X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

ראה זה פלא, מזה מספר שבועות נוצרים הטרוריסטים הפלשתינים את נשקם. חדל אישם של הפצ"מרים, הקאסמים, מטעני החבלה, וגם השהידים אינם מצטופפים עוד בתור כדי לזכות בבתולות הממתינות להם בשקיקה בגן העדן.
בהפסקת האש המפתיעה הזאת משתתפים כל ארגוני הטרור, גדולים וקטנים כאחד: אש"פ, פת"ח, חמאס, החזית העממית לשחרור פלשתין, הג'יהאד האיסלמי, גדודי השיבה, חללי אל-אקצה, גדודי אל-קודס, עזאדין אל קאסם, ניצי הפת"ח, תנזים, כח-17, ועד לקיקיונים ביותר כמו חמולת קוואסמה בחברון, וגדודי אבו-ריש וגדודי אבו עלי מוסטפה ברצועת עזה, ועימם רבים אחרים שעדיין לא נחשפו לעיני התקשורת.
היכן הם כל אותם קצינים בכירים, מומחים במיל', פרשנים ופוליטיקאים שהתנדבו לשמש פרקליטי השטן. מאז פרוץ אינתיפאדת הדמים בשנת 2000, הם שטפו את מוחותינו ללא הרף שהרשות הפלשתינית גם ברצותה, אינה מסוגלת להשתלט על כל ארגוני הטרור שם משתוללת האנרכיה וכל טרוריסט הישר בעיניו יעשה.
אחד הטיעונים העיקריים היה שאם צה"ל הגדול עם כל נישקו המתוחכם קצרה ידו נגד כנופיות הטרור - מה לנו כי נלין על הרשות הפלשתינית חסרת השיניים ודלת האמצעים. זיבלו את מוחותינו בהבלים כמו 'כיצד ניתן לדרוש מהרשות לרדוף אחרי כל חוליית קאסמים המסתתרת מאחורי כל גבעה ומתחת לכל עץ רענן?'.
והינה הפלא ופלא, חזון אחרית הימים, כל המרצחים הללו וכל כנופיות הטרור, כאשר משתלם להם (וטעמם עימם) הופכים לפתע לממושמעים ולצייתנים כמקובל בכל צבאות העולם.
אם את הלקח הזה המנהיגות הפוליטית שלנו וצמרת צה"ל לא ישכילו להבין - הרי שנמשיך ברוב איוולתנו לטמטם את עצמנו בהזיות שווא.
הפסקת האש הזמנית הזאת מוכיחה, למעלה מכל ספק! כי כל ארגוני הטרור הללו אינן אלא יחידות צבאיות לכל דבר, ממושמעות וסרות למרותה של הרשות הפלשתינית. ברצותה היא פוקדת עליהם להקיז את דמנו, וברצותה היא פוקדת עליהם לנצור את אישם. הכל כפוף למדיניות ערמומית ומתוחכמת מבית מדרשו של יאסר ערפאת ושל יורשו לבוש החליפה והענוב בקפידה אבו-מאזן, בכבודו ובעצמו.
הסכנה הגדולה ביותר בהפסקת האש הזמנית הזאת שהיא משמשת פסק זמן מעולה לחימושם ולהגברת כוחן של היחידות החמושות של הרשות הפלשתינית הקרויות בפינו ברוב איוולת "ארגוני טרור".

תאריך:  30/03/2005   |   עודכן:  30/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל גורדון
תהליך ההיתנקות טומן במובו הפתעות וארועים בלתי-צפויים ולא לטובה. דווקא שרים וחברי כנסת עלולים להוות מקור לעידוד אלימות עד כדי קרבות-רחוב בין הבתים של ישובי רצועת-עזה, הלוואי ואתבדה
יונה סוקולובסקי
עו"ד יוסי פוקס
מנחם ברוד
ייתכן מאוד שדווקא כישלון הקמפיין למען משאל-עם יחולל מפנה חיובי. אולי עכשיו, כשנסתיימו הטקטיקות, יתחילו סוף-סוף להסביר לציבור למה התוכנית הזאת רעה ומסוכנת
רו"ח עופר אלקלעי
מי לא חולם לשמוע את המשפט הבא " דוד עשיר הוריש לך את כל רכושו"? מתברר כי אנשים רבים מוכנים להאמין לסיפורי אלף לילה ולילה, כל זאת מתוך האמונה שאולי הפעם הירושה באמת בדרך אליהם. מידי תקופה אנו עדים לסיפור חדש הקשור למכתבי העוקץ אשר מסרבים להיעלם. מהם אם כן אותם "מכתבי עוקץ"? והאם באמת מישהו הוריש לנו מיליונים או שמא המדובר בתרגיל הונאה מחוכם? - רו"ח עופר אלקלעי מסביר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il