קמפיין "עוף טוב", שיעלה לאוויר ב-3 לינואר, יציג את סדרת המוצרים החדשה של "עוף טוב" - "כיף חיות!" , שבה מככבים לוויתן דולפין ,כלב ים ופנגווין, כהמשך לסדרות השניצלים המעוצבים, שזכו להצלחה רבה.
מיכה גבעון, סמנכ"ל השיווק של תשלובת "עוף טוב": "'עוף טוב' היתה הראשונה להשיק מוצרי עוף מעוצבים בצורת חיות שילדים אוהבים: עוף טוב דינוזאורים ודובוני עוף. ההצלחה המרשימה לה זכו המוצרים (87% מנתח השוק), עודדה אותנו להרחיב את קטגוריית השניצלים המעוצבים, ולהגיש לילדים כוכבים נוספים לצלחת.
סדרת 'כיף חיות!' מביאה לילדים מגוון רחב של שניצלים מעוצבים בצורת חיות, לצד חוויה מזינה (המועשרת בוויטמינים ובמינרלים) ואיכותית של מיטב מוצרי העוף".
הקמפיין להחדרת "כיף חיות!" יעלה לאוויר ביום ג', ה-3 לינואר. הקמפיין ישלב חסות של "כיף חיות!" בתוכניות מובילות, פעילות קד"מ, מודעות בעיתונים (דוגמת לאישה, את, הורים וילדים), קופון הנחה ומשחקים לילדים בעיתון לאשה, ופעילות אינטרנט מקיפה, שתשלב משחקי מחשב באתרים פופולריים לילדים (דוגמת האתר של ערוץ 'ג'טיקס').
תשלובת "עוף טוב", יצרנית מוצרי העוף המובילה בישראל, נוסדה בשנת 1979 ומתמחה במוצרי עוף מוכנים בעלי ערך תזונתי גבוה. סדרת המוצרים של "עוף טוב" מתרכזת בשלוש קטגוריות עיקריות: מנה עיקרית (הכוללת שניצלים, נגיסי עוף וקציצות עוף), נקניקיות ומנה קלה (הכוללת פסטרמות ונקניקים).
בינואר 2005 השיקה תשלובת "עוף טוב" את מוצרי קטגורית הילדים החדשניים, והפכה למובילת השניצלים לילדים, בסדרת השניצלים בצורת דינוזאורים ודובוני עוף.
משרד פרסום: "גלר נסיס", מנהלת קריאייטיב: מירב קורן, ארט: שירה ורשבסקי,
קופירייטר: יאיר זיסר, מנהלת אשכול לקוחות: כומי כרמון, תקציבאית: אסנת פנקובסקי.
מנהלת מותג "עוף טוב": שירלי שוורץ.