X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תגובות נזעמות בימין לניצחון החמאס בבחירות לפרלמנט מאשימים את אולמרט, קדימה וההינתקות בניצחון ח"כ איתם: מוחמד א-זאהר צריך לשלוח הבוקר זר פרחים גדול לאהוד אולמרט
▪  ▪  ▪

כל מפלגות הימין מיהרו לגנות את ניצחון החמאס בבחירות לפרלמנט הפלשתיני והחלו לתקוף את ממלא-מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט וכן את סיעת קדימה.
נשיא המדינה, משה קצב, אמר הערב כי ניתן יהיה לקיים משא-ומתן עם החמאס במידה וזה יכיר בקיומה של מדינת ישראל. כך מצטטת סוכנות הידיעות AP. "השלום יחמוק במידה והארגונים החמושים שניצחו בבחירות הפלשתיניות לא יכירו בישראל", אמר קצב. "פני החמאס יענו במידה והארגון יכיר בזכותה של ישראל להתקיים וכן יזנח את דרך הטרור". קצב הוסיף ואמר, כי "רק אז נוכל להתקדם לעבר השלום".
יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער, אמר כי "היום כבר ברור: כשישראל בורחת - החמאס עולה. המשך מדיניות הנסיגות בחינם של אולמרט ו'קדימה', תפגע בביטחון האישי של כל אחד מאיתנו".
במקום לקבל ירושלים של זהב קיבלנו ירושלים של זאהר
ח"כ עוזי לנדאו, אמר כי מדיניות הויתורים החד-צדדיים הגישה לחמאס את הניצחון על מגש של כסף. "ממשלת ישראל ברשות אולמרט הפכה למלבינה של ארגוני הטרור שפוגעים בה. במקום לקבל ירושלים של זהב קיבלנו ירושלים של זאהר".
יו"ר סיעת המפד"ל, ח"כ שאול יהלום, אמר כי "ניצחון החמאס בבחירות ברש"פ מוכיח את טעותה המדינית הנוראה של דרכה של קדימה ואת האסון שייפול על מדינת ישראל עם קדימה תרכיב את הממשלה הבאה".
אורלב: הצלחת החמאס תושלם אם קדימה תזכה בבחירות
ח"כ זבולון אורלב, יו"ר המפד"ל, אמר כי ניצחון החמאס בבחירות הוא תוצאה ישירה של ההינתקות. לדבריו, "הציבור הפלשתיני הכיר בכך שטרור המתאבדים והקסאמים של החמאס, הם שהכניעו את ממשלת ההינתקות של קדימה ועקרו את היהודים מגוש קטיף". הוא הוסיף, כי "הפלשתינים מצפים מהחמאס להמשיך לקצור הישגים כאלה גם ביהודה ושומרון והצלחתם תושלם אם ממשלת קדימה תזכה בבחירות".
יו"ר סיעת האיחוד הלאומי, ח"כ צבי הנדל, אמר כי "על מגש הזהב של ההינתקות הובילה ממשלת קדימה את החמאס לניצחון. החמאס הוכיח לפלשתינים שרק בכוח הטרור ישראל תובס ותגורש. מסתבר שגם הפלשתינים מצביעים רק אולמרט וקדימה".
אולמרט הביא את החמאס לירושלים
ח"כ אפי איתם, ראש מטה ההסברה של האיחוד הלאומי, הודיע כי "מוחמד א-זאהר צריך לשלוח הבוקר זר פרחים גדול לאהוד אולמרט ולשרי ממשלתו שהעדיפו להרים ידיים במלחמה מול הטרור, ובמקום לעסוק בחיסול מנהיגי החמאס, בחרה לגרש יהודים מעל אדמתם והוכיחה לכל מצביע פלשתיני כי דרך החמאס והטרור מנצחת את ישראל".
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, יובל שטייניץ, אמר: "אולמרט הביא את החמאס לירושלים. ובכניעתו ללחצים הבינ"ל הוביל את מאבקה של ישראל בטרור לנקודת שפל היסטורית. אם ימשיך יאיימו זרועות הטרור של אירן גם על ירושלים, גוש דן ושדה התעופה בן-גוריון.
ח"כ פרץ: לא ננהל מו"מ עם החמאס
יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין, קורא לאולמרט לפגוש מייד את היו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, להענות לידו המושטט לשלום ולקבוע עימו את המתווה לקראת הסכם ישראלי-פלשתיני.
יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, אמר בסיום ישיבת הצוות הביטחוני של מפלגת העבודה: "אין לנו שום כוונה לנהל משא-ומתן עם ארגון שמכריז כי הוא רוצה להשמיד את מדינת ישראל". הוא המשיך: "הפלשתינים נתנו גיבוי לגורמים קיצוניים המאיימים לערער את היציבות במזרח התיכון. על הממשלה לנקוט בכל הפעולות הנדרשות להבטיח את הביטחון האישי של אזרחי המדינה ושל התושבים המתגוררים באיזורים המועדים לאיומי הטרור".
