X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א נחתה לפנות בוקר בארץ אחרי הניצחון על אולקר ותשומת הלב של קפטן אלופת אירופה מופנית כבר לאולימפיאקוס: חושבים כבר על יום שלישי דן שמיר: תהיה סדרה מעניינת
▪  ▪  ▪

בפעם השנייה העונה מכבי ת"א מסיימת שלב במקום הראשון כנגד כל הסיכויים וכל ההערכות. עייפים אך במצב רוח מצוין שהתבטא בעיקר בניסיונות לעקוף את כלי התקשורת בדרך למיטה נחתו לפנות בוקר שחקני אלופת אירופה בארץ אחרע הניצחון 88:66 על אולקר שהבטיח להם את המקום הראשון בסיום השלב הטופ-16 ואת יתרון הביתיות מול אולימפיאקוס בסדרת הטוב משלוש שתתחיל כבר בעוד ארבעה ימים.
הדבר היחידי שפגע במצב רוח הטוב של הצהובים הוא מצבו של ניקולה וויציץ′. הסנטר נפגע בגבו בתחילת המשחק ויצא כאשר הוא מתפתל מכאבים ומתקשה ללכת. בשדה התעופה הוא נראה מעט מאושש יותר. הצוות הרפואי והמקצועי של מכבי מאמינים שניתן יהיה להכשירו לקראת יום שלישי.
עוזר המאמן, דן שמיר סיכם הבוקר את שלב הטופ-16 וכמובן כבר העביר את תשומת הלב לאולימפיאקוס: "בסהה אנחנו מרוצים מהתוצאות שלנו בטופ-,16 יש גברים שאנחנו מרוצים יותר ויש שפחות, אבל בסופו של דבר השגנו את התוצאה המתבקשת ואנחנו עם הפנים קדימה." לקראת היוונים אמר שמיר: "כבר התחלנו להתכונן, התחלנו לראות קלטות, אנחנו לומדים אותם למרות שבגדול אנחנו כבר מכירים אותם. הם קבוצה מצוינת שעשתה תוצאות טובות בטופ 16 ואני בטוח שתהיה סדרה מעניינת. אני מקווה שניקולה יהיה כשיר ואני בטוח שהצוות הרפואי יעשה הכל בשביל להעמיד אותו על הרגליים."
שמיר גם התייחס לכושרו הלא טוב של וויל סולומון בשבועות האחרונים דבר שבא לידי ביטוי גם אמש: "נכון שהוא לא בתקופה כ"כ טובה, אבל הוא מאוד רוצה להצליח, הבאנו אותו למכבי כי אנחנו חושבים שהוא ווינר ברגעי האמת ואני בטוח שבשלבי ההכרעה גם נראה את זה."
דרק שארפ כבר נמצא 10 שנים במכבי ועבר כל תסריט אפשרי. הבוקר כשהוא עדיין מעט מנונמם הוא הבהיר שהמשימה של מכבי רק בראשיתה: "עוד לא סיימנו את העבודה שלנו, יש לנו עוד שני משחקים לנצח עד הפיינל פור כך שעדיין כלום לא סגור, כמובן שאנחנו כבר חושבים על יום שלישי. נכון שאנחנו מכירים אותם אבל זה לא משנה כי מה שיקבע זה מה שנעשה על המגרש. במשך כל העונה וגם עכשיו אנחנו שולטים בגורל שלנו אנחנו צריכים לעשות את העבודה ולמצח משחקים."
שחקני מכבי יחזרו להתאמן במוצ"ש כאשר לא צפוי להם משחק ליגה השבוע מה שיאפשר להם לרכז את המאמצים בהכנות לקראת אולימפיאקוס.
באסטון: שיחקנו כמו קבוצה מגובשת
מיד לאחר המשחק הגיבו אנשי מכבי למשחק ולהפעלה לרבע הגמר מהמקום הראשון.
כוכב המשחק מייסיאו באסטון: "שיחקנו כמו קבוצה מגובשת. נלחמנו עד סוף המשחק, היתה לנו מטרה והיינו חייבים לעמוד בה. דאגנו לעניינים המעניניים אותנו והרווחנו את יתרון הביתיות בצדק".
באסטון גם פירגן לשאר הכוכבים הערב, יניב גרין ושרון ששון, שלקחו את מקומו של ניקולה וויצ′יץ′, בעקבות פציעה בגב מן הרבע הראשון. "יניב וששון שיחקו נהדר אחרי שניקולה נפצע, אני מקווה שנוכל להמשיך בקצב בו אנחנו נמצאים בשבועות האחרונים. אנחנו במקום בו רצינו להיות".
דריק שארפ אמר: "כל מה שרצינו זה לנצח. דאגנו רק לעצמנו. לפעמים אנחנו לא משחקים טוב, אבל בסוף מנצחים עם מלחמה. שחקני הספסל היו גדולים, יש להם הרבה ביטחון. במיוחד מגיע קרדיט לגרין, שלא שיחק הרבה לאחרונה. עבור באסטון זו כבר שיגרה לקלוע שלשות".
מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון אמר לגבי המשחק אמש: "ניצחנו בהפרש שאנחנו צריכים למרות שלא הצגנו משחק גדול. בהתקפה לא שיחקנו כמו שצריך, איבדנו הרבה כדורים ובמשחק רגיל שלנו היינו מנצחים את הטורקים ב-40 הפרש". בקשר לניצחון של האיטלקים: "עשינו את העבודה בשביל עצמנו, בלי טובה של אף אחד".
לגבי היריבה היוונית בשלב הבא אמר גרשון: "אנחנו קבוצה יותר טובה מאולימפיאקוס, אבל כבר למדתי שכאשר הלחץ עליך זה קצת פוגע ביכולת. הסדרה מול אולימפיאקוס לא הולכת להיות קלה, בטח לא במשחק החוץ. צריך כרגיל לעשות את הדברים נכון, כי אין לנו הרבה זמן לתיקונים וכיוונים. נצטרך להתכונן ולהשתפר כמה שיותר טוב בימים האלה. אני אדם מאמין ומתפלל, ויש אנשים שמאמינים בי".

תאריך:  31/03/2006   |   עודכן:  31/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
הבעלים של מכבי ת"א, חוזר מעסקיו בחו"ל בצל משבר אי וודאות סביב ההכנות לעונה הבאה    מכבי ת"א 2007 - לאן?
גלית יצחק
משרד החקלאות הורה לסגור את האזור כולו ואף להשמיד כ- 20,000 עופות במהלך היום    ביום ג' האחרון הגיע הנגיף הקטלני לקיבוץ מעלה החמישה שבירושלים
עומר שיקלר
ההשפעה המצטברת כתוצאה משינוי שיעור המס, תרמה לחברה רווח נקי של 838 מיליון    התשואה להון בשנת 2005 עמדה על 3.16%, לעומת 6.62% אשתקד
עומר שיקלר
אל-קוקה, החבר בוועדות ההתנגדות, נהרג בהתפוצצות מכונית תופת    צה"ל: אנחנו לא מעורבים    מאשימים את הביטחון המסכל במעורבות בחיסול
עידן יוסף
לרעש, בעוצמה 5.7 קדמו רעשים נוספים    עשרות כפרים ניזוקו מהרעידה שהיתה לפנות בוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il