חברת מי עדן, עולה בקמפיין תדמיתי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ-250 אלף דולר.
הקמפיין התדמיתי, תחת הכותרת "מי עדן. כמו שהטבע התכוון", ממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים היום בשוק. אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרלים של מי עדן, המגיעים לצרכן הסופי ללא מגע יד אדם, וללא סינון מלאכותי בהרכבם הטבעי, בדיוק כמו שהטבע התכוון.
הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים החל מהשבוע.
קרדיטים: מנהלת תקשורת שיווקית במי עדן - הילית הראלי
משרד פרסום - באומן-בר ריבנאי
מנהל קריאטיב - דיוויד אדלשטיין
קופירייטר - יריב רטנר
ארט דיירקטורית - ענת זבצקי
מנהלת לקוחות - אירית סחר
סופרווזרית - נויה אידלסון
תקציבאית - אפרת ברנס
מנהל פלנינג - דיוויד קוסמיין
פלנר - עמית קורן
מנהלת הפקה - דורית גווילי
מפיק - אלון שמואלוף
על מקור המים של מי עדן מאז הוקמה מי עדן ב-1983 עצבה את תרבות שתית המים המינרליים בישראל. מאז ועד היום החברה מובילה את שוק המים המינרליים בישראל וזוכה להצלחה רבה בארץ כמו גם בעולם.
מקור המים המינרליים הטבעיים של מי עדן הינו - מעיין סלוקיה. זהו המעין הגבוה ביותר בארץ השוכן בלב הנוף הטבעי של רמת הגולן על שכבות אדמת בזלת, דרכם מחלחלים, ומעניק למ עדן.