X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ג'נין: שני חיילים נפצעו בחילופי אש

שלוש רקטת קסאם שוגרו לעבר שטח ישראל

שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל-בינוני במהלך פעילות למעצר מבוקשים בג'נין פעיל תנזים נפצע באורח בינוני 12 מבוקשים נעצרו הלילה
▪  ▪  ▪

שלוש רקטות קסאם שוגרו לפנות ערב (יום ד') לעבר שטח ישראל. דווח כי הרקטות נחתו בשטח פתוח, ככל הנראה צפונית לגדר המערכת. לא דווח על נפגעים. גם אתמול המשיכו המחבלים לשגר רקטות קסאם לעבר שטח ישראל. לפחות שתיים נחתו בשטחים פתוחים בנגב המערבי. הפלשתינים דיווחו כי כמה רקטות נחתו בשטחים פלשתינים.
בשעות אחר-הצהריים הגיע למחסום חווארה, דרומית לשכם, צעיר פלשתיני והעביר לחיילים מטען חבלה מאולתר שלטענתו מצא. חבלן של מג"ב פוצץ את המטען. לא היו נפגעים.
ג'נין: שני חיילים נפצעו בחילופי אש עם מחבלים
שני חיילי צה"ל נפצעו במהלך הלילה (ד', 18.1.06) במהלך פעילות כוח נח"ל בג'נין למעצר מבוקשים. חייל אחד נפצע בינוני ואילו השני נפגע באורח קל. המבוקש אשר פתח בירי לעבר הכוח נפצע אף הוא באורח בינוני. כל הפצועים פונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי.
במהלך פעילות למעצר מבוקשים בעיר, סגר כוח צה"ל על מבנה בו על-פי החשד הסתתר פעיל תנזים. החיילים כיתרו את המבנה וזיהו אדם המנסה להימלט מהמקום תוך שהוא יורה לעברם. במקום התפתחו חילופי אש מהם נפצע חייל אחד והמבוקש. בהמשך דווח מצה"ל, כי האדם שנפצע הוא המבוקש אותו ניסו החיילים לעצור.
בהמשך הפעילות נפתחה לעבר החיילים אש מאחת הסימטאות. בצה"ל ציינו כי מספר חמושים פתחו בירי לעבר הכוח והחיילים השיבו באש. בתקרית זו נפצע חייל צה"ל באורח קל. הוא קיבל טיפול רפואי במקום ובהמשך הועבר עם שני הפצועים האחרים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "העמק" בעפולה.
במהלך הפעילות איתרו החיילים באחד הבתים מסתור ובו עשרה מטעני צינור.
בצה"ל ממשיכים לעצור מבוקשים
במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל לפחות 16 מבוקשים בכל רחבי יהודה ושומרון. כמו כן נפתחה אש מספר פעמים לעבר עמדות צה"ל בצפון רצועת עזה. לא דווח על נפגעים.
ארבעה פעילי תנזים נעצרו במחנה הפליטים אל עמרי ברמאללה. בביתו של אחד המבוקשים נחשף רובה M-16 שעליו כוונת. כמו כן אותרו במבנה אפוד, שלושה אקדחים, רימון וכדורים לרובה. בפעולות אחרות הלילה נלכדו בסך-הכל שלושה רובים, שלושה אקדחים ואמל"ח נוסף.
ברמאללה נעצר פעיל תנזים נוסף. שני פעילי ג'יהאד איסלאמי נעצרו כפר ציידא. בכפר עילאר, צפונית לטולכרם נעצרו שני מבוקשים פעילי הג'יהאד. בכפר צוריף, דרומית מערבית לבית לחם, נעצרו שלושה פעילי ג'יהאד נוספים. בעיר בית לחם נעצרו פעיל חמאס ופעיל תנזים. כמו כן בחברון נעצר מבוקש ויטא, דרומית לחברון נעצר סוחר אמל"ח. כל העצורים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

תאריך:  18/01/2006   |   עודכן:  18/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כשאנו מבצעים פעילות גופנית, זרימת הדם של שריר הלב חייבת לעלות בכדי להתאים לצורך העולה בחמצן    חוקרים גילו, כי קפאין עשוי להשפיע לרעה על מנגנון זה
הדר פרבר
דרשו לשחרר את האסירים העירקים או שיהרגו את העיתונאית החטופה    אל-ג'זירה פרסמה קלטת שבה נראית החטופה עייפה וחיוורת
יפעת גדות
חוקרים גילו כי אספירין הוריד את הסיכון להתקף לב ב-32% אצל גברים, אך לא נמצאה כל השפעה משמעותית על התקפי לב שנצפתה אצל נשים
עידן יוסף
הרב רביץ חנך אתמול בית כנסת ומבנה מגורים חדיש במעון הממשלתי הגדול בישראל "נווה מנשה" לאנשים עם פיגור שכלי    מבטיח: בתי כנסת לכל המעונות למוגבלים
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון אל-קאעידה בעירק הצליח בשבועיים האחרונים להפיל בטילי נ"מ שלושה מסוקים אמריקניים בעירק    ישראל, המוטרדת מאיום הנ"מ של אל-קאעידה, שוקלת להעתיק את שדה התעופה אילת לבסיס עובדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il