ממחקר מיוחד שערכה קבוצת BDI על שוק תווי הקניה בישראל עולה, כי סך הערך הכספי של תווי הקניה המשולבים המונפקים בישראל בשנה נאמד בכמיליארד שקלים.
כלכלני BDI מוסיפים, כי במהלך השנתיים האחרונות, היקפו הכספי של השוק שמר על יציבות, עם נטייה לגידול קל, זאת למרות פרשת קלאבמרקט ביולי 2005 שפגעה, פגיעה מסוימת, באמון הלקוחות בתווי הקנייה והביאה לירידה בהיקף השימוש לקראת ראש השנה.
עוד עולה מן המחקר, כי השימוש בתווי הקנייה הינו פופולארי מאוד וכי שיעור ניכר של כשליש מקהל הצרכנים הישראלי משתמשים בתווים אלה בקניותיהם.
פרשת קלאבמרקט משנה את פני השוק בחברה מציינים, כי התמוטטותה של "קלאבמרקט" ביולי 2005 שינתה את יחסי הכוחות בשוק התווים. אם עד לפני הפרשה אחזו "שופרסל" ו"רבוע כחול" כל אחת בכ- 30% עד 35% משוק התווים, ו"קלאבמרקט" בכ- 20% עד 30%, הרי שלאחר ההתמוטטות השתלטו "שופרסל" ו"רבוע כחול" על נתחי השוק של קלאבמרקט.
ממחקר הקבוצה עולה, כי כיום חולשות שתי הרשתות יחדיו על רוב רובו של השוק. מלבדן פועלים בשוק מספר שחקנים נוספים, כגון ישראכרט ומועדון חבר.
הם בדקו ומצאו, כי חברת "שופרסל" וחברת "רבוע כחול" אוחזות במשותף בשיעור גבוה של למעלה מ-80% מסך ערך תווי הקניה בארץ.
כלכלני הקבוצה מוסיפים, כי כ- 65% מתווי הקניה ממומשים על-ידי הצרכנים ברשתות שיווק המזון שהנפיקו את התו, ואילו שיעור של כ- 35% בלבד מערך התווים ממומש ברשתות השונות (רשתות לווין) השותפות בתו כגון: כלי בית, אופנה, הנעלה, ריהוט, אלקטרוניקה בידורית, ספרים ועיתונים, קוסמטיקה, תכשיטים ותיירות.
עיקר הפעילות בפסח וראש השנה הפעילות בשוק תווי הקניה מאופיינת בעונתיות חזקה, ומבוססת על שני מועדים עיקריים - תקופת החגים ראש השנה ופסח. הסיבה לכך היא כי תווי הקניה משמשים בעיקר כשי לעובדים, ומועדים אלה הנם הזמנים בהם נהוג להעניק לעובדים שי.
מהבדיקה עולה עוד, כי התווים בשווי 50 שקלים הם הנפוצים ביותר מבין תווי הקניה המופצים במשק. לאחריהם, התווים בערך 100 שקלים, ואילו התווים בערך 25 שקלים הם הנפוצים במידה הנמוכה ביותר, מבין שלוש רמות ערך אלה.