X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
▪  ▪  ▪

עיריית טלהסי, בירת מדינת פלורידה שבארה"ב אישררה (יום ד') בשבוע שעבר כינון יחסי ערים תאומות עם רמת-השרון. לשתי הערים יש בעקבות אישרור היחסים שלוש ערים תאומות.
המגעים לכינון היחסים שהחלו בברכת ראש העירייה, איציק רוכברגר, החלו לפני יותר מחצי שנה, בפגישה שנערכה במשרדי העירייה. בפגישה השתתפו יוזם הקשר רמי שרון, סגן נשיא חברת טאלה-קום הפועלת בטלהסי, דוד מנשה, סמנכ"ל התקשורת והתקשוב בעירייה, הממונה גם על קשרי החוץ של העירייה וכן עוזר ראש העירייה, טל עזגד ואלי הדרי איש עסקים תושב רמת-השרון, שקישר בין שרון לעירייה.
בעקבות פגישה זו קודמו המגעים בטלהסי, שם תרמו להם לצד רמי שרון, האירגונים היהודיים הפועלים בעיר, ובראשם אירווין קנטרוביץ', נשיא הפדרציה היהודית. דוד מנשה, שהוביל את המגעים עם טלהסי מסר, כי העיתונות המקומית של טלהסי הבליטה מאד את הידיעה על אישרור היחסים עם רמת-השרון והדגישה את היותה עיר ירוקה התואמת את אופייה של טלהסי. כמו-כן הודגש בידיעות אלו, כי השיתוף הפעולה עם רמת-השרון יהיה נרחב ביותר ויכלול חילופי נוער, משלחות של אמנים, לימודים של סטודנטים ישראלים במוסדות להשכלה גבוהה בטלהסי, שיתוף פעולה בנושאי חינוך ועוד.
החתימה הרישמית על הסכם עירם תאומות בין שתי הערים ייערך בטלהסי בעוד כחודש. זאת, לאחר שראש העירייה, איציק רוכברגר, נענה להזמנת ראש עיריית טלהסי להגיע לטקס המיוחד שייערך שם לציון כינון היחסים.
ראש עיריית רמת-השרון, איציק רוכברגר, בירך על החלטת האישרור בטלהסי וציין כי יביא את הנושא למועצת העירייה בישיבה הקרובה. רוכברגר, שהודה לדוד מנשה על העבודה הרבה שהשקיע בקידום הנושא, הדגיש, כי היחסים טלהסי מסייעים לא רק לחיזוק מקומה של רמת-השרון במסגרת רשת הערים התאומות בעולם, אלא גם לחיזוק היחסים בין ישראל לארה"ב ובתוכם הקשרים הכלכליים.
"אני גאה על כך שבירת מדינה חשובה בארה"ב הופכת לעיר תאומה שלנו. יש כר נרחב ביותר למתן תוכן ליחסים האלה, בדומה לקשרים שאנו מנהלים עם העיר התאומה בגרמניה, גיאורגסמרינהוטה", ציין ראש העירייה רוכברגר. יצויין, כי בימים אלה מקדמת העירייה קריאת כיכר על שמה של העיר התאומה בגרמניה, בדומה למחווה דומה שנעשתה בגיאורגסמרינהוטה.

תאריך:  29/01/2006   |   עודכן:  29/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il