רשת חנויות הנוחות "אלונית" יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש למותג באמצעות משרד SMG (שטרית מדיה גרופ).
קונספט הקמפיין מתמקד בחיבור בין מוצרי הצריכה הנמכרים באלונית לבין אסוציאציות מיידיות שאותם מוצרים מעלים. הקמפיין מבוסס על מגוון מצבים המעבירים את מסר המותג אלונית - מתן מענה למגוון הצרכים היומיומיים של כולנו, תחת הסיסמא: "בשביל זה יש אלונית".
המצבים מגיעים מעולמות התוכן של המוצר - הם עשויים להיות קשורים לאופן השימוש בו, עיתוי השימוש בו או לתועלת המרכזית המופקת ממנו. החוויות נוגעות גם ברובד הרגשי אמוציונלי ושזורות ביום בחיים של כולנו.
לדוגמא: תמונת קרטון חלב בצירוף הטקסט - "נגמר?" (סיטואציה שמוכרת כל כך טוב לכולנו כשחלב אוזל). או: תמונת בקבוק יין, בצירוף הטקסט - "במיוחד" (יין משתלב לרוב באירוע חברתי או זוגי מיוחד), תמונת עוגה בצירוף הטקסט - "מארחים?".
שורת הטקסט בסמיכות לתמונות המוצרים יוצרת צמדים המופיעים כרצף ויוצרים תסריט שובב עם קריצה - הרכב שרשרת הופעות שונות נבחר במיוחד כדי ליצור שילוב זורם, רץ וחייכני. כל אחד מארבעת סרטוני הטלוויזיה השונים שנוצרו לקמפיין מורכב משש הופעות עוקבות של מוצרים שונים (המסתכמים לקמפיין המשובץ ב-24 מוצרים שונים).
הבחירה במוצרים עצמם נעשתה כדי לבטא את תמצית המותג - רשת המציעה לנוחיות הצרכן מגוון עשיר ושלם של מוצרי ם העונה על כל צרכיו. הרשת מעניקה ללקוח אפשרות להצטייד במהלך נסיעתו בדרך במצרכים להם הוא זקוק לכל מטרה שהיא, ובכל עת וכל שעה במהלך היממה (24 שעות). "נציגי המוצרים" באים מקטגוריות שונות ומגוונות, בהן: שטראוס עלית, אסם, קוקה קולה. זאת, תוך חיזוק ערך מגוון של המוצרים שבחנויות. הקמפיין בא לבסס את תפיסת המותג בהתמקדות בצרכיו של הלקוח - מותג המהווה פתרון אידאלי לקניות על הדרך ונמצא שם בשביל הנוחות שלך. הסיסמה "בשביל זה יש אלונית", מבטאת כאמור את זהות המותג.
הקמפיין יכלול סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעתונות, וג'ינגלים ברדיו ארצי ואזורי.