החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) בע"מ, עורכת בימים אלה השקה מחודשת למותג קינלי סודה kinley SODA.
ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת מיצוב חדש למותג עם בקבוקים חדשים 250 מ"ל ו- 1.5 ליטר בעיצוב חדש עם תוויות חדשות ולוגו חדש, תוך מתן בולטות לשם המותג "קינלי סודה".
דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "שוק הסודה נמצא במגמת עלייה, המהלך שלנו כולל השקת אריזות ותוויות חדשות, שידגישו את המותג ואת הערכים שלו כמשקה מרווה, טבעי, בריא ונטרלי. מאז הושק המיצוב החדש של קינלי סודה אנו עדים לגידול משמעותי בהעדפת הצרכנים לצד עלייה בכל הפרמטרים התדמיתיים של המותג. המהלך הנוכחי שלנו ממשיך את תהליך הבידול של המותג בשוק המשקאות המוגזים, תוך הפיכתו למוביל בקטגוריית הסודה בישראל".
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה, כי צריכת הסודה לנפש בישראל נאמדת בכ- 5.25 ליטר לאדם בשנה. קינלי סודה משווק במחירים משתנים שנקבעים על-ידי הקמעונאים/משווקים.
טווח מחירים: - בקבוק 250 מ"ל (ב"שוק הקר"): 5-8 שקלים.
- בקבוק 1.5 ליטר (ב"שוק החם"): 2.70-3.70 שקלים.