X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסכסוך עקב מחסור בכח אדם באגפי המנהל והמשק בנוסף אושרו כמה סכסוכי עבודה נוספים לכ- 3000 עובדים ממגזרים אחרים במשק
▪  ▪  ▪

הוועדה לתיאום וביצוע של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הכריזה (יום ד', 22.3.06) על שורה של סכסוכי עבודה במשק. בסה"כ נוגעים הסכסוכים לכ- 12,800 עובדים. במערכת הבריאות אישרה הוועדה לכ- 10 אלף עובדי מנהל ומשק בבתי החולים הממשלתיים סכסוך עבודה.
בהיסתדרות אומרים, כי הסכסוך אושר מאחר ומשרד הבריאות מתעלם מדרישתם לתוספת כוח אדם עקב עומס עבודה חריג. יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, אמר כי "משרד הבריאות מצפה שאותה מצבת עובדים תעשה עבודות כפולות ומכופלות בבתי החולים. העובדים קורסים מהעומס ואינם יכולים לספק את השירות הנחוץ לחולים בצורה הזאת".
ההסתדרות אף אישרה סכסוך ל- 280 עובדים במרכז הגריאטרי בראשל"צ, השייך אף הוא למשרד הבריאות. זאת עקב הנחיית המשרד להקפיא את קליטת המאושפזים במרכז. אריאל יעקובי הוסיף ואמר כי "משמעות ההחלטה היא צמצום הפעילות של המרכז עד כדי סגירתו. זה יפגע בקשישים חסרי ישע ובעובדים. המקום הוא פנינה בשירותי הגריאטריה של משרד הבריאות. לא ברור למה פוגעים בו".
סכסוך עבודה הוכרז גם במרכז הרפואי העמק השייך לשירותי בריאות כללית. כ- 100 עובדי המעבדה הפתולוגית של ביה"ח מוחים על מפגעי בטיחות קשים המסכנים את חייהם וזאת למרות הבטחת המעסיק לתקן את הליקויים.
סכסוך גם בכמה רשויות מקומיות
סכסוכים אף אושרו בכמה רשויות מקומיות. במועצה האזורית באר טוביה, ל- 290 עובדים, בשל התנערות ראש המועצה מיחסי העבודה הקיבוציים, ובמועצה המקומית אל סאג'ור. 400 עובדי המועצה דורשים הסכם להשוואת השכר ותנאי העבודה של עובדי 3 הרשויות שאוחדו לרשות אחת- עיריית אל סאג'ור.
550 עובדי רשות הטבע והגנים דורשים הסכם קיבוצי שישווה בתנאי השכר והעבודה של עובדי הרשות ועובדי רשות שמורות הטבע שאוחדו לרשות אחת לפני מספר שנים. הוועדה אישרה סכסוך עבודה על-רקע זה גם לעובדים אלה.
כמו כן אושר סכסוך ל- 21 כבאי גבעתיים ו- 70 כבאי הגליל העליון. בהסתדרות מבסירים כי בגליל העליון אושר הסכסוך על-רקע הלנת שכר ובגבעתיים על-רקע בסיס חישוב פנסיה חדש שנעשה באופן שרירותי על-ידי החשב של העיריה שבמסגרתו הפסידו הכבאים שיעור ניכר מהפנסיה התקציבית שלהם.
סכסוכים נוספים: מצילי עיריית ת"א, כ- 30 במספר, הכריזו סכסוך עבודה אך לפי החלטת הוועדה הם לא יוכלו לפתוח בצעדים ארגוניים ללא אישור מיו"ר ההסתדרות, עופר עיני. העובדים מוחים על מצוקת כוח האדם ועל כך שאין פתרון למצוקת הסיכון האישי והבריאותי עקב הסיכון שהם נמצאים בו. 110 עובדי ביה"ס החקלאי מקווה ישראל פתחו אף הם בסכסוך מאחר ולא נמצא פתרון מוסכם לתוכנית ההבראה במקום.

תאריך:  22/03/2006   |   עודכן:  22/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
ישמשו לחלוקת מזון לפסח    הצפי הוא כי יחולקו סלי מזון לכ- 240 אלף בתי אב בעלות כוללת של כ- 120 מיליון ש"ח
ברוך לוי
יעמיד קו אשראי בסך 75 מיליון אירו למימון פרויקטים של עסקים בינוניים וקטנים ושל תאגידים ציבוריים מסחריים בתחומי התעשיה, התשתיות, איכות הסביבה ועוד
עומר שיקלר
אורי שני: קבוצת שיכון ובינוי צפויה לעבור לרווח בשנת 2006    ההפסדים הכבדים נבוע במרביתם כתוצאה מפעילות סולל בונה    החל יישומה של תוכנית הבראה מקיפה
ברוך לוי
ההסכם נרשם ועוגן בחוק למרות התנגדות ההסתדרות הכללית    ההסתדרות הלאומית: התנגדותה של הכללית להסכם תמוהה וקנטרנית    "על חברינו בכללית לשמוח בשמחתם של העובדים בענף השיפוצים שסוף סוף זכו להסדרת תנאי העסקתם"
עידן יוסף
מסתבר שאף פעם לא מאוחר    לראשונה בתולדותיה מתאימה עצמה יהדות התורה לקצב הזמן, מעבירה הילוך ונכנסת בסערה אל רשת האינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il