קונדיטורית "לחמי", המתמחה בעוגיות ובמאפים, משקיעה כ - 500 אלף דולר במהלך שיווקי אסטרטגי חדש. ההשקעה כוללת רכישת קו מוצרים חדש המאפשר אריזת ואקום של המוצרים, פיתוח מוצרים חדשים, עיצוב אריזות וקמפיין פרסום בערוץ 2 וברדיו.
לדברי אורי זוהר, נשיא לחמי, מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי עבור החברה. "בשנה האחרונה הגדילה החברה את מערך ההפצה שלה וביצעה לראשונה, מחקר שוק וקבוצות מיקוד על-מנת לקבל תמונת מצב על המותג "לחמי". כפי שחשבנו, גילינו כי קיימת מודעות בלתי נעזרת גבוהה מאוד למותג לחמי והוא נתפס כמותג חזק.
כתוצאה מכך וכהמשך לחיזוק פעילות החברה בשוק המקומי, התקבלה ההחלטה לצאת בקמפיין מתוקשר שיבליט את הערכים שנתפסים ומאפיינים את המוצר: ביתי, מקצועי, אמיתי ואיכותי". עוד הוסיף זוהר, כי פיתוח הקמפיין החדש מצטרף לפעילויות נוספות שערכה החברה במקביל כמו עידכון אריזות המוצרים 250 גרם במחיר מומלץ של 15 שקל.
במסגרת המהלך משיקה קונדיטוריה לחמי שני טעמים חדשים בסדרת העוגיות שלה:
· עוגיות יוגורט תות - מתאפיין בטעם עדין של תות
· עוגיות בטעם קפוצ'ינו פקאן - מתאימות במיוחד לאכילה יחד עם קפה הבוקר.
העוגיות הינן חלביות, ללא חומרים משמרים וללא שומן טרנס ומתאפיינות במרקם פריך ועדין שנמס בפה.
עוגיות "לחמי" נמכרות כיום בחנויות הפרטיות וברשתות במגוון רחב של טעמים הכולל: שבעה סוגי עוגיות בטעמים שונים (שוקוצ'יפס, חמאה פריכות וחמאה צרפתיות, מילוי תפוזים ועוד), שלושה סוגי עוגיות ללא סוכר (מלבן שקדים, גרנולה ובמילוי תות שדה) וארבעה סוגי עוגות שמרים (שוקולד, קינמון וצימוקים, קינמון ואגוזים ואספרסו ושוקולד לבן).
קונדיטורית לחמי הוקמה בשנת 1982 על-ידי משפחת זוהר ומשפחת ורטהיימר. החברה פועלת בארץ ומוכרת את מוצריה בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כמו כן, בשנה האחרונה הגדילה החברה את פעילות הייצוא שלה וכיום היא נמכרת בחו"ל באירופה וארה"ב.