X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "חלמיש הפקות"
▪  ▪  ▪

לאחר ביקורו המוצלח של אורי גלר בועידת מד"א בישראל בחודש שעבר, החליט גלר השבוע, לחתום על הסכם ייצוג עם חברת ההפקות הישראלית "חלמיש הפקות" המתמחה בשירותי הפקות אירועים, ניהול הפקות וניהול אישי אשר הפיקה לאחרונה את הוועדה השנתית של ארגון מד"א, קונצרט הטראנס של SKAZI ועוד.
חוזה הייצוג כולל ייצוג בלעדי של אורי גלר בישראל בכל מגוון הפרויקטים שיוצעו לו. גלר, החליט לעזוב את כיפוף הכפיות - החלק הבידורי שפרסם אותו והחל להתרכז בנושא לימוד וסיוע לבני האדם בנושא מוטיבציה והשאות חיוביות להעצמת הפוטנציאל האנושי על-ידי כוח המחשבה.
גלר, מתוכנן להגיע לישראל בתחילת פברואר על-מנת לבחון פרויקטים שונים ובכוונתו להדריך סדנאות מוטיבציה ואימון כוח המחשבה בחברות מובילות בארץ, לסייע בחיפוש אחר מחצבים כגון: נפט ומתכות יקרות, להציע את שירותיו למערך הביטחון הישראלי וכן להדהים את הקהל ביכולות השליטה על המוח.
גלר, נשיא הכבוד של אגודת ידידי מד"א, פעל רבות לסלילת הדרך לכניסת מד"א לארגון הבינלאומי "הצלב האדום" ובזכות קשריו הבינלאומיים הטובים הוא הצליח לכופף גם ארגונים ולפשר ביניהם לאחר שבועות ארוכים של דיונים ולהביאם לידי הסכמה שאפשרה את כניסת מד"א על סמלו לארגון הבינלאומי של הצלב האדום. במסיבת העיתונאים של כנס חתימת ההסכם בנוכחות כל נציגי המדינות החתומות בארגון, הודתה בפומבי שרת החוץ השוויצרית לאורי גלר על סיועו במשא-ומתן.
גם בחו"ל עבודתו עם ה-F.B.I וה-C.I.A באה לידי ביטוי בשימוש בכוח המחשבה כגון: מחיקת קבצי מחשב של ה-KGB, איתור רוצחים סדרתיים, השתתפות במשא-ומתן לפרוק נשק גרעיני תוך כדי שימוש בכוח המחשבה החיובית במטרה לגרום לגורמים עוינים לחתום על האמנה לפירוק הנשק הגרעיני ועוד.
במהלך שנות הקריירה שלו ייעץ אורי לתאגידים, לבני מלוכה, לידוענים, לאוניברסיטאות, לסנטורים אמריקנים, לקציני ביטחון בינלאומי בבניין הקפיטול בוושינגטון וכן הרצה בפני מנהלי חברות ענק בינלאומיות כמו : NOVARITS, MIZUNO, SONY, ROLLS ROYCE HALLMARK ועוד.
לאחרונה הוזמן כנואם בפורום הכלכלי העולמי בשוויץ בו נאמו בין היתר גם ביל קלינטון, דיק צ'ייני וסטיב פורבס. אורי אף מתנדב ומסייע לילדים רבים הסובלים ממצוקות שונות, עורך קייטנות ללא תשלום באחוזתו ומלמד אותם כיצד להקל על תפקודם בעזרת המוח. במקביל כתב גלר כמה רבי מכר שנושאם הוא איך להשתמש בכוח המחשבה החיובית בתת המודע בכדי להשיג את מטרות היומיום.
אלון חלמיש, מנכ"ל חברת "חלמיש הפקות", אמר: "גלר נחשב לאחד המרצים הטובים בעולם בתחום המוטיבציה ומרצה בתחום זה באירועי חברות מהגדולים בעולם .אנו בונים הפקה שלמה סביב ההרצה של גלר ובתקופה הקרובה נתחיל לשווק אותה לגופים המובילים במשק".

תאריך:  25/01/2006   |   עודכן:  25/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il