"העבודה תקיים את המגעים הנדרשים עם הגורמים החשובים בעולם הערבי שרואים בשלום תהליך מרכזי כולל מצרים וירדן", אמר פרץ.
ההינתקות חיזקה את כוח החמאס
ח"כ אורי אריאל ציין, כי "תהליך ההינתקות, הוא שחיזק את כוחו של החמאס. ארגוני הטרור פירשו את הבריחה כפרס לטרור, וכניעה ביכולת ההתמודדות שלנו מולם. הממשלה הרעה הזאת, יצרה משוואה שטרור משתלם".
ח"כ אריה אלדד, מהאיחוד הלאומי מסר, כי "האיחוד הלאומי לא רואה הבדל בין הרוצחים של הפתח ואלו של החמאס. כל ה"תמימים" המדברים על פרטנר מבינים כעת עם מי יש לנו עסק וכל המציעים הינתקות חד-צדדית מקרבים את הקסאם אל תוך ירושלים".
אמילי עמרוסי, דוברת מועצת יש"ע, אמרה כי "אייל ארד ליואר חורב, והקממפיינרים של ההינתקות וקדימה, יוכלים לזקוף לזכותם את ההישג של התחזקות החמאס. בבחירות הבאות ברשות תחזק ישראל את הג'יהאד האיסלמי בעזרת ויתורים ובריחות נוספות, במערכת בחירות אחת אחר כך, ספק עם מדינת ישראל תהיה קיימת".
"אלמגור", ארגון נפגעי הטרור הגיב לתוצאות הבחירות ברשות ואמרו, כי "ניצחון החמאס הגדול מוכיח לעם בישראל שאצל הפלשתינים מי שהורג יותר ביהודים, פופולרי יותר. כמה נואלת היא ההחלטה לתת להם שלטון עצמי שהופך להיות שלטון טרור ויותר שטחים שהופכים למרכזי טרור". "מי שימשיך בכך יביא לפה בסוף גם את החיזבללה ואת אל-קאעידה", אומר מאיר אינדור - יו"ר אלמגור.
מי שישן אם מחבלים
חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי אינו מופתע מניצחון החמאס בבחירות ברשות הפלשתינית. החוג התריע במשך שנים שמי שישן עם מחבלים - גם אם הם הטרוריסטים "הטובים" של רשות הטרור הפלשתינית - סופו להתעורר עם טרור ועם תוצאותיו.
נציגיו מוסרים: כך הוביל "שלום" אוסלו למלחמת אוסלו, וכך נתן הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון רוח גבית לטרור. מי שהביא את אוסלו ואת גירוש יהודים מעל אדמתם הוא שהביא את החמאס להישגיו האדירים, המאיימים להרוס את מדינת היהודים. החוג מקווה שהבוחרים בישראל לא יתנו את קולם למפלגות השמאל המסוכנות, ובראשן "קדימה", שהוכיחה ששגיאותיה מסייעות לאויב.

תאריך:  26/01/2006   |   עודכן:  26/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד עבאס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בפעם הראשונה, יצרני המשקאות הקלים הגדולים באירופה מתאחדים, כדי להגדיר את התחייבותם לשיטות אחראיות במכירות ושיווק לילדים ובתי ספר
מירב לוי
קרנבל המסיכות בונציה, שייט לאיים הקריביים, קפיצה לאוסטרליה וניו-זילנד, 11 ימים ביפן, ליגת האלופות במילאנו ועוד
יפעת גדות
למרות כל האזהרות, השיטות של ניתוחי הלייזר לעיניים ממשיכות להשתפר, אך חשוב להתייעץ עם יותר מרופא אחד לפני שמחליטים על ניתוח
מירב לוי
סדנה חדשה המועברת באוניברסיטת חיפה מסייעת במציאת בן זוג לחיים    בסדנה ילמדו כיצד לשבור דפוסי יחסים זוגיים, ואת הדפוס שמכתיבים קווי אישיותם ומערכות היחסים של המשתתפים
עומר שיקלר
גורמים בוועדת הבחירות הודיעו כי מסתמן ניצחון ברור לחמאס בכל המחוזות    הפת"ח זכה רק בשני מחוזות - קלקיליה ויריחו, הפסידו אפילו ברמאללה
רשימות נוספות
ברלוסקוני: "תוצאה רעה מאד, מאד, מאד"  /  הדר פרבר
החמאס: ניצחנו - נקבל 70 מושבים  /  יוסי עבדי
מדגם: הפת"ח - 46%, החמאס - 39%  /  יוסי עבדי
הכשרת השרץ  /   נחמיה תנא
הקו המחבר בין איילנד לחמאס  /  יהונתן דחוח-הלוי
ישראל מעדיפה הסכם  /  אהוד אולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il