X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"מומלץ מאוד לישראלים הנוסעים לנפאל לעקוב באופן הדוק ושוטף אחר ההתפתחויות הפנימיות", נאמר בהודעת משרד החוץ במדינה עימותים בעקבות סיום הפסקת האש בין הממשלה למורדים המאואיסטים
▪  ▪  ▪

משרד החוץ פירסם אזהרת מסע לנפאל. במשרד מסבירים, כי מאז תחילת החודש, עת הסתיימה הפסקת האש על-ידי המחתרת המאואיסטית, התחדשו מעשי האלימות ברחבי המדינה ובכלל זה בפאתי קטמנדו, הבירה. הם מציינים, כי חלה עלייה במעשי האלימות.
במשרד מוסיפים, כי ממשלת נפאל הכריזה על הטלת עוצר-לילה במספר מקומות - בעיר קטמנדו, בין השעות 04:00-21:00, ובערים שונות בשעות שונות. כמו כן, כוחות הביטחון הונחו לירות במפירי העוצר. הם מדגישים, כי בנוסף לחידוש מעשי האלימות, המפלגות הפוליטיות המתנגדות לממשלה מתכננות הפגנה גדולה בקטמנדו ב- 20 בינואר, למרות האיסור על-כך מטעם הממשלה.
הממשלה הנפאלית הודיעה על כוונתה לערוך בחירות מקומיות ב- 8 בפברואר, אך מפלגות רבות הודיעו על החרמת הבחירות. המורדים המאואיסטים הודיעו, בהקשר זה, על שביתה כללית בתחילת חודש פברואר.
בהודעה שפירסם המשרד נאמר, כי "מומלץ מאוד לישראלים הנוסעים לנפאל לעקוב באופן הדוק ושוטף אחר ההתפתחויות הפנימיות. מומלץ לעקוב אחר המתפרסם באמצעי התקשורת השונים בנושאים אלה".
משרד החוץ מדגיש עוד, "כי הפרת העוצר כרוכה בסכנת חיים. על-פי ניסיון העבר, העוצר נאכף בקפדנות. יש להתעדכן באשר לשינויים בשעות העוצר במקומות בהם שוהים. מומלץ להימנע מלהתקרב להתקהלויות ולהפגנות ולהימנע מתנועה בדרכים במועדים בהם מוכרזות שביתות".
במשרד החוץ הוסיפו, כי תיירים לא היוו עד כה יעד לתקיפה, אך ריבוי מעשי האלימות ואקראיותם מגדילים באופן ניכר את הסיכון להיקלע ל"מקום הלא נכון בזמן הלא נכון".
"משרד החוץ מבקש להדגיש, כי ההחלטה באם לבקר באזורים הנזכרים לעיל ו/או לשהות בהם נתונה לשיקול דעתו של כל מטייל, והיא על אחריותו הבלעדית. משרד החוץ מבקש להבהיר בהקשר זה כי "מבחינת הדין הישראלי, לא קיים איסור לבקר באזורים המצוינים לעיל ו/או לשהות בהם", מוסיפים במשרד.
אזהרת מסע גם בנוגע ל- איי פיג'י
ביום 17.1.06 פירסם המשרד המלצה למטיילים ביחס לאיי פיג'י. הם מציינים, כי בעקבות מתיחות בין ממשלת פיג'י לבין הצבא, קיים באי שקט מתוח ובימים האחרונים נרשמו קריאות של גורמים בצבא שלא לאיים על המערכת הפוליטית ולא לדרדר את המדינה לאלימות. במשרד החוץ מדגישים, כי נראה ששני הצדדים מנסים למצות את דרך המו"מ.
"על-מנת לשמור על ביטחונם האישי מומלץ לישראלים השוהים באי לנהוג במשנה זהירות, להימנע מתנועה ברחבי האי ולהתעדכן בצורה שוטפת בנעשה במקום. מקרים של אלימות פוליטית מתרחשים, על-פי רוב, בבירת האי, סובה Suva", נאמר בהודעת המשרד.

תאריך:  20/01/2006   |   עודכן:  20/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
מאיר בכר נהג להעסיק עורכי דין ולעשות שימוש בשמם, חתימותיהם, להגיש כתבי בית דין בשמם ולזייף החלטות בית משפט    השופט יהושע גרוס: "הקלות הבלתי נסבלת של הזיוף והמרמה הפכו לחם חוקו"
עומר שיקלר
הצוות המדיני-ביטחוני הבכיר התכנס (יום ו') ואישר את מצע המפלגה    וילנאי ובן-אליעזר השתתפו בישיבה    פרץ מבטיח: מו"מ להסדר קבע תוך מאבק נחוש נגד הטרור
נוה יוסף
"השוחד הינו סימן ההיכר המובהק של משטרים לבנטיניים שחלילה לנו להידמות להם. רחמנות יתרה כלפי הפרט בכגון אלה עלולה לעלות כדי התאכזרות לחברה כולה, פן תשקע ביוון המצולה של שוחד ושל שחיתות" -כותב השופט מנחם נאמן בפסק הדין
שי פאוזנר
הבוקר נמשכה עליית מחירי החוזים על הנפט למסירה בחדש הבא ומחיר החבית חצה את רמת 67 הדולרים    הגורמים: בן-לאדן ונשיא אירן
שלומי דיאז
המשטרה העלתה את הכוננות בשל הפיגוע אתמול בתל אביב    תמשך מספר ימים גם בשל הבחירות ברשות הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il