X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשנתיים האחרונות נחטפו יותר מ-250 אזרחים זרים בידי כוחות ההתנגדות העירקים היום פורסמה קלטת ווידאו בה נראה אזרח צרפתי שנחטף לפני כשלושה שבועות המסר: "התנגדות לנוכחות הצרפתית בעירק"
▪  ▪  ▪

פעילי הטרור שחטפו את המהנדס הצרפתי בעירק לפני כשלושה שבועות, מפרסמים היום (ד', 28.12.05) קלטת בה הם מביעים את התנגדותם לנוכחות הצרפתית במדינה. הקלטת שודרה לראשונה ברשת "אל-ערבייה", והציגה את החטוף ישוב על כיסא כאשר לצידו שני חמושים עירקים.
"אני מצטער על כל מה שקרה...אני רוצה להודות לכל אותם אנשים שמסייעים במאמצי השחרור", אמר החטוף הצרפתי אשר הזדהה תחת השם "ברנרד". רשת הטלוויזיה הערבית ציינה כי הפעילים המופיעים בקלטת "דרשו את יצאתם המיידית של כוחות צבא צרפת הפועלים בעירק". סוכנות איי.פי מדווחת, כי מאז נכנסה ארה"ב לעירק, הממשל הצרפתי לא צירף את כוחותיו כחלק מהפעילות המבצעית של 'מדינות הקואליציה'. כזכור, הייתה צרפת מהמתנגדות הבולטות למדיניות ארה"ב ולהחלטתה לצאת למלחמה בעירק.
קלטת הווידיאו ששודרה הערב היא סימן החיים הראשון של החטוף הצרפתי. התמונות ששודרו לא הצביעו על איומים ספציפיים על חייו של האזרח, אלא התמקדו בהתנגדות הכוחות העירקים לנוכחות צרפתית באזור. ממשלת צרפת הודיעה כי היא "ממשיכה במאמציה להביא לשחרורו של המהנדס". רק בשבועיים האחרונים נחטפו ארבעה פעילי זכויות אדם קתוליים, פעיל גרמני, ואזרח אמריקני שעבד בחברה עסקית באזור. בעוד שהחטוף הגרמני שוחרר כעבור כמה ימים, נותרו שאר החטופים בידי פעילי הטרור העירקים, וגורלם נותר בגדר תעלומה.
במהלך השנתיים האחרונות נחטפו יותר מ-250 אזרחים זרים, כחלק מאמציהם של כוחות ההתנגדות העירקים להביא לנסיגת כוחות הקואליציה מבגדד ומשאר ערי עירק. האמריקנים נותרים נחושים באסטרטגיית הלחימה שהציגו עוד בתחילת דרכם: "לא ניכנע לפעילי הטרור, ולא ננהל משא-ומתן עם החטופים".

תאריך:  28/12/2005   |   עודכן:  29/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
האנרכיה בשטחים נמשכת: שלושה אזרחים בריטים, וביניהם פעילת זכויות אדם בת 25, נחטפו היום על-ידי חמושים פלשתינים ברצועת עזה    אף ארגון לא נטל אחריות למעשה    המתיחות בין גדודי אל-אקצה והרשות - נמשכת
שי פאוזנר
החברה אישרה פרסומים לפיהם היא מתכננת להרחיב פעילותה בעולם    הפעילות בטורקיה צפויה להערכתה לצמוח ב-5 שנים מ-40 ל-150 מיליון דולר
יוסי עבדי
לאחר שהנערים התאילנדים שדדו את הבנק המקומי בעירם - הם יצאו לחגוג את "ההישג" הגדול    "מסע הבזבוזים" הסתיים בבכי, כאשר אחד המוכרים גילה כי הכסף שברשותם - היה מזויף    עד עכשיו הם מסרבים להאמין כיצד הכסף שהיה בשקי הבנק - לא היה אמיתי
שלומי דיאז
על-פי רשות המיסים, החברה שעוסקת בפעילות בשוק האפור הלבינה כמיליארד שקל של ארגוני פשיעה    באי כוחם: "כתב האישום לוקה ולא יביא להרשעה"
יוסי עבדי
כחודש לאחר שפרש מתפקידו כחוקר רצח רפיק אל חרירי – חוזרים האיומים על חייו של החוקר הגרמני    ארגון פרו-סורי: "התפטרת דקה אחת מוקדם מידי. אם לא היית מבין את המסר בזמן - היית פוגש את המוות"    הממשל הסורי: "בואו נשכח ממסקנות הוועדה ונפתח דף חדש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il