X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אמן מחשבים
▪  ▪  ▪

אמן מחשבים הקימה מערכת לזיהוי קבצי קול בגל"צ. מדובר במערכת של מנוע חיפוש קולי שפותחה על-ידי אמן מחשבים, על בסיס טכנולוגיה של Autonomy, אותה היא מייצגת בישראל. המנוע מאפשר חיפוש קולי לקבצי אודיו בעברית, והוא מאתר מלים ספציפיות בקבצי קול ללא צורך בהפיכתם לטקסט כתוב. המנוע, פותח במעבדות אמן מחשבים, והוא מתבסס, כאמור, על טכנולוגיה של חברת Autonomy ועל הידע שצברה אמן בנושאי ניהול ואיחזור ידע.
המנוע החדש מאפשר להקיש על גבי המחשב את המילה שאותה מעוניינים לאתר, לנקד את המילה - והמערכת מאתרת את המילה בעצמה. המערכת מסוגלת לאתר בתוך שניות מלים שהושמעו בקול, בתוך ארכיונים של הקלטות, ללא הגבלת זמן. המנוע אינו מצריך השמעה מחדש של הקלטות, והאיתור בדיעבד מתבצע בתוך שניות.
איציק פסטרנק, מנהל הטכנולוגיות בגלי צה"ל מסר כי מנוע החיפוש הקולי בעברית מאפשר לאתר מילים וצירופים ספציפיים, למזג תכנים, ולקשר בין פריטי מידע קוליים. כך, לדוגמא, ניתן לאתר מידע מתכניות רדיו שונות כולל חדשות, ספורט, בידור, תרבות, היסטוריה, מדע ועוד. מנוע החיפוש מסוגל לסרוק בתוך שניות ספורות אלפי פריטי מידע קוליים.
המערכת מאפשרת למחפש לתאר בשפתו הטבעית את הנושאים שבהם הוא מתעניין - ומיד מציעה לו את התוכן המתאים. בנוסף לכך, בעת איתור פריט המידע הרלבנטי, ניתן לשמור אותו בארכיון הצמוד למנוע החיפוש.
אמן מחשבים מתמחה בפתרונות המאפשרים חיפוש ואיחזור מידע על פי תכנים, אוטומציה של תהליכי ניהול, והעברת מידע ממקורות שונים. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת פרסונליזציה של המידע והעברתו למשתמשים אינדיווידואליים על-פי צרכיהם ועל-פי התעניינותם.
הטכנולוגיה של Autonomy, שעל בסיסה בנתה אמן מחשבים את מנוע החיפוש העברי, מאפשרת למחשב להבין קול, מסמכים, טקסט ודפי Web. התוכנה מסווגת את המידע, קושרת אותו למסמכים רלבנטיים ומעבירה אותו לאנשים הזקוקים לו. כל התהליכים מתבצעים באופן אוטומטי לחלוטין. ה"לב" של פתרונות אלו הינו יכולתו לתמצת את המשמעות של כל טקסט, בין אם מדובר בטקסט קולי ובין אם מדובר בטקסט כתוב.
בן פסטרנק, מנכ"ל אמן מחשבים, ציין כי ארגונים רבים כיום פונים למציאת פתרונות אוטומטים אשר יאפשרו חיפוש, איתור וקישור בין פיסות מידע ברחבי הסביבה העיסקית , בין אם הוא שמור בארגון עצמו ובין אם בסביבה החיצונית לו (כגון חומר באינטרנט, חומר אצל שותפים ולקוחות עיסקיים וכדומה).

תאריך:  28/12/2005   |   עודכן:  28/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il