X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קסיופאה
▪  ▪  ▪

קסיופאה, מתחם האירועים היוקרתי, הממוקם בטיילת המרינה בהרצליה פיתוח, מציע לראשונה בישראל שילוב של מגוון שירותים משלימים בקונספט החדשני של: "ONE STOP" SHOP".
הקמת המתחם נעשתה באמצעות המשקיעים: מארק עמרם, איש נדל"ן וטקסטיל המתגורר בצרפת ודויד פרנקל, הבעלים של חברת "ארומה לייף".
היקף ההשקעה הכולל בהקמת המתחם עומד כ - 20 מיליון שקל, המתחם משתרע על שטח של כ-1,850 מ"ר, הכולל: אולם המשתרע על שטח של כ-850 מ"ר, אולם קבלת פנים מקורה בזכוכית, המשתרע על שטח של כ-400 מ"ר - בחורף ומרפסת "דק" מעץ המשתרעת על שטח של כ-600 מ"ר - בקיץ. המקום מכיל עד 700 אנשים.
הקונספט המנחה את פעילות המתחם הינו "ONE STOP SHOP", שמטרתו לתת מענה לצרכים ולשינויים החלים בשוק האירועים הישראלי, המתפתח ומתמקצע בשנים האחרונות. מתחם האירועים "קסיופאה" נועד לפנות למגוון קהלי יעד, החל מחברות עסקיות המבקשות לערוך כנסים וימי עיון מקצועיים וכלה באירועים פרטיים הדורשים מענה כולל ומקיף.
לדברי צפריר גינסברג, מנכ"ל "קסיופאה": "מבדיקות שוק שערכנו, מצאנו כי בשוק האירועים הישראלי לא קיים קונספט משלים לחווית האירוע, על כן אימצנו את מודל המתחם החוויתי, אשר תופס תאוצה רבה בחו"ל. ליבת הרעיון בהקמת קסיופאה היה ליצור מענה כולל ומשלים לדרישות של קהלי יעד מגוונים, על מנת לספק אירוע משודרג בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
"קסיופאה", הינו החדשני מבין מתחמי האירועים בישראל המציע מגוון רחב של שירותי משלימים, ביניהם: רחבת גן מרשימה, מערך אודיו ווידאו מהמתקדמים בעולם, סוויטה מפוארת, חדר בקרה המאפשר צפייה און ליין באירוע בארץ ובחו"ל on line, שירותי קולינארייה ייחודיים , צוות יועצים מקצועיים, שירותי חנייה ועוד.
ייחודו של המתחם מתבטא גם במיקומו, בטיילת המרינה בהרצליה, בחירת המקום תוכננה כך שנוף הים המרהיב ישתלב עם הקונספט העיצובי הכולל של המתחם. לצורך העצמת אווירת הים הושקעו כמליון וחצי ש"ח בפריסת תאורה לילית, אשר עוצבה ע"י אמני תאורה מובילים בישראל.
המקום עוצב בסגנון מודרני ועכשווי לצד נגיעה קלאסית, על-ידי האדריכל גד הלפרין. ביטוי לשילוב המקורי של סגנונות העיצוב ניתן במערך האודיו-ווידאו המודרני והמתקדם הכולל מערכת רמקולים סראונד של 14 רמקולים, רחבת הריקודים המעוצבת ברצפה שקופה המוארת באמצעות 10,000 נורות לד, לצד המרפסת החיצונית הכוללת רצפת פרקט עץ במראה קלאסי ומערכת ריהוט מפוארת שעוצבו על-ידי אמני ריהוט ויובאו מאיטליה.

תאריך:  08/01/2006   |   עודכן:  08/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il