X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם NET-POS
▪  ▪  ▪
אסף בן משה

חברת NET-POS מהוד השרון העוסקת בפיתוח מערכות מחשוב נקודות מכירה, גייסה לאחרונה שני מנהלים חדשים לשורותיה, זאת בעקבות גידול בפעילותה בארץ ובחו"ל.
אביעד פרינץ, 45, מונה לסמנכ"ל תפעול בחברה. במסגרת תפקידו פרינץ אמון על מערך התפעול של החברה ואחראי על התהליכים הקשורים בלקוח משלב בניית הצרכים, ההתקנה ומתן השרות, תוך ניצול תשתיות ומערך לוגיסטי ותפעולי רחב הנתמך במערכות מחשוב מתוחכמת למעקב ולשליטה בתהליכים.
פרינץ בעל תואר M.B.A במנהל עסקים, ומגיע ל-NET-POS עם ניסיון נהולי רב ועם ותק של 5 שנים כסמנכ"ל חברת "פוינטר" מבית עדן טלקום. לפרינץ ניסיון עשיר בניהול תהליכים, והוא נמנה עם מקימי חברת "פוינטר" משלב הסארט-אפ. פרינץ היה אחראי על ההקמה של כל מערך התשתית והתפעול של החברה, תוך ניצול נסיונו הרב בבניית מערך טכנולוגי, לוגיסטי ומבצעי הנתמך על תשתית שרותית לכ-50,000 לקוחות.
אסף בן משה, 37, מונה למנהל שיווק ומכירות ב-NET-POS. במסגרת תפקידו בן משה אחראי על ניהול כל מערך המכירות בחברה, איתור לקוחות פוטנציאלים והעמקת חדירתה של תוכנת NET-POS לרשתות קמעונאיות ולשוק ה- SMB בארץ. כמו כן, בן משה אחראי על מערך השיווק בחברה.
בן משה מחלוצי תחום המחשבים הניידים בארץ, ומגיע ל-NET-POS עם ניסיון של כ-5 שנים כמנהל שיווק ומכירות בחברת "מפעיל" - הנציגה הבלעדית של טושיבה בארץ. לפני שהתמנה לתפקיד זה, עבד כ- 5 שנים כנציג מכירות בחברה. בן משה עבר מגוון הכשרות בתחום המכירה ושוק ההון.
לאחרונה הודיעה NET-POS, כי היא צופה שבמהלך שנת 2006 תכפיל את מספר עובדיה מ-40 ל-80, ומינויים אלה הנם חלק ממהלך משמעותי זה.
חברת NET-POS ltd (Network Point-Of-Sale) אשר הוקמה ב- 1998, הינה אחת החברות המובילות בתחום מחשוב נקודות המכירה (קופות) לשוק הקמעונאי וספקית של פתרון מקצה-לקצה, מעמדת ה- POS (הקופה הבודדת), דרך "משרד אחורי" ועד ניהול מרכז הרשת, ה - Head Office של כל הארגון, כל זאת, בהתבסס על תשתיות התקשורת הקיימות וממשק משותף לתוכנת SAP Business One.
עד כה התקינה NET-POS את מוצריה בלמעלה מ- 4,000 נקודות מכירה בישראל, בהן רשת סופר פארם, מיני מרקטים, סופר מרקטים, אתרי תיירות גדולים, מסעדות, רשתות מזון מהיר, חנויות, רשתות סלולר, נקודות מכירה בבתי מלון, רשתות אופנה, חנויות נוחות בתחנות דלק ועוד. בין לקוחות NET-POS רשת סופר-פארם עם 120 סניפים, כאשר NET-POS ממחשבת את כל נקודות המכירה ברשת (קוסמטיקה, בית מרקחת, סלולר) על בסיס נתונים יחיד לכל הארגון. כתובת האתר של החברה: www.net-pos.com

תאריך:  08/01/2006   |   עודכן:  08/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il