X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי חיפה מסביר את התיקו 1:1 מול הפועל כפ"ס: "אנחנו נותנים קצת רוטציה כדי לצמצם את העומס" אלי אוחנה: "שיחקנו במערך התקפי וזה עזר לנו היום"
▪  ▪  ▪

מכבי חיפה ירדה מאוכזבת אחרי ספיגת השער בתוספת הזמן מול הפועל כפ"ס ומהתיקו 1:1. עד הדקה ה-90 נראה היה שחיפה בדרך לעוד ניצחון, אך אז הגיע אורן נסים שעלה כמחליף כדי להעניק לכפ"ס נקודה יקרה מפז בדרך להמשך המאבק על המקום בליגת העל.
רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "חבל שספגנו שער אבל זה חלק מהמשחק. אי אפשר כל הזמן להיות בשיא הכושר. היו לנו הזדמנויות כשהיינו ביתרון להבקיע שערים נוספים. חבל, צריך לתת גם קרדיט להפועל כפ"ס שניסתה ללא רגשי נחיתות להעיז וזה הצליח להם. אני יודע שבעונה שלמה לאורך 33 מחזורים אי אפשר כל הזמן לתת הצגות, ואי אפשר לנצח כל הזמן בתוצאות גבוהות. זה חלק מהמשחק. אנחנו נותנים קצת רוטציה כדי לצמצם את העומס. אני מודע לזה שאנחנו לא יכולים להיות כל הזמן בשיא הכושר".
על המשך הליגה: "אנחנו לא מרימים ידיים ומוותרים על המשך המשחקים. כל משחק הוא חדש וכל מסגרת שונה לגמרי. אנחנו יודעים שבגביע אנחנו צריכים לתת את הכל. אני מקווה שעד המשחק נגד ב"ש נעשה את הסוויץ′".
על המו"מ עם שחקנים בקבוצה אמר רוני לוי: "זה טבעי שאנשים מנהלים מו"מ במהלך העונה כדי לסגור בקבוצה, ולפעמים זה הולך קצת קשה, אין מה לעשות".
אלי אוחנה, מאמן הפועל כפ"ס: "לא הגיע לנו היום יותר מידי. גם חיפה הגיעה ביום בינוני. כמעט ולא הגענו למצבים אבל אני חושב שמגיעות מחמאות לקבוצה. שיחקנו במערך התקפי וזה עזר היום. המזל שלנו קצת התאזן היום. זו פעם ראשונה שחיפה לא מנצחת בבית, מגיעות הרבה מחמאות לבחורים שלי. סמואל יבואה עלה היום פצוע וראו את זה מבחינת התנועה שלו. בהתקפה לא היינו פקטור למרות שהחזקנו בכדור. לשמחתי היום מכבי חיפה היו ביום בינוני ולא הגיעו ממש למצבים אחד על אחד מול אבי אבגי. אם ביום כזה אתה לא לוקח נקודות ממכבי חיפה, אז אין סיכוי לקחת מהם נקודות".
על הסיכויים להישאר בליגה: "הסיכוי שלנו לשרוד הוא לא גדול. אנחנו נעשה הכל עד הדקה האחרונה כדי לנצח. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בבית".
על הגביע אמר אוחנה: "יש לנו סיכוי לעלות לרבע הגמר. מרמורק זה מוקש, אבל באם עונה כ"כ קשה תהיה לנו סוכריה קטנה, אנחנו נהיה מרוצים מאוד".

תאריך:  25/02/2006   |   עודכן:  25/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת טלספורט
ליגת העל: אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיע אבוקסיס וכבש שער נהדר, סכנין הסתבכה    כעת תתפלל נסיכת המגזר שבית"ר תנצח את מכבי פ"ת מחר
עידן יוסף
במטרה לסלול דרך לארמון הנשיאותי החדש החלה המדינה להרוס את מתחם בית הכנסת היחידי מבלי לפצות את הקהילה הענייה והמזדקנת    מנהל האגודה הבינלאומית לקידום ספרדי: נשקול ברצינות להוציא את היהודים מהמדינה
אורון חדי
הבנק הבינלאומי יפצה אישה בשל גערותיו הפומביות של מנהל הסניף    ביהמ"ש דחה את טענותיה בדבר הפרת חובת הסודיות הבנקאית ופגיעה בפרטיותה אך קבע כי תפוצה בשל עוגמת הנפש
עידן יוסף
כך מאשים מוחמד אממי קאשאני בדרשת יום השישי    לדבריו, הניסיון לסכסך בין הסונים לשיעים הוא מזימה שרוקם המערב
ענבל אביב
"אני מאמין במערכת המשפט בשלטון החוק וגם ביועץ המשפטי לממשלה... עמדתי עומדת בפני בג"צ ואני מקווה שיקבל את הגישה שלי, בכל מקרה הוא שיקבע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il