רשת מקדונלד'ס יוצאת במבצע הקיץ הגדול ביותר שנעשה אי פעם בשוק המזון המהיר. הרשת תחלק מיליון וחצי פרסים ותגריל 30 ג'יפים מדגם סוזוקי גרנד ויטרה. שווי הפרסים כ-21 מליון שקלים. בנוסף, תשתף הרשת פעולה עם סלקום במכרז מתנות יומי.
המבצע מאפשר לכל לקוח הקונה ארוחה מוגדלת לקבל כרטיס הגרלה ולזכות בפרס כלשהו באופן מיידי ובנוסף להיכנס להגרלה דו יומית בה יוגרל כל יומיים ג'יפ מדגם סוזוקי גרנד ויטרה. סה"כ תחלק הרשת 30 ג'יפים.
כל כרטיס גרוד, מאפשר ההשתתפות חד פעמית בהגרלה הדו יומית, ככל שמחזיקים יותר כרטיסים, גוברים הסיכויים לזכות בג'יפ.
כדי להיכנס להגרלה צריך להתקשר לתיבת הטלמסר באמצעות מספר של בזק או סלקום שיפורסם על כרטיס הגרוד.
בנוסף למבצע זה, משתפת מקדונלד'ס פעולה עם חברת סלקום ב"מכרז המתנות של סלקום ומקדונלד'ס", בו ניתן לזכות ב-50,000 ש"ח במזומן ובפרסים יומיים מדליקים. ההשתתפות במכרז היא באמצעות חיוב בתשלום במספר טלפון המופיע על כרטיס הגרוד.
"מכרז המתנות של סלקום ומקדונלד'ס" הוא חידון טריוויה טלפוני, ובאמצעות צבירת נקודות ניתן להשתתף במכרז היומי.
לקראת החופש הגדול, מוסיפה מקדונלד'ס מוצר חדש למנות ילדים מק שניצל שמתווסף למבחר האהוב על הילדים הכולל: המבורגר ונאגטס, מקלוני תירס ועכשיו גם שניצל.
בנוסף, תחלק הרשת בתוך מנות הילדים את צעצועי לילו וסטיש הלהיט הבא של דיסני שיצא לאקרנים בתחילת החופש.
לקראת הקיץ תגברה מקדונלד'ס את כוח האדם שלה וקלטה למעלה מ-800בני נוער שיעבדו ברשת במהלך החופשה הגדולה.