמן כדי להבחין בזה אחרי האימון הראשון".
קאנן נשאל לגבי שינוים מהותיים עם השחקנים: "לא יעשו שינויים מהותיים, השינויים היחידים שתראו במגרש יהיו אלו שתראו במשחק מול נצרת". בנוגע לכניסתו לקבוצה שלה אוהדים אגרסיביים שיודעים מה טוב לקבוצה אמר קאנן: "אם יושבים במגרש כ-15 אלף אוהדים אז יושבים בעצם 15 אלף מאמנים. אם למישהו יש טיפ או עצה טובה אני מוכן לשמוע. באופן כללי אני שמח מאוד להיות על המגרש בסך הכל אני לא מרגיש לחצים אלא רק תשוקה, אני אוהב את המשחק הזה, אני אוהב להיות על כר הדשא. זה ההובי שלי ובזה אני רוצה לעסוק".
מהאימון נעדר אבי נמני, אשר נמצא באנגליה.

תאריך:  27/12/2005   |   עודכן:  27/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
בכירים בפת"ח ממשיכים להאשים את ישראל וטוענים כי "המתקפות האוויריות מחזירות את הכיבוש ושפיכות הדמים לרצועה"    דובר ארגון החמאס: "לציונים יש מוח מעוות שמבין רק דמים ורצח"
עומר שיקלר
בחדשות ערוץ 2 דווח כי רה"מ שרון עבר לפני כחודשיים בדיקת אקו לב בה התגלה מום בעליות הלב, אך הכחיש זאת כשהתבקש להגיב על הידיעה
נוה יוסף
נציג הכונס בבית המשפט: "ההצעה השלישית טובה באופן מהותי מן ההצעות הקיימות כיום"
יוסי עבדי
"בכוונת רשויות אכיפת החוק להגדיל ולהרחיב את מאגר המידע הגנטי של המשטרה", כך אמרה היום עו"ד גלי בן-אור ממשרד המשפטים, אשר הובילה את החקיקה בנושא מאגר המידע הגנטי    מומחים לזכויות האדם: "ישנו חשש לפגיעה בפרטיות בשל הרחבת המאגר"
שי פאוזנר
השלימה גיוס של 750 אלף דולר ממשקיעים קיימים ופרטים חדשים    פיחתה מערכת לטיפול בכיבים ופיצעי לחץ בשיטה ייחודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il