X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
פרץ עומד להציג ביום א' בפני ועידת המפלגה

מצע העבודה: מוכנים לחלק את ירושלים

הצוות המדיני-ביטחוני הבכיר התכנס (יום ו') ואישר את מצע המפלגה וילנאי ובן-אליעזר השתתפו בישיבה פרץ מבטיח: מו"מ להסדר קבע תוך מאבק נחוש נגד הטרור
▪  ▪  ▪
מצע העבודה (ינואר 2006)
עמיר פרץ
מפלגת העבודה מפרסמת את המצע שלה לבחירות לכנסת ה-17 * צמצום האבטלה, העלאת שכר המינימום ואכיפה יעילה של חוקי העבודה * חינוך איכותי חינם מהגיל הרך * הפרדת הדת מהפוליטיקה * חיזוק הפריפריה
לרשימה המלאה

"הסדר מדיני הוא אינטרס לאומי של מדינת ישראל. הממשלה בראשות מפלגת העבודה תיפעל לחידוש משא-ומתן מדיני שיתקיים תוך מאבק נחוש נגד האלימות והטרור, השלמת גדר הביטחון תוך שנה ושמירה על עליונותה הביטחונית של ישראל. במצב של קיפאון מדיני, ישראל תינקוט בצעדים עצמאיים שיבטיחו את האינטרסים הביטחוניים והמדיניים שלה". כך נאמר בסעיף החוץ והביטחון של מצע מפלגת העבודה.
הצוות המדיני-ביטחוני הבכיר של מפלגת העבודה התכנס (יום ו', 20.1.06), בראשות עמיר פרץ, לדון ולאשר את המצע שגובש. המצע יובא לאישור ועידת המפלגה, המתכנסת ביום א' בבנייני האומה בירושלים. בדיון שהתקיים בבית מפלגת העבודה בתל אביב, השתתפו: יולי תמיר, יצחק הרצוג, אופיר פינס, דני יתום, עמי איילון, אבישי ברוורמן, וכן בנימין בן-אליעזר ומתן וילנאי - שביום חמישי נעדרו מכינוס המפלגה עקב מתיחות עם היושב-ראש עמיר פרץ. אמש נפגש פרץ לשיחה עם השניים, ואלה טענו כי נעדרו יום קודם עקב התחייבויות מוקדמות, ולא משום סיבה אחרת.
ויתורים במזרח ירושלים
מצע העבודה כולל התייחסות פרטנית לענייני ביטחון ומדיניות חוץ. נאמר בו, בין היתר: "המשא-ומתן יתבסס על העקרונות הבאים: שתי מדינות לשני עמים, שגבולן ייקבע במשא-ומתן בין הצדדים; גושי ההתיישבות הגדולים ביהודה ושומרון יצורפו למדינת ישראל; התנחלויות מבודדות שאינן בגושי ההתיישבות המצורפים למדינת ישראל - יפונו; ירושלים על כל שכונותיה היהודיות, תהיה בירתה הניצחית של מדינת ישראל והמקומות הקדושים ליהדות ישארו בידי ישראל; תופסק ההשקעה בשטחים וייושמו לאלתר מסקנות דוח ששון, כולל הורדת מאחזים בלתי חוקיים".
המועמדים קיימו סיור שטח
חברי המפלגה קיימו סיור שטח (יום ו'). השתתפו כ- 30 חברים מרשימת המפלגה לכנסת. במפלגה מציינים, כי מדובר בסיור ראשון מבין סיורים רבים אשר יעברו בערי ישראל. החברים נפגשו עם התושבים וקיימו עימם שיחות "בגובה העיניים". במהלך הסיור נפגשו נבחרי המפלגה עם נציגי מורים, נציגי הורים ומאוכזבי ליכוד רבים שהכריזו על כוונתם לעבור לעבודה.
חבר מרכז הליכוד - תושב העיר, משה חדד, הכריז בפגישה על כוונתו להצטרף למפלגת העבודה, קרע לגזרים את תעודת חבר מרכז הליכוד שלו והפקיד אותה בידי פרץ. חדד אמר לנוכחים: "אחרי שנחשפתי לעוני הקשה ביותר הבנתי שאני עם הליכוד גמרתי. הליכוד הבטיח ולא קיים לכן אני פונה לחברי, תושבי העיר, בבקשה לחזק את מפלגת העבודה".
יו"ר העבודה אמר: "הגעתי לכאן היום עם נבחרת מנצחת. לתושבי ישראל אין היום ספק שהנבחרת הזו תדאג לאדם בישראל. כל מי שנמצא כאן בא כדי לעשות עבודה אמיתית ולשנות את סדרי העדיפויות". הוא ציין, כי לוד הייתה פעם אחת הערים עם שכר ממוצע מהגבוהים במשק. "היום האנשים פה מרגישים אבודים. איך זה יכול להיות? ראשי העיר לא אשמים, המדיניות הממשלתית היא הקובעת".
"לא אתם עזבתם את הליכוד, אלא הליכוד עזב אתכם"
"הדבר הראשון שנעשה כאשר נגיע לשלטון הוא לקדם את האג'נדה החברתית", אמר פרץ. "כל מי שיושב כאן חי ונושם אותה. הנבחרת הזו באה לטפל בבני אדם מתוך אהבה לבני אדם", שטח פרץ את מצעו החברתי וציין: "החינוך יהיה אחד הנושאים המרכזיים שנטפל בהם, כפי שהיה בתקופת רבין. רבין עשה שני מהלכים מדהימים: תהליך השלום והכפלת תקציב מערכת החינוך".
בפנותו לאנשי הליכוד אמר פרץ: "אני פונה לחברים שהצטרפו אלינו מהליכוד: לא אתם עזבתם את הליכוד, אלא הליכוד עזב אתכם. ואל תתפתו למפלגות אופנה. למפלגת העבודה יש דרך אמיתית ויש לה אנשים שיודעים לעשות את העבודה. תצביעו אמת".

תאריך:  20/01/2006   |   עודכן:  20/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
"השוחד הינו סימן ההיכר המובהק של משטרים לבנטיניים שחלילה לנו להידמות להם. רחמנות יתרה כלפי הפרט בכגון אלה עלולה לעלות כדי התאכזרות לחברה כולה, פן תשקע ביוון המצולה של שוחד ושל שחיתות" -כותב השופט מנחם נאמן בפסק הדין
שי פאוזנר
הבוקר נמשכה עליית מחירי החוזים על הנפט למסירה בחדש הבא ומחיר החבית חצה את רמת 67 הדולרים    הגורמים: בן-לאדן ונשיא אירן
שלומי דיאז
המשטרה העלתה את הכוננות בשל הפיגוע אתמול בתל אביב    תמשך מספר ימים גם בשל הבחירות ברשות הפלשתינית
עומר שיקלר
הרשת הבליסטית המשווקת על-ידי אל-סורג ממגנת נגד רקטת קאסם ופצצות מרגמה מתקדמות יותר    עלות הרשת הבליסטית נעה בין 400-800 דולר למ"ר
שלומי דיאז
באופן מפתיע ובעקבות הביקורת שספגה המשטרה על טיפולה באירועים האלימים במגרש טוענת עתה המשטרה: המגרש אינו עומד בתנאי הבטיחות
רשימות נוספות
קמפיין הליכוד: אולמרט מחלק את ירושלים  /  יואב יצחק
סקר: העבודה והליכוד מתחזקות  /  מחלקה ראשונה
אהוד ברק מסר רשימת התרומות שקיבל  /  יואב יצחק
למה אינני מצביע "העבודה"  /  נסים גבאי
תרומות, בחירות ודמוקרטיה  /  עו"ד אברהם פכטר
פורז בכה, ולפיד דחה  /  אפרי הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il