X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "אלונית"
▪  ▪  ▪

רשת חנויות הנוחות "אלונית" יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש למותג באמצעות משרד SMG (שטרית מדיה גרופ).
קונספט הקמפיין מתמקד בחיבור בין מוצרי הצריכה הנמכרים באלונית לבין אסוציאציות מיידיות שאותם מוצרים מעלים. הקמפיין מבוסס על מגוון מצבים המעבירים את מסר המותג אלונית - מתן מענה למגוון הצרכים היומיומיים של כולנו, תחת הסיסמא: "בשביל זה יש אלונית".
המצבים מגיעים מעולמות התוכן של המוצר - הם עשויים להיות קשורים לאופן השימוש בו, עיתוי השימוש בו או לתועלת המרכזית המופקת ממנו. החוויות נוגעות גם ברובד הרגשי אמוציונלי ושזורות ביום בחיים של כולנו.
לדוגמא: תמונת קרטון חלב בצירוף הטקסט - "נגמר?" (סיטואציה שמוכרת כל כך טוב לכולנו כשחלב אוזל). או: תמונת בקבוק יין, בצירוף הטקסט - "במיוחד" (יין משתלב לרוב באירוע חברתי או זוגי מיוחד), תמונת עוגה בצירוף הטקסט - "מארחים?".
שורת הטקסט בסמיכות לתמונות המוצרים יוצרת צמדים המופיעים כרצף ויוצרים תסריט שובב עם קריצה - הרכב שרשרת הופעות שונות נבחר במיוחד כדי ליצור שילוב זורם, רץ וחייכני. כל אחד מארבעת סרטוני הטלוויזיה השונים שנוצרו לקמפיין מורכב משש הופעות עוקבות של מוצרים שונים (המסתכמים לקמפיין המשובץ ב-24 מוצרים שונים).
הבחירה במוצרים עצמם נעשתה כדי לבטא את תמצית המותג - רשת המציעה לנוחיות הצרכן מגוון עשיר ושלם של מוצרי ם העונה על כל צרכיו. הרשת מעניקה ללקוח אפשרות להצטייד במהלך נסיעתו בדרך במצרכים להם הוא זקוק לכל מטרה שהיא, ובכל עת וכל שעה במהלך היממה (24 שעות). "נציגי המוצרים" באים מקטגוריות שונות ומגוונות, בהן: שטראוס עלית, אסם, קוקה קולה. זאת, תוך חיזוק ערך מגוון של המוצרים שבחנויות. הקמפיין בא לבסס את תפיסת המותג בהתמקדות בצרכיו של הלקוח - מותג המהווה פתרון אידאלי לקניות על הדרך ונמצא שם בשביל הנוחות שלך. הסיסמה "בשביל זה יש אלונית", מבטאת כאמור את זהות המותג.
הקמפיין יכלול סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעתונות, וג'ינגלים ברדיו ארצי ואזורי.

תאריך:  02/02/2006   |   עודכן:  02/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il