X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "לחמי"
▪  ▪  ▪

חברת "לחמי", המתמחה בעוגיות ובמאפים יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה ורדיו. הקמפיין החדש, שילווה בסיסמה "לחמי, קסם, טעמים וניחוחות" יציג את האסטרטגיה השיווקית של לחמי באמצעות המסר המרכזי של עוגיות כמו בבית. היקף פעילות ההשקה כ - 500 אלף דולר הכוללים בין היתר רכישת קו מוצרים חדש המאפשר אריזת ואקום של המוצרים, פיתוח מוצרים חדשים, עיצוב אריזות וקמפיין פרסום בערוץ 2 וברדיו בעלות של כ-400 אלף דולר מבית היוצר של פרסום "רגב קויצקי".
לדברי אורי זוהר, נשיא לחמי, מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי עבור החברה. "בשנה האחרונה הגדילה החברה את מערך ההפצה שלה וביצעה לראשונה, מחקר שוק וקבוצות מיקוד על-מנת לקבל תמונת מצב על המותג "לחמי". כפי שחשבנו, גילינו כי קיימת מודעות בלתי נעזרת גבוהה מאוד למותג לחמי והוא נתפס כמותג חזק. כתוצאה מכך וכהמשך לחיזוק פעילות החברה בשוק המקומי, התקבלה ההחלטה לצאת בקמפיין מתוקשר שיבליט את הערכים שנתפסים ומאפיינים את המוצר: ביתי, מקצועי, אמיתי ואיכותי".
עוד הוסיף זוהר, כי פיתוח הקמפיין החדש מצטרף לפעילויות נוספות שערכה החברה במקביל כמו עידכון אריזות המוצרים 250 גרם במחיר מומלץ של 15 שקל.
בקמפיין הפרסומת של החברה, שיעלה ביום שני 9 בינואר בטלוויזיה וברדיו, מוצגים ערכי המותג "לחמי" המשלבים נוסטלגיה, חום, אהבה ומקצוענות.
הקמפיין מבוסס על "סיפור המותג" המופיע, מזה שנים, על גבי אריזות מוצרי החברה, ובכך הופך למעשה כל קופסת עוגיות שעל המדף, למדיה בפני עצמה.
לצורך הצגת סיפור המותג נבחר לקריין הסופר והעיתונאי יונתן גפן, שבדרכו המיוחדת מציג את הסיפור כעלילה שלמה. בנוסף, חוברו מילים ולחן מקוריים של שיר בסגנון שנות ה-30 שישודר בתחנות הרדיו כטיזר לקראת הקמפיין במשך ארבעה ימים עד עליית הקמפיין לאוויר.
סיפור הקמפיין:
על-רקע תמונות "רשס" שצולמו באווירה של שנות ה-30, נשמע קולו של יונתן גפן שמתחיל את הסיפור במילים: "פעם לפני שנים רבות..." מספר גפן את הסיפור שאנו רואים בתמונות: "היו איש ואישה שאהבו טעמים וניחוחות. יחד רקחו להם קסמים ומילאו את האוויר בניחוח בצק, חמאה ושוקולד, ריח של עוגות ועוגיות. וכך מתחלפות תמונות האיש והאישה לתמונות של זוג צעיר שזה עתה נישא, ילדיהם כמובן, ומראים איך חלפו שנים ורק קסם העוגות והעוגיות נשאר כשהיה...
קרדיטים:
משרד פרסום: רגב קויצקי; מוזיקה מקורית: סיגנאל;
במאי: יורם לב עדני; משרד יחסי ציבור: ארד תקשורת
חברת לחמי הוקמה בשנת 1982 על-ידי משפחת זוהר ומשפחת ורטהיימר. החברה פועלת בארץ ומוכרת את מוצריה בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כמו כן, בשנה האחרונה הגדליה החברה את פעילות הייצוא שלה וכיום היא נמכרת בחו"ל באירופה וארה"ב.

תאריך:  10/01/2006   |   עודכן:  10/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il