X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
רשימת קדימה לכנסת ה- 17 הוצגה בבנייני האומה בירושלים ממשיכים לגייס חברים חדשים יכריזו על הקמפיין במערכת הפוליטית תוקפים את הרשימה
▪  ▪  ▪
סלוגן הקמפיין


   יואב יצחק
אולמרט מציג: הנבחרת של קדימה

בבנייני האומה בירושלים נפתח (ג', 31.1.06) בשעה 18:00 בדיוק כינוס ראשון של כל חברי רשימת קדימה לבחירות לכנסת ה- 17. הכינוס המיוחד פותח רשמית את קמפיין הבחירות של התנועה. גורמים במפלגה ציינו, כי במהלך הקמפיין יוזכר גם מייסד המפלגה, ראש הממשלה, אריאל שרון, השקוע בתרדמת. סיסמת הקמפיין: "קדימה ישראל" ו-"העתיד שייך לאלו הרואים מעבר למחר. העתיד שייך להולכים קדימה".
במהלך הכינוס הוצגה לקהל הרשימה המלאה של המפלגה, הכוללת שמות רבים אשר עד היום לא היו חלק מהפוליטיקה. שמות החברים הוקראו מהמקום ה-50 ועד למקום הראשון והחברים התבקשו לעלות על הבמה. כמו-כן, הוקרנו קטעי וידאו מנאומיו ודבריו של שרון.
ממלא-מקום יו"ר המפלגה, אהוד אולמרט נשא נאום מין הכתב ואמר בפתח דבריו: "אני נרגש להיות פה". הוא המשיך את דבריו וציין, כי "החיים במדינת ישראל מציבים בפנינו כמעט מדי יום אתגרים חדשים והתנסויות חדשות ומורכבות - ישראל מדינה חקה. אנחנו לא נבהלים מאיומים חיצוניים ולא מאירועי הימים האחרונים. ההיסטוריה הוכיחה - כשעמדו מאוחדים - ידענו להתגבר על כל האתגרים ועל כל המכשולים".
הוא ציין כי כולם התקבצו לאירוע זה כדי לפתוח את מערכת הבחירות של המפלגה כדי ש"מדינת ישראל תזכה ב-4 השנים הקרובות להנהגה חזקה והאחראית".
"אריק יושבת כאן רשימה מובחרת של חברים וחברות", הוא אמר בדבריו לראש הממשלה ויו"ר המפלגה והמשיך ושיגר איחולי החלמה לחיים רמון, חבר התנועה המאושפז בבית החולים שיבא לאחר אירוע לב.
במהלך היום המשיכו במפלגה לגייס שמות נוספים, אשר יספקו תמיכה למפלגה, בהם: מספר ראשי ערים ומועצות מקומיות. עם השמות ניתן למנות: ראש העיר כרמיאל, עדי אלדר (המשמש גם כיו"ר מרכז השלטון המקומי), ראש המועצה האזורית יסוד המעלה, יהודה שביט, ראש המועצה המקומית גני תקווה, אבישי לוין. ראש העיר ראש העין, משה סיני, הודיע אתמול על תמיכתו במפלגה.
היום פרסמנו כי הנהלת הליכוד הצליחה לטרפד 'חטיפת' ראש העיר רמלה, יואל לביא. ראשי קדימה הציעו ללביא מקום ריאלי ברשימה לכנסת, אך למרות זאת - לביא החליט להישאר בכהונתו כראש העיר רמלה, ולהישאר בליכוד.
מכל קצוות הקשת הפוליטית תקפו את רשימת קדימה על היותה "סופרמרקט" של דעות ואישים. במרצ-יחד אמרו כי "לא מספיק ללכת קדימה, צריך גם לדעת לאן. זאת רשימה שמה שמדביק אותה הוא הרצון לכסא. ומה שיפורר אותה זה מי שלא יקבל כיסא".
עמיר פרץ, יו"ר מפלגת העבודה אמר, כי "רשימת קדימה היא רשימה מקרית, המזכירה רשימה של רולטת מהמרים שנתקבצו יחד, בלי כל מכנה משותף אידיאולוגי. כל מה שמאחד בין האישים ברשימה הוא הרצון למושב בכנסת". הוא ציין, כי בפני הציבור ניצבות היום שתי מפלגות: העבודה, המהווה את המצפן הלאומי והמצפון החברתי, אל מול השבשבת קדימה, שנעה ונדה בהתאם לתוצאות הסקרים.
הרשימה לכנסת:
- עשיריה ראשונה - אהוד אולמרט, שמעון פרס, ציפי לבני, מאיר שטרית, אבי דיכטר, מרינה סולדקין, חיים רמון, שאול מופז, צחי הנגבי, אברהם הירשזון;
- עשיריה שניה - אוריאל רייכמן, גדעון עזרא, רוני בר-און, דליה איציק, זאב בוים, יעקב אדרי, זאב אלקין, מגלי והבה, רוחמה אברהם, פרופ' מנחם בן-ששון;
- עשיריה שלישית - שלמה ברזניץ, אלי אפללו, דוד טל, אביגדור יצחקי, רונית תירוש, עותניאן שנלר, מיכאל נודלמן, אמירה דותן, יואל חסון, שי חרמש;
- עשיריה רביעית - יצחק בן-ישראל, יוחנן פלסנר, שלמה מולא, דני בן-דוד, רחל אדטו, רינה גרינברג, ליאור כרמל, ליאת רבנר, שי אביטל, יוליה שמאלוב-ברקוביץ;
- עשיריה חמישית - אודי ברזילי, יוסף תמיר, שלמה גרבץ, אנסטסיה מיכאל, אבי קרמפה, שמואל ריפמן, אורי שטרית, איציק חדד, אמיר הלוי.

תאריך:  31/01/2006   |   עודכן:  31/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מגיבה בחריפות להחלטה להעביר את הטיפול למועצת הביטחון של האו"ם אשר ככל הנראה תטיל סנקציות על המדינה
שי פאוזנר
המארגנת היא ורד גרינבוים, שהקימה מיזם דומה בשם Bgroup, למעוניינים בניתוחים פלסטיים, במחירים אטרקטיביים
הדר פרבר
מתה בשנתה בגיל 78    סבלה מבעיות בריאות    בחייה המשיכה מורשתו של מרטין לותר קינג
שי פאוזנר
פייר ספרי, מאבות הרפורמה הצבאית בארה"ב, עבר לפעילות אזרחית ומפתח טכנולוגיות סאונד עם החברה שלו, מייפל שייד
נוה יוסף
גלינה גוריאצקין צולמה על-ידי ההורים כשהיא מכה את ילדיהם התאומים, בהם טיפלה    גוריאצקין הודתה ואמרה: "אני בן אדם רע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il