קמפיין חדש ברשות הדואר יציג את 1,650 המקצוענים - אנשי השטח של רשות הדואר עם הסלוגן: "1,650 המקצוענים - כתובת אחת".
עלות הקמפיין: כ-150,000$.
הקמפיין כולל: עיתונים, שלטי חוצות, אינטרנט ודיוור ישיר לחברות המובילות במשק.
בקמפיין מצולמים דוורים העובדים ברשות הדואר ומייצגים את נותני השירות לקהל הלקוחות של הרשות בכל רחבי הארץ.
במסגרת הקמפיין יוצגו היכולות של רשות הדואר להעביר מדי יום כ-2.5 מיליון דברי דואר לכל כתובת ובכל יישוב. הקמפיין מדגיש את מקצועיותם של הדוורים, המכירים כל בית בישראל ומוסרים כל דבר דואר ליעדו גם אם הכתובת לא ברורה או שהנמענים עברו דירה.
המקצועיות, והניסיון עתיר השנים של הדוורים בחלוקת הדואר, בגיבוי המערכות הטכנולוגיות המתוחכמות של הרשות, מציבים את רשות הדואר כמוביל הדואר הלאומי.
הקמפיין הופק באמצעות משרד גלר-נסיס.