X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יהיה אורח של עמותת יטיב- ידידי טיבט בישראל ואוניברסיטת בן-גוריון ייפגש עם אנשי תקשורת, כלכלה ועסקים, ראשי הארגונים לשינוי חברתי וזכויות אדם ונציגים נבחרים של מערכת המשפט בישראל
▪  ▪  ▪

הדלאי למה ה-14, מנהיגו של העם הטיבטי, יגיע לביקור מיוחד בישראל ב-15 לפברואר, כאורח של עמותת יטיב- ידידי טיבט בישראל ואוניברסיטת בן-גוריון. במהלך ביקורו ייפגש הדלאי למה עם אנשי תקשורת, כלכלה ועסקים, ראשי הארגונים לשינוי חברתי וזכויות אדם ונציגים נבחרים של מערכת המשפט בישראל.
בביקורו של הדלאי למה משתתפים הגופים הבאים: אוניברסיטת בן-גוריון, האוניברסיטה העברית, משכנות שאננים, המכון הישראלי לדמוקרטיה, שתיל מיסודה של הקרן החדשה לישראל, ו-holy land trust בבית לחם.
הדלאי למה, זוכה פרס נובל לשלום, מחזיק בעמדה הדוגלת בהידברות בדרכי שלום ובויתור על הפעלת אלימות וכוח. נחשב למנהיגם הרוחני והדתי של מיליוני בודהיסטים בעולם ורבים מאזרחי העולם רואים ביישום ערכיו מפתח לחיים טובים יותר. הדלאי למה הוא מנהיגה המדיני והלאומי של האומה הטיבטית ושל קהילת הגולים הטיבטים בהודו.
יקבל את אות יקיר הנגב
במסגרת ביקורו בארץ יגיע מנהיג טיבט לאוניברסיטת בן-גוריון, שם יוענק לו אות "יקיר הנגב", בטקס מיוחד שייערך לכבודו באוניברסיטה.
האות יינתן לו "כהוקרה למנהיג רוחני המתווה דרך של שלום ופיוס, חמלה ואהבת הזולת למאמינים רבים ברחבי העולם; מתוך הערכה לאדם הניצב כסלע איתן על משמר המסורות העתיקות ומסמל את תקוותם של בני עמו לזכות בריבונות, עצמאות וחירות; לחתן פרס נובל לשלום לשנת 1989, המוביל את בני העם הטיבטי למעלה מחמישה עשורים מתוך אחריות חובקת-כל וברוח ההבנה והסובלנות, האחווה והכבוד ההדדי".
לדברי פרופ' אבישי ברוורמן, הנשיא היוצא של האוניברסיטה, הדלאי למה יזכה לכבוד הרב בגלל מנהיגותו הרוחנית והמוסרית ובגלל ההערכה העצומה שהוא רוחש למה שנעשה עד כה בנגב. במהלך הביקור באוניברסיטה, שיתקיים במעמד הנשיאה הנכנסת של האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי, ירצה הדלאי למה לפני סגל האוניברסיטה בנושא "החמלה והפרט", וישיב על שאלות מהקהל.
הדלאי למה ביקר באוניברסיטת בן-גוריון לראשונה בחודש נובמבר 1999, כאורחו של פרופ' ברוורמן, שהעניק לו מטעם האוניברסיטה את הפרס האקומני לסובלנות ולהבנה דתית וחברתית על שם לדיסלב לסט. הפרס מוענק על-ידי האוניברסיטה לאיש/יות דתית בעלת שם עולמי או לאישיות או גוף הזוקפים לזכותם תרומה חברתית יוצאת דופן.

תאריך:  07/02/2006   |   עודכן:  07/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
כך מעריכים במועצת המובילים והמסיעים וקוראים לאולמרט לשקול מחדש הטלת פיקוח על מחירי הדלק    המועצה מוסרת, כי חברות ההובלה וההסעה עובדות במחירים של "קוסט מינוס", המסכנים את קיומן
הדר פרבר
מנהיגי הקונגרס היהודי העולמי מתכנסים השבוע בירושלים לדיון ראשון בנושא
שי פאוזנר
תכלול את כל הסניפים, את הבנקאות הישירה, הבנקאות הפרטית המקומית והבינלאומית    היו"ר החדש, שלמה זהר, ישמש גם יו"ר מרכנתיל וכ.א.ל.    ראובן שפיגל מונה לתפקיד מנכ"ל דיסקונט ניו-יורק    אמנון גדעון ינהל את משאבי האנוש
יפעת גדות
בניגוד לגטאות אחרים שבהם נודע בשלבים מאוחרים של המלחמה על ההשמדה, היה גטו לודז' סגור ומבודד ולמעט שמועות שהסתננו מדי פעם, לא ידעו היהודים בגטו על ההשמדה
הדר פרבר
הסרט השנוי במחלוקת יוקרן ב-HOT VOD לאחר שהקרנתו אושרה על-ידי בג"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il