X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סדרת ספרים אוטוביוגרפיים נועדה לעודד כתיבה ותיעוד של ספרים המאירים את התקשורת ודרכי פעולתה פרופ' כספי: העיתונאים מנהלים ארכיונים פרטיים אשר נידונים לאבדון
▪  ▪  ▪

מרכז בורדה לתקשורת חדשנית והמחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון יוזמים הוצאה לאור של סדרת ספרים אוטוביוגרפיים, מאת עיתונאים ואנשי תקשורת או אודותיהם. הסדרה נועדה לעודד תיעוד, כתיבה והוצאה לאור של ספרים, המאירים את התקשורת ודרכי פעולתה במבט מבפנים של מי שחוו זאת מיד ראשונה.
"דווקא התקשורת, האמונה על תיעוד המציאות, תהליכים ואישים, מזניחה את עצמה ואינה טורחת לתעד את עצמה, כמעין גרסא מתמשכת של ה'סנדלר היחף'", אומר ראש המחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' דן כספי. "עיתונאים ואנשי תקשורת רבים מנהלים יומנים וארכיונים פרטים אשר נידונים לאבדון. מי יודע, כבר היום, מי היתה חנה זמר, או מה הייתה תרומתו של דב יודקובסקי לעיתונות העברית. הפרויקט נועד לעודד עיתונאים וארגוני תקשורת להנציח את מורשתם המקצועית, שהיא חלק משמעותי בתרבות הישראלית".
הספרים נועדו לשלושה קהלים. ראשית, לציבור הגדל של המתעניינים בדרכי התנהלותן של העיתונות והתקשורת. שנית, לסטודנטים לתקשורת ועיתונות. ושלישית, לחוקרים שעבורם תיעוד מסוג זה עשוי להוות מקור חשוב, או לפחות נקודת-מוצא למחקר.
לדברי מרכז הפרויקט, ד"ר צבי רייך, תחום האוטוביוגרפי של העיתונות בישראל זקוק לעידוד נמרץ, כיוון שהוא בקושי קיים. זאת משום שהעיתונאים אינם מוצאים את האנרגיה והפנאי לתעד את תחומי עיסוקיהם ואילו המו"לים אינם ששים לפרסם ספרים בתחום. בין האוטוביוגרפיות המעטות שיצאו לאור בכל זאת, אפשר למנות את אלה של דן מרגלית, דן שילון, ישעיהו בן פורת ויואלה הר-שפי.
כתבי-היד הנבחרים יוצאו לאור במימון הפרויקט ובמסגרתו, בחסות האקדמית של מרכז בורדה לתקשורת חדשנית והמחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון. שיפוט כתבי-היד ייעשה על-ידי צוות של חוקרי תקשורת, אנשי תקשורת ונציגי ציבור.
יתקבלו לשיפוט כתבי-יד מוגמרים, מודפסים, כתובים וערוכים היטב מבחינה לשונית וסגנונית, שטרם יצאו לאור, מאת או אודות עיתונאים ואנשי תקשורת, שעבדו באמצעי-תקשורת ישראלי במשך עשר שנים לפחות, ואשר מספקים תיעוד של אמצעי התקשורת ו/או של אנשי תקשורת.

תאריך:  06/03/2006   |   עודכן:  06/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
סגנו של בן-לאדן קורא למאמיני אל-קאעידה לפתוח בהתקפה שתגרום למערב "לדמם במשך שנים"
עינב רוזיליו
חברת האופנה "לי קופר" חתמה על הסכם פרסום שנתי עם קבוצת "לעומק התודעה" המתמחה בשיווק לצעירים    היקף העסקה נאמד בכחצי מיליון שקל
אורון חדי
בג"צ דחה את עתירת התנועה לאיכות השלטון שדרשה להורות על הדחתו של הנגבי בשל כתב האישום הצפוי נגדו    נזף ביועמ"ש: "ראוי שהיה מחיש את מועד השימוע"
עינב רוזיליו
משרד הפרסום ג. קיד & YOUNG יוביל את קמפיין הפירסום של מפלגת הירוקים    משרד יחסי הציבור "רובינס-שטינמץ" נבחר כיועץ התקשורת למפלגה
הדר פרבר
התאפשר לאחר מספר צעדים שנקטה לוב, בין היתר ביטול תוכניותיה לפיתוח נשק להשמדה המונית    אירן: אם נופנה למועה"ב נחדש העשרת האורניום באופן מלא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il