X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות מבצע שמיים כחולים הירי נמשך

רקטת קסאם נחתה בעיר שדרות

לפחות שלוש רקטות קסאם שוגרו בשעות הצהריים לעבר ישראל אחת נחתה בשדרות ושתיים נוספות בדרום הנגב המערבי - לא דווח על נפגעים
▪  ▪  ▪
מרחבי מבצע "שמים כחולים"

יואב יצחק
רקטה ששוגרה מג'נין נחתה בשטח הרשות

למרות מבצע שמיים כחולים הקסאמים ממשיכים לנחות. לפחות שלוש רקטות קסאם נחתו בשעות הצהריים ברחבי הנגב המערבי. לפחות רקטה אחת נחתה בצפון העיר שדרות ושתיים אחרות בדרום הנגב המערבי. בכל המקרים לא היו נפגעים.
סמוך לשעה 15:30 הופעלה מערכת ההתרעה "שחר אדום" בעיר שדרות. המערכת התריעה על זיהוי שיגור של רקטת קסאם מצפון רצועת עזה לעבר העיר. במערכת הביטחון החלו לבצע סריקות אחר מקום הנפילה המדוייק. שרידי הרקטה אותרו בשטח פתוח מחוץ ליישוב.
בתגובה לשיגור הקסאמים פתחו תותחי צה"ל בירי לעבר איזורי השיגור בצפון רצועת עזה.
הפלשתינים: הרגיעה תמה - חוזרים לפעול
בהודעה שפירסמו היום גדודי "אל-נאסר סלאח א-דין" הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית, הם ציינו כי הרגיעה שהוכרזה לפני מספר חודשים הסתיימה עם תחילת השנה האזרחית החדשה וכי החל מחצות הלילה הם החלו לשגר רקטות לעבר יישובים ובסיסי צה"ל בדרום הרצועה.
הגדודים הבטיחו בהודעתם כי ימשיכו להילחם בישראל עד שיחזירו את צפון רצועת עזה לתושבים הפלשתינים והדגישו כי זו תחילתה של תקופה חדשה שבה ישלם הכיבוש מחיר כבד.
גדודי עז-אדין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של החמאס פירסמו אף הם הודעה בהם נאמר: "לא נאפשר לאויב הישראלי לכבוש מחדש את השטחים המשוחררים ופשעיו לא יעברו בלי עונש". הם הדגישו כי תקופת הרגיעה הסתיימה. "תקופת הרגיעה תמה ועכשיו האויב ישלם את מחיר הפשעים שביצע במהלך תקופת הרגיעה בזמן שהפלגים הפלשתינים ניסו לשמור על קור רוח".
בהודעה משותפת שפרסמו גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האיסלאמי וגדודי חללי אל-אקצה, הודיעו על אחריות משותפת לירי שתי רקטות לעבר שדרות לפנות בוקר. בהודעה נכתב כי הם קוראים לכל הפלגים להגיב להפרות הישראליות של הרגיעה והודיעו כי "הפעולות והחיסולים בעזה, ג'נין ושכם לא יעברו בלי עונש".
צה"ל פגע בחוליית משגרי קסאמים
במהלך השבת ביצע צה"ל סיכול ממוקד ופגע בחולייה של משגרי רקטות קסאם. חיל האויר ירה טיל לעבר חולייה בת שלושה חברים, שהגיעה לחורבות ההתנחלות אלי סיני כדי לשגר טיל קסאם לעבר אשקלון. שניים מהם נהרגו.
לדברי הפלשתינים ההרוגים הם שני האחים חמזה חמדונה (26) ואימן (24). כמו כן, אדם שלישי נפצע באורח קשה כתוצאה מהפגזות על בית לאהיא בצפון רצועת עזה במהלך הלילה.
במהלך מבצע 'שמיים כחולים' אשר נפתח ביום ד' האחרון נאסר על הפלשתינים להיכנס לתחום רצועת הביטחון שהוכרזה בצפון רצועת עזה באיזור גדר המערכת והיישובים שפונו אלי סיני, דוגית וניסנית במטרה למנוע שיגור רקטות לעבר העיר אשקלון. צה"ל הזהיר את הרשות הפלשתינית ואת תושבי האזור להימנע מכניסה לשטח.

תאריך:  01/01/2006   |   עודכן:  01/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
בין המתמודדים על ארבעה-עשר הזיכיונות להפעלת אולמות מכונות המזל נמצאים בתי קזינו, שבטים אינדיאניים, ויזמים מכל רחבי ארה"ב
גלית יצחק
תרופת 001WALL מונעת את ההפרשות של תאי המסט    תופעות הלוואי לא יהיו מהותיות    החברה צופה התחלת ניסיונות בבני אדם בראשית שנת 2007
שי פאוזנר
90 כבאים מקריית גת, קריית מלאכי, שדרות, אשקלון ואשדוד ינטשו מחר את התחנות    היום שבתו בתחנות של בית שמש, מבשרת ציון, מטה יהודה ובצומת נחשון
שי פאוזנר
מדובר בחברה העוסקת בניכיון, סליקה, ניהול ומימון של תיקי שוברי כרטיסי אשראי
הדר פרבר
לדבריו הובילה הגלובליזציה לדעה השגויה, כי הקונפליקט הישראלי-פלשתיני הוא הסיבה לקונפליקט העולמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il