חברת "וולה" העולמית מקיימת מידי שנה את האירוע הבינלאומי "טרנד ויז'ן", במהלכו מתקיימת תחרות בין מעצבי שיער מכל העולם. תחרות זו מבוססת על הטרנדים החדשים בשיער הנקבעים לאותה שנה על-ידי מומחי טרנדים בינלאומיים.
השנה, הפעם הראשונה "וולה" ישראל לוקחת חלק בתחרות הבינלאומית, ושולחת נציג שייבחר מטעמה לייצג את "וולה" ישראל. עלות ההשקעה בתחרות נאמדת בכ-300 אלף דולר.
התחרות המוקדמת בארץ כמו בכל העולם, תתקיים על-פי הכללים המועברים על-ידי חברת "וולה" העולמית ותתחיל כבר במהלך חודש פברואר.
בסופן של התחרויות באוגוסט 2006, ייבחר המועמד שייצג את ישראל. בחירת המועמד הסופי תעשה מתוך 3 פיינליסטים אשר יציגו את עבודתם בפני צוות שופטים המורכב מאנשי עיתונות, יחסי ציבור ואנשי מקצוע.
כבכל שנה, לאירוע טרנד ויז'ן 2006 שיתקיים השנה באיטליה, תצא קבוצה של מעצבי שיער מכל הארץ ומעצב השיער והדוגמנית הנבחרים שיגיעו למקום הראשון בתחרות המקומית. כמו-כן, מעצבי השיער שיגיעו למקום השני והשלישי יהיו אורחים של הקבוצה ויסעו יחד אתה לאיטליה.
אראלה מייזל מנהלת "וולה" מספרות ישראל, מוסרת: "טרנד ויז'ן היא תחרות בינלאומית המובילה בעולם בענף השיער, זהו כבוד גדול לישראל להשתתף בתחרות. אני מאמינה כי התחרות המקומית תהיה קשה, מעצבי השיער של וולה בישראל מובילים טרנדים ואופנה ברמה גבוהה ואני מניחה כי מחכה לשופטים עבודה לא קלה. בנוגע לתחרות הבינלאומית אני מאמינה כי ירגישו אותנו וכי המעצב שיבחר לייצג אותנו יעשה זאת בכבוד ואני מאחלת לו הצלחה".
"וולה" עומדת בחוד החנית של פיתוחי המדע בתחום השיער מזה 125 שנה. היא ידועה בשילוביה המסקרנים בין המחקר המדעי החדשני ביותר לבין אופנה, משיכה ויזואלית וריח חושני.