אגד השקיע כמיליון ש"ח בהכנסת שירות חדש לקבלת מידע בתחנות המרכזיות והמסופים המרכזיים ברחבי הארץ. שירות ה"טלפונים הירוקים" מאפשר פנייה ישירה למרכז שירות הלקוחות הארצי של אגד בהרמת שפופרת בלבד, ללא חיוג וללא תשלום. כל שנדרש הוא להרים את השפופרת ולבקש את המידע מנציג השירות.
על-מנת לתת מענה לגידול בשימוש בשירותי המידע של אגד הורחב מערך השירות במרכז המידע של אגד. כבר בתקופת הפיילוט של השירות החדש נרשמה עלייה של 20% במספר הפניות הטלפוניות למרכז שירות הלקוחות הארצי של אגד המסתכמות בכ- 20,000 ביום. זאת נוסף ל-25,000 כניסות גולשים ביום לאתר האינטרנט ו-10,000 פניות באמצעות שליחת SMS ל-2800- . ההשקעה בטלפונים הירוקים בסך מיליון ש"ח מתווספת להשקעה השנתית של אגד בשירותי המידע ללקוחותיו בסך 5 מיליון ש"ח.
לדברי אריק פלדמן, יו"ר אגד, "הצבת הטלפונים הירוקים משקפת את מדיניות אגד לשדרוג השירות והבאתו לרמה גבוהה ביותר, באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים. חשוב לנו שכל אחד יוכל לקבל את המידע בכל רגע נתון. הטלפונים הירוקים מאפשרים לקבל - בזמן אמת ובקלות מידע על זמני הגעה ויציאה, מחירים, תחנות מוצא ועוד."
פריסת הטלפונים ה"ירוקים" במסופים ובתחנות המרכזיות נכון להיום: ירושלים,ראשל"צ, רחובות,קריית שמונה, צפת, עפולה, אוניברסיטת חיפה, מסוף ארלוזרוב, חוף הכרמל, מרכזית המפרץ, הרצלייה, נתניה, חדרה ונהריה. תהליך פריסת הטלפונים הירוקים צפוי להתרחב למקומות נוספים ברחבי הארץ.
בנוסף לטלפונים הירוקים, ניתן לפנות גם למרכז שירות הלקוחות המספק מידע על כל קווי אגד - העירוניים והבינעירוניים ברחבי הארץ. ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות הארצי באמצעות חיוג מקוצר 2800- ;
כמו כן, ניתן לקבל מידע זה באתר האינטרנט של אגד -
www.egged.co.il או בשליחת שאילתות SMS בשפה חופשית למספר 2800.