X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התואר יוענק מטעם אוניברסיטת בר-אילן המנהיג היהודי דניאל אברם יקבל פרס על מפעל חיים תארי כבוד נוספים ינתנו לאיל התקשורת מורטי צוקרמן, איש העסקים הארווי קרוגר והנדבן אפרים פרופ
▪  ▪  ▪

נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' משה קוה יעניק בשבוע הבא (יום א', 5.3.0.6) תואר דוקטור לשם כבוד לסנאטורית הילרי קלינטון, במלון במלון וולדורף אסטוריה בניו-יורק.
האוניברסיטה תעניק תארים לשם כבוד גם לאיל התקשורת מורטי צוקרמן ולאנשי העסקים הארווי קרוגר ואפרים פרופ. פרס על מפעל חיים יוענק למנהיג היהודי דניאל אברם, "על תרומתו למען השלום במזרח התיכון ועל תמיכתו הרבה באוניברסיטת בר-אילן". התארים יוענקו במסגרת יובל לאוניברסיטה.
נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' משה קוה: "הסנאטורית הילרי קלינטון ראויה לתואר על מחוייבותה הבלתי נלאית למען השלום והביטחון של העם היהודי ושל מדינת ישראל ועל תמיכתה המתמשכת בהידוק הקשרים בין מדינת ישראל לארה"ב".
"הסנאטורית קלינטון פעלה מאז ומתמיד באדיקות רבה למען שיוויון ההזדמנויות ולמען זכויות האדם. בפעילותה זו היא מצטרפת לרשימה מפוארת של מנהיגי עולם אשר קיבלו בעבר תוארי דוקטור לשם כבור מטעם אוניברסיטת בר-אילן", הוסיף פרופ' קוה.
יחד עם הגב' קלינטון, יזכו בתואר גם איל התקשורת מורטי צוקרמן, יו"ר ועורך ראשי של השבועון היוקרתי U.S.News and World Report והמו"ל של העיתון New York Daily News, "על תרומתו ליצירת עיתונות הוגנת ואחראית ועל מלחמתו למען איכות השלטון".
איש העסקים הארווי קרוגר, "על פועלו בתחומי הכלכלה ועל תרומתו ותמיכתו בתוכנית הלימודים לדוקטורנטים מצטיינים בבר-אילן ולהשכלה הגבוהה בישראל בכלל".
המנהיג היהודי אפרים פרופ, "על תרומתו הרבה למדינת ישראל ועל תמיכתו באוני' בר-אילן במשך כשלושים שנה".

תאריך:  02/03/2006   |   עודכן:  02/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
יהושע פולק - המכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים ויו"ר ועדת השימור, מאשר כי התוכניות אושרו    מאשר שידע שמדובר בבית החדש שרכש אולמרט    מפלגת העבודה: "אולמרט הוא שקרן כרוני, המשקר לציבור בכל הזדמנות"
עינב רוזיליו
יוניליוור ישראל מודיעה על על פרישתו של יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, פורש בתום הרבעון הראשון של 2006 ומסיים את תפקידו לאחר 11.5 שנות עבודה בחברה
שלומי דיאז
נפצע קל    החשוד בדקירה: "הוא קילל את אחותי"    תלמיד נדקר גם בבית ספר באיזור השרון    שניים עוכבו לחקירה
עינב רוזיליו
Wall Street יוצאת בקמפיין למגזר הרוסי בהיקף של 250 אלף שקל    הקמפיין ללימוד אנגלית יעלה החודש תחת הסלוגן: "אתם כבר יודעים הרבה מילים באנגלית - אנחנו נלמד אתכם את כל השאר"
יפעת גדות
כמות השינה שלה זוכים בני הנוער משפיעה על הדרך שבה הם חושבים, חשים, נראים ופועלים    חוסר קל בשעות שינה עשוי לפגוע בביצועים שלהם, לגרום להם להראות עייפים ולחוש מדוכאים, מוטרדים וכועסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